Frozen account hos Pokerstars

#1| 0

hey PN.

Jeg står i den situtation at jeg har forsøgt at hive penge ud fra PokerStars.

Min account er blevet frosset, fordi jeg skulle uploade Pas, regninger og kørekort og alt det der..

Jeg uploader så alle de ting, men finder ud af at det VISA kort jeg har indbetalt med, er et gammelt visa kort, og at jeg har fået nyt imellem tiden.

De vil jo ikke udbetale til et andet kort, end det der er indbetalt med, så jeg er lidt lost.. Har prøvet at kontakte deres support, som vil have at jeg skal bevise jeg har fået nyt VISA.
Jeg har ingen papirer liggende, hvor der står jeg har fået nyt.

Hvad kan jeg så gøre?
Håber PN har nogle ideer.

16-06-2011 22:33 #2| 0

Jeg har haft samme udfordring for et par år siden hos Unibet. De havde samme krav, og jeg sendte derfor en mail til min bankrådgiver og bad hende om at lave et brev til mig, hvor hun skrev at jeg havde fået nyt kortnummer.

Den åd de, og min konto blev efterfølgende åbnet igen.

16-06-2011 22:36 #3| 0

Kan du ikke få slettet det gamle kort, og så lave en indbetaling med det nye?

Ellers lyder det mere kompliceret end som så, prøv evt. at smide din mailkorrespondence med dem her i tråden.

16-06-2011 22:40 #4| 0

Kan du ikke bare tage et billede af det nyt VISA og sende det til dem?

16-06-2011 22:54 #5| 0
OP

kunne godt lyde som om jeg må prøve det kofoeds forslår. Må se om banken kan hjælpe mig.

Jeg kan slet ikke logge på så længe den er frosset, så kan ikke ændre oplysninger, og jeg har sendt billeder af mit nuværende visakort også.. Den godtog de heller ikke.

16-06-2011 23:14 #6| 0

Det lyder sgu mærkeligt, at de ikke vil godtage et foto af dit kort..?!

16-06-2011 23:33 #7| 0

vis det forsat er et problem og det ikke drejer sig om super mange penge kan jeg nok godt hjælpe med exchange

16-06-2011 23:37 #8| 0

@robin

han kan jo som skrvet står ikke logge på.. så den exchange bliver nok lidt -EV for dig ;)

@OP

Din bank kan sende dig brev/skriftligt bevis på at du har fået nyt kort og at det gamle er spærret.. Og om nødvendigt kan de selvf også gøre det på engelsk. Underskrvet og med stempel fra bank m.v. så tror jeg det løser problemet.

17-06-2011 17:51 #9| 0

Jeg får nyt Visa/dankort med posten, også nyt kortnummer.
Kan jeg bare lave en indbetaling med nyt kort, og så er den fikset? eller skal jeg ha kontakt til support? gælder flere sites.

17-06-2011 18:32 #10| 0

@Vidx

Kontakt den enkelte support, så du er sikker på at få det gjort korrekt hvert sted.

@OP

Det lyder stadig lidt forkert i mine ører. At de skulle lukke konto ligefrem. Jeg har selv skiftet kort flere gange, og droppet neteller til fordel for Moneybookers. Det er gået smooth hver gang, og uden lukning eller bare noget der ligner. Jeg er lidt i tvivl om vi får hele historien, måske har du overset noget. Derfor jeg foreslår at smide al mailkorrespondence her i tråden. Det vil give folk bedre chance for at hjælpe dig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar