Fulltiltpoker support

#1| 0

Hej pokernettere.
Er der nogen af jer der har haft problemer med fulltiltpoker supporten?
Sagen er den at jeg for nylig oprettede en konto på fulltilt og jeg har pt. ca 1.1k$ stående der inde.

Pludselig får jeg en email, der siger at min konto er lukket, da jeg kun kan have en konto på fulltilt. De beder mig kontakte dem fra min første konto's email og løse nogle problemer, når de er løst, kan jeg sende en email fra min, nu lukkede, konto - og få funds flyttet til min gamle konto.

Jeg havde helt svedt ud at jeg havde oprettet en anden konto på fulltilt. Tror ikke engang at jeg spillede cash på dem. Nevermind det er i deres fulde ret at stoppe folk der har to kontoer.

Mit problem ligger i, at jeg ikke kan få kontakt til deres support. Har prøvet at sende emails til forskellige emails på deres hjemmeside, men får ikke noget reply.

Hvad gør jeg nu?

12-08-2010 13:14 #2| 0

ring til dem evt ?

ellers så er der vel ikke andet at gøre end at skrive igen. Evt få din afiliate til at hjælpe ( hvis du har en )
Husk at holde din mail i et pænt sprog og få det evt til at lyde som om du godt ved du er lidt smådum med den fejl du har lavet osv osv.
Du kan i hvert fald godt risikere at blive ignoreret hvis du bliver ubehøvlet eller bare skarp i tonen overfor dem.

Ss

12-08-2010 13:18 #3| 0

Jeg har prøvet det samme. Havde dog ikke mulighed for at logge ind på min gamle konto, da jeg ikke kunne huske mit password, og email'en, som var tilknyttet kontoen var en gammel email, som jeg ikke havde rådighed over mere.

Jeg skrev bare til fulltilt, som det var, at jeg ikke havde rådighed over min gamle email mere, og derfor ikke kunne gøre som de skrev.

Supporten skrev bare til mig, at han bare lavede om sådan at min nyoprettede konto, ville blive min aktive konto, og pengene overflyttet dertil igen.

Synes nu det gik let og smertefrit :)

12-08-2010 14:06 #4| 0

Full Tilt suppoert er noget af det mest elendige du finder. Har skrevet til dem mange gange om at få rakeback på min account og hver gang skriver de at de vil komme tilbage med svar om højst et par dage. Dette skete dog aldrig så nu har jeg opgivet

12-08-2010 14:32 #5| 0

Opdatering*
Nu er der kommet gang i sagen.
Det viste sig at jeg ikke havde sendt de nødvendige billeder af kredit kort, kørekort og andet afsted, på det gamle account - det er så gjort nu.
Det er dog lidt irriterende, at de ikke kann have en telefon linje, Betfair o.a. har jeg aldrig haft problemer med

13-08-2010 08:58 #6| 0

*opdatering

Det er da til at blive vanvittig af. Har sendt dem alle info og billeder af mit kørekort o.s.fr., men hører ikke fra dem. Er bare SÅ træt af fulltiltpoker.
Aner ikke hvad jeg kan gøre mere, prøver at få kontakt til supporten, men får ikke noget svar.

13-08-2010 09:24 #7| 0

Enig i at Full Tilt supporten er noget af det mest elendige der findes i denne verden.

Har oplevet det samme som Ketelsen adskillige gange.

13-08-2010 09:59 #8| 0

Rolig nu fiskarinfo, der er jo ikke engang gået 24 timer siden du indsendte tingene til dem.

Tror du kan være helt rolig, Full Tilt har ingen fordele ved at snyde dig. Så selvfølgelig skal du nok få dine penge, de er bare nødt til at gøre det hele efter bogen, hvilket gør det hele tager lidt lang tid. Når FT så samtidig ikke har verdens bedste supportdel, er det klart der er lidt ventetid.

Ved de fleste steder hvor jeg har indsendt identitetspapirer til, har det taget flere dage før disse er blevet accepteret (læs; mermaid, Bet365, Betsafe m.m). Så slå kold vand i blodet, dine oplysninger er sikkert snart accepteret :)

Husk på det er din egen skyld du står i den her situation.

13-08-2010 10:39 #9| 0

Ved full tilt i øjeblikket søger danske supportere i Dublin. Så kan være de er underbemandet i den danske afdeling, hvilket kan være årsag til den langsomme respons. Hvis altså folk har skrevet på Dansk til dem.

13-08-2010 10:56 #10| 0

Bemærk fylder din mail mere end 3 mb modtager full tilt ikke mailen.

13-08-2010 17:09 #11| 0

Jeg må bare være tålmodig I guess, syntes dog at det er lidt frustrerende at de ikke bare kan ringe, eller at jeg bare kan ringe til dem.
Har skrevet på engelsk - det er lidt irriterende at jeg ikke har fået en svar på mine mails, der siger at de er i gang med processen. Intet, nada. Aner ikke om de er i gang med at verificere min identitet, eller at mine mails er endt i en ellar anden junk mail mappe

13-08-2010 17:49 #12| 0

Jeg har gjort det samme for et års tid siden. Der slettede de bare den gamle konto, da jeg spurgte dem om det var muligt.

13-08-2010 18:26 #13| 0

Jeg har oplever det samme.

Det er standard at det tager tre dage, før der kommer svar. Meget sløjt, når det ellers er 24/7 support, som de reklamerer med.

Den ene gang kom der også en undskyldning med om ventetiden, da jeg fik svar.

Jeg arbejder på at få verificeret min konto, men efter 3 uger er det stadig ikke lykkedes. Hovedsageligt grundet FullTilts lange svartider.

13-08-2010 18:29 #14| 0

Har en kammerat der starter hos full tilt i næste måned.
Har i stadig problemer der, så er jeg sikker på han nok skal give PN lidt ekstra hurtig service :-)

13-08-2010 18:31 #15| 0

Prøv at skrive "URGENT" i emnefeltet - det har tidligere hjulpet mig.

15-08-2010 16:22 #16| 0

* update
Der er endnu ikke sket nogen udvikling i sagen. Fik denne email i dag. For satan fulltiltpoker er noget lort!

Hello XXXXX,

Thank you for contacting Full Tilt Poker Support.

Your email has been forwarded to the appropriate department who will process your request shortly.

We appreciate your patience and apologize that we cannot provide more immediate assistance. If you have any other questions or concerns, please let us know.


Regards,

19-08-2010 14:41 #17| 0

Update.
Jeg har fået åbnet min gamle konto, men jeg kan ikke få fulltiltpoker support at flytte mine 1,1k$ fra min låste konto, til min åbne konto.
Har prøvet alt, har sendt emails til alle deres email kontoer.
I'm at my wits end, som amerikanerne så godt kan sige det.

Hvad kan jeg gøre, er lidt desperat efterhånden.

M.V.H Fiskarinfo

*edit
Nevermind fik denne email nu
Hello Tórir,

Thank you for contacting Full Tilt Poker Support.

I've sent your funds consolidation request to a senior cashier who will transfer the entire balance of the account XXXXXXXXX to your primary account XXXXXXXXXX.

Please note that your request may take two or three business days to complete. Business days are Monday to Friday, with the exception of bank-observed holidays.

Thank you for your cooperation and understanding, and if there's anything else we can help you with, please let us know. We're always here to help.

Regards,

::::
Ufatteligt at det skal tage dem flere uger at flytte penge mellem to kontoer

19-08-2010 14:49 #18| 0

Ufatteligt at det skal tage dem flere uger at flytte penge mellem to kontoer


12/8-19/8 = 1 uge

Jeg synes faktisk det har været pænt hurtigt.
Hvis du tænker over, at de skal bruge 3-4 dage på at verificere dig, så er det da meget godt?
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar