Gullberg Januar Blog 2024

#1| 50
MESTERBLOGGER

Nyt år, ny verden, nyt kapitel

 

 

 

Mit overskud for 2023 blev: £23k, det er simpelthen ikke nok til at leve for i dagens Danmark og da slet ikke i dagens England.

 

Den første uge

Det starter knapt så godt for mig i 2024. Efter et par dage i sygesengen går jeg atter igang med at spille low stakes live cash games.

 

Jeg taber 4 dage i træk.

 

Så bliver det søndag.

 

Cash Race Søndag på Empire

Jeg tager ind til min stamklub for at deltage i den månedlige loyalitetsturnering.

 

Startstack: 15,000

 

Ved den første pause efter 4 levels har jeg spillet startstacken fra 15,000 ned til 7,500.

 

 

 

Kl. 14.00 er der pause og gratis buffet.

 

 

 

Jeg trøstespiser noget hurtigmad.

 

Jeg har stadigvæk ikke fået bugt med hosten efter sygedagene henover Nytår.

 

 

Så efter frokosten går jeg på apoteket for at købe noget hostesaft og andet godt.

 

 

 

Jeg drikker direkte fra flasken og haster tilbage til turneringen.

 

Kort efter får jeg en gave.

 

Hånd 1: AA

Jeg 9k chips utg. Blinds er 400/400-200.

Jeg raiser til 900. Der bliver folded rundt BB (30k) Han kigger på min stack og går All In.

 

Jeg snapper og dobler op mod A9.

 

 

Det fungerer dog ikke så godt for mig idag.

Poker går ud på at vinde nogle hænder, hvor man ikke har den. Og min bluffknap virker ikke så godt idag.

 

Hånd 2

På level 7:  800/800-400 har jeg 66 og 16k chips. Da der bliver folded til mig i MP går jeg All In. Modstanderen 2 pladser til venstre kalder med QQ.

 

Flop A Q 9

 

På turn går jeg død.

 

Jeg har lidt chips tilbage, men dem taber jeg kort efter.

 

EXIT som 37/50.

 

Jeg tager hjem og drikker noget mere hostesaft.

 

 

 

 

Redigeret af Gullberg d. 09-04-2024 10:18
02-01-2024 18:45 #2| 1

Abdicere - du må ikke komme med sådanne trusler

 

02-01-2024 19:14 #3| 0

NOOOO! Det må du altså ikke:)

02-01-2024 19:19 #4| 4

Fantastisk
Så bliver det præcist som Renogrinderen
ISS Las Vegas, og grind i weekends mod OMC’s og tyre og andet godtfolk

Gullberg version 2, nu med job og fyldte lommer😊😜🍀

02-01-2024 19:28 #5| 0

To personer holder pokernet oppe!


hvis Gullberg trækker sig, så er det tæt på dødsstødet :( 

02-01-2024 20:42 #6| 1

Alle ved jo, at Gullberg og morfar ender heads up til wsop main event, så begge blogs og pokernet består forever

02-01-2024 20:49 #7| 0

Et WSOP ME FT som presbold giver godt nok små odds for at du blogger efter sommer :(
Jeg forstår godt at du vil tilbage på arbejdsmarkedet med det begrænsee overskud du præsenterede for nogle uger siden,
men jeg håber dog stadig du vil kaste en blog afsted i ny og næ, når vel bliver til lidt poker i fritiden.

02-01-2024 23:09 #8| 1
Aurvandil skrev:

Et WSOP ME FT som presbold giver godt nok små odds for at du blogger efter sommer :(
Jeg forstår godt at du vil tilbage på arbejdsmarkedet med det begrænsee overskud du præsenterede for nogle uger siden,
men jeg håber dog stadig du vil kaste en blog afsted i ny og næ, når vel bliver til lidt poker i fritiden.

 

 Spørgsmålet er dog, har Gullberg haft en indtægt ved siden af de 23k£?

Jeg tror personligt at Gullberg enten stadig får gaver fra fætter eller selv er blevet en ekspert på heste, men at han kun vælger at dele hans pokerliv :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar