fuck Biva

#1| 0

Jeg har nu ventet siden januar på et manglende ben til min sofa og det er stadig ikke kommet, ved ikke hvor mange timer jeg har brugt på de aber de kalder kunde support.

har nu lige talt med dem igen idag og nu fortæller de mig altså at der er sket en fejl og jeg ikke har modaget mit ben og de skal bestille et nyt til mig.

har lidt svært ved at forstå hvordan det kan ske efter som jeg har haft ringet omkring 5 gange og rykket for det og alle gange har jeg fået at vide det er på vej men lagern har lukket og de ikke kan få fat på dem.

Hvordan kan man have så dårlig kunde service? der er jo faktisk dårligere ind acer's support!

21-04-2008 12:55 #2| 0

Jeg havde bare troppet op i butikken og lavet den store scene, du kan jo fint stå påstå at den sofa er ubruelig og insistere på en kompensation.


Derudover vil jeg helst ikke bruge biva.

21-04-2008 12:55 #3| 0

lol...
siden januar...


damn jeg havde givet op for flere måneder siden og forlangt pengene tilbage....
og så købt en ny et andet sted:)


det er sgu lige vildt nok:)


21-04-2008 12:56 #4| 0

Jamen når nu de har så flotte og moderne møble i så god kvalitet, så venter man da gerne lidt ekstra ... ; )

21-04-2008 12:59 #5| 0
OP

Det hænger sådan sammen at de påstår der kun skal være 7 ben med til min sofa selv om der er 8 steder man kan skrue ben i , så jeg gik ind i butikken og sagde jeg kun havde 6 ben. men min sofa er begyndt at hænge lidt der hvor jeg mangler benet, så min sofa har værret brugbar derfor jeg har kunne vente så længe :)


21-04-2008 13:00 #6| 0

@Erode

LoooooooooooooooooooooooooL

21-04-2008 13:01 #7| 0

Har været ude for det samme med dem, det var bare skruerne til at skrue benene på mit spisebord fast med der manglede.

Det endte med jeg havde 3 poser med skruer, én fra butikken og 2 fra deres fjernlager.

Havde også talt med flere af deres ansatte og truede til sidst med at jeg ville tage ud og tage skruerne fra deres opstillingsmodel uden yderligere bekymring.

BIVA fatter ingenting vedr. kundeservice.

21-04-2008 13:04 #8| 0
OP

@ Mr Vaux

Detsvære ikke kun kundeservice :( har talt med butikken samme antal som kundeservice og de fattede lige så lidt, selv butik chefen.

Kan godt acceptere en fejl sker men jeg forstår bare ikke hvordan de kan over se sådan en fejl så mange gange?

21-04-2008 14:21 #9| 0

BIVA? hvad laver du der...? sløje møbler

21-04-2008 14:25 #10| 0
OP

@ HenrikH

ja prøv at tage et gæt.

Har faktisk været tilfreds med biva da jeg tidliger har handlet der så derfor jeg købte min sofa der. Dette er dog slut nu :)

21-04-2008 16:19 #11| 0

@Eeben

Gå ind i butikken, flip en af deres udstillingssofaer rundt, skru to ben af (så har du en reserve, hvis/når et ben går i stykker, det er jo Biva for fanden).

Problem solved

Mvh
klejnen

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar