Håndboldmesterskaber 08/09

#1| 0

Er der andre end dansk tipstjeneste der har langtidsvæddemål på håndboldmesterskaberne ?

Jeg tror jeg vil sætte en skilling på ÅB hos herrerne og lidt afhængigt af odds på enten cirkus Anja (FCK) eller Viborg hos damerne.

ÅB har rustet kraftigt og efter min mening rigtigt op og jeg synes ikke rigtig FCK's herrer følger med.

FCK's damer har nok de bedste spillere (de har ihverttilfælde mange efter "sammenlægningen" med Slagelse ), men måske er der lidt for mange så det bliver svært at få til at fungere.

25-08-2008 16:28 #2| 0
ROI: 86.04% (18)

Som aalborgenser og tidligere spiller i Aab's herrehåndbold ungdom og senior må jeg sige at der ikke var noget jeg hellere så ske.
Når det er sagt vil jeg ikke anbefale folk at spille på Aab. Har svært ved at se den afgørende forskel på i år fra de sidste år.

Måske at den nye træner i form af peter bredstoft-larsen (landsholdets ass. træner) kan gøre forskellen.

Du plejer at kunne spille det ved div. bookies. centrebet, Bet24, ekpekt mm...

Held og lykke.
Skriv lige hvad odds de giver. alt over odds 10 er vel hver at skyde på..
Men mangekonkurrenter
Fck, GOG, Bjerringbro, (viborg), århus gf,.. Mange om budet!

25-08-2008 17:18 #3| 0

Tror desværre heller ikk på AAB - selvom Peter Bredstoft og Jonas Larholm ser spændende ud...

Ellers tror jeg mest på FCK - med Skjern som en outsider (Alt efter Rune Orm´s skades omfang) Skjern har vel efter FCK den stærkeste start 7ér.

Hos kvinderne blir det Viborg mod FCK i finalen hvor Viborg vinder. Med mindre Anja hiver Postnova op af hatten :-)


25-08-2008 17:33 #4| 0

hvad med Kolding hos herrene?

De har også fået ham den skrappe Spanier. Ham der har spillet et hav af landskampe.

25-08-2008 17:46 #5| 0

Ja - og Portlands fysiske træner. Men tror stadig ikke det er nok. Der er mange om budet i år...

25-08-2008 17:50 #6| 0
ROI: 86.04% (18)

KIF er vel altid outsidere.. Men siger vel også noget om hvor mange der er om budet...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar