(GRATIS) Video nr. 308 "Tour: $100 rebuy på PokerSt

#1| 0

Video nr. 308 "Tour: $100 rebuy på PokerStars" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Jungleras spiller en 100$ rebuy turnering på stars. Dette er første del.

Denne første del er gratis for alle.

Instruktør: Jungleras

26-01-2010 17:12 #2| 0

Rigtig god video.

Jungleras er klart en af mine favoritinstruktører på PokerUni og har som altid gjort et godt stykke arbejde.

Ser meget frem til de følgende videoer i serien.

/Andreas

26-01-2010 17:20 #3| 0

Fik set videoen med det samme, godt at se Jungleras igen.

God video, hvor han som altid har en god måde at forklare tingene på.

Smider lige en lille request ind selvom det ikke er det tråden handler om. Tror i Jungleras kunne lokkes til at lave en video med DTG, og 50K (3$rebuy), DEG og evt nogle andre i 11-55$ klassen. disse turneringer er jo lidt nogle ''PN-classics'' indenfor staking, og ville ihvertfald få mig til at købe pokeruni igen.

Sendte faktisk en mail til Jungleras med ideen, men fik ingen respons, så ved ikke om han så den :).

26-01-2010 19:07 #4| 0

@ Viggow
Så den godt men fik aldrig svaret, sry!

Problemet er ikke lyst, men tid! Pt. har jeg meget sjældent tid nok, specielt om aftenerne til at grinde andet end mit maingame, men jeg er sikker på jeg nok skal få lavet en video med de ønskede tours, tidsrammen er dog mere usikker...

Først skal denne videoserie overståes, og efter at have lavet nummer to video i dag, kan jeg se den kommer til at strække sig over nogle stykker.

Derudover er jeg ikke længere en del af den faste videoplan på uni, men mere "freelance" så det skal også passe ind i videoplanen osv.



26-01-2010 20:03 #5| 0

Helt iorden Jungleras. Lyder godt at videoen med de ønskede tours kommer på et tidspunkt :). Glæder mig til de næste dele af videoen! Håber at du har tid til at, komme med et par tour videoer en sjælden gang imellem, selvom du ikke er en del af pokeruni mere, da de virkelig hjælper mig.

26-01-2010 20:36 #6| 0

@ Jungleras

Kan du sige noget om hvornår den næste video i $100rebuy-serien kommer til at ligge på PokerUni? :)

26-01-2010 20:38 #7| 0

Jeg ved det faktisk ikke engang selv endnu :)

Det skal passe ind i deres plan, men får det forhåbentligt at vide i aften, så skal jeg nok lige få skrevet herinde :)

26-01-2010 21:20 #8| 0

@jungleras

Man kunne jo også bare ligge dem under det der hedder brugervideoer:)

26-01-2010 21:55 #9| 0

@ Jungleras

Det lyder godt. Der går forhåbentlig ikke så længe :)

27-01-2010 20:05 #10| 0

Hej

Jungleras's næste video (del 2) kommer op på næste torsdag den 4 feb. 2010.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar