Grandtour 2004 nr I

#1| 0

Mine Damer og Herrer.
I samme smukke stil og tanke Danish open har været gennemført online, vil vi nu presentere et nyt og spændende alternativ IRL.
Grandtour er blærerøvsnavnet for et ganske almindeligt arrangement i homegamestil. Dog er det tænkt at vi skal op i gear og lave noget STORT. Vi tænker os at lave en Tourny, nolimit holdem, buyin 1200+100(til øl og vand samt lokaler) min 10 deltagere, gerne 20. der spilles på to borde ved mere en 10 deltagere. Bordene spilles ned og der spilles shorthandet til bordene kan slås sammen til 10 pers.
3 betalte pladser. you all know this shit.
De der ryger først ud kan sætte sig ved et af flere ringgame tables. med forsk limits. ex. holdem 50/100 og 5/10 nolimit eller andet efter ønske.( for arrangementet er gældende = NO RAKE TAKEN)
Alle skal være velkomne Svenskere som Danskere og alle andre :-). Spread the word.
Vi taler om en dato i det nye år, i omegnen af ultimojanuar. Arrangementet finder sted i København, og vi vil selvfølgelig være meget behjælpelige med at finde overnatnings mulighed for tilrejsende. Alt i alt et non Profit arrangement. Fyr den af og kom med gode ideer.
Alle klager kan sendes til.
[email protected]
Alt andet kan sendes til mig :-)
[email protected]

10-11-2003 15:03 #2| 0
OP

jeg smækker ovenstående på "Events" når det er lidt bedre tilrettelagt.

10-11-2003 15:40 #3| 0

Det lyder fedt. Jeg er på - men det ved du vist allerede. Man kan jo ikke få for mange livegames ;-)

10-11-2003 16:11 #4| 0

Kanon - jeg gentager KANON ide !!
Jeg er også på !!!

10-11-2003 22:31 #5| 0

Er også klar og kan sikkert få et par svenskere til at dukke op = dead money.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar