Fra fisk til …..?

#1| 0

Så sidder man der og spiller poker - som en helt almindelig fisk (har kun spillet siden september)
Har da læst et par pokerbøger - kæmper stadigvæk lidt med det der pot-odds - alt i alt en helt gennemsolid fisk.

Stille og roligt opdager man - at man tænker over hvilken position man har i forhold til button.
Man kan pludseligt også genkende udtryk som TAG/LAG og forbinde dem til spillere. Kan være lidt med på np/n1/wp/vnh/ty og alle de andre 'smarte' udtryk OG faktisk se hvorfor de bliver sagt.

Nogen gange tager man sig selv i at tænke på om det kan betale sig at gå med i den hånd og om man skal lave et call eller en reraise - måske endda en fold (utænkeligt).
Og nogen gange sætter man det endda sammen med hvad spillerne ved bordet normalt gør i den situation.

Det bliver dog stadigvæk råbt FISK efter en engang imellem - men det vigtigste er faktisk at man selv kan se hvorfor de råber det.

Og hvis man tænker efter - så er det faktisk også lykkedes at vinde et par SNG's og ens bankroll har ikke fået en refill i et godt stykke tid - at den så heller ikke er blevet større - er en helt anden sag.

Måske er man på vej væk fra at være en fisk - men hvad er man så? En frø måske?

07-01-2006 10:36 #2| 0

En halv-doed fisk? Som forhaabentligt snart doer? :)

07-01-2006 10:40 #3| 0

Hvem er man????

07-01-2006 10:52 #4| 0
OP

jamen - man må i det her tilfælde være mig :)

07-01-2006 11:05 #5| 0

"men hvad er man så?"

Under udvikling

07-01-2006 13:54 #6| 0

Musling

07-01-2006 13:57 #7| 0

et fishy amfibiedyr... :)

07-01-2006 15:10 #8| 0

Hehe

Kalder min kæreste musling (ja, jeg ved sgu heller ikke hvorfor). Men da hendes stadie er væsentlig ringere end en fisk, kan man ikke kalde stadiet efter fisk for musling.

07-01-2006 16:22 #9| 0

Før var du en fuldfed vild-laks, nu er du en skrubbe, ikke nær så stor og fed og som før.

Før var du god næring for andre. Det er du ikke mere, du spiser mindre, og ernærringsmæssigt er du mindre.

Faktisk går udviklingen således inden for poker, startende med det værste:

Jergut/Carlos_
Fuldfed vild-laks
Torsk
skrubbe
sild
Akvariefisk

Og pludselig vokser den lille fisk så sig kæmpestor pga al den nærring fra de andre fisk og bliver til en HAJ!!!!!

Og hajen er kendt for at æde alle fisk mindre end den selv.

Det er ganske simpelt :)

/Costa

*edit* stavefejl som sædvanlig, lækkert hvis der blev lavet en preview funktion :)

07-01-2006 16:24 #10| 0

"Jergut/Carlos_
Fuldfed vild-laks
Torsk
skrubbe
sild
Akvariefisk"

LOOOOOL, Jergut/Carlos_, rigtig god griner!

07-01-2006 16:46 #11| 0

Shiiiit en grineren liste,god humor!!!!LOL!!!!

snowking

07-01-2006 20:36 #12| 0

Troede egentlig "Rasmus8" ville komme og forsvare Carlos_...

/Costa

07-01-2006 20:41 #13| 0

@ Costa

LOL

07-01-2006 21:28 #14| 0

@Costas

Jeeeeez...er du fuldstændig fatsvag?
Hvor mange skal jeg sige, jeg ikke ikke har noget med ham at gøre? Hvis det virkelig giver dig optur, at prøve at overbevise alle om, at carlos_ og mig er den samme, så bare fyr den af kammerat...nyd det!

Jeg synes faktisk, at det er lidt en skam, at en admin/webmaster ikke kan afse tid til at slå et par bogstaver af i en tråd, hvor een bruger udgiver sig for at være en anden i et forum, som de er ansvarlige for. Een ting er at spamme med en masse indlæg, der kun har til hensigt at få folk til at svine hinanden til, en anden ting(og noget alvorligere) er at udgive sig for at være en anden bruger. Det kan sgu da ikke være så svært at fortælle folk, at carlos_ og mig sidder i hver vores ende af landet og skriver indlæg(hvis man altså kan se det på ip-numre og hvis det altså passer, at sinken er fra Ålborg, som der står i hans profil).

Well...jeg må vel bare gå den tunge gang og "dræbe" min profil. Det bliver jo nok rimelig svært at blive taget seriøst fremover, hvis alle folk tror at jeg er carlos_ i forklædning :-(

Have a nice 1 all...og få dig en go griner Costas!

07-01-2006 22:36 #15| 0

@Rasmus8

Slap nu af og tør dine søde øjne ;).

Jeg har aldrig sagt at du og Carlos_ er den samme (har måske nævnt at admin skulle tjekke det, men det er jo ikke det samme, lol).

Regnede bare med du dukkede op i denne tråd :). Og jeg havde jo ret ;)

Hvordan går det egentlig med dit nytårsfortsæt?:

"2. Oprette en ny profil på Pokernet(hermed gjort på forskud) da den gamle var det vildeste jinx, jeg nogensinde har oplevet. Er overbevist om, at det var på grund af den fucking jinx-profil her på Pokernet, at 2005 blev et taber-år!"

/Costa

07-01-2006 23:19 #16| 0

@Costas

Rent økonomisk har det været en rigtig god første uge på året. Tolerance-mæssigt må jeg desværre konstatere, at 2006 ikke har gjort mig til et større menneske...jeg har det, som foregående år, stadig virkelig stramt med tumber som dig og carlos_!

07-01-2006 23:44 #17| 0

LOL, hvorfor havner jeg altid i de her diskutioner med fuldfede vild-laks, torsk, eller som i dette tilfælde en skrubbe jf udviklingsskalaen i mit første indlæg i denne tråd :)

/Costa

P.S. Betragt det som et kompliment ;)

08-01-2006 01:03 #18| 0

Det gælder om at suge til sig som en Nilfisk.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar