Fortolkning af Bet365 bet (Timecast)

#1| 0

Hej alle!

Som man engang imellem har, så har jeg i brug for, at i sportsbetting-kyndige folk vurderer en afgørelse for mig.

Sagen er den, at jeg søndag aften til Argentina - Bosnien spiller et såkaldt timecast bet. Bettet defineres som (Første målscorer + tidspunkt for første mål).

Jeg spiller Messi første målscorer + første mål 1-20 minut.

Argentina starter med at score et selvmål i 3 minut, hvilket jf. Bet365's vilkår annullerer et målscorer bet. Der er altså ikke en målscorer i kampen endnu jf. Bet365s betting.

Messi scorer så til 2-0, og derfor er han første målscorer på Bet365. Jeg vil derfor mene, at jeg rammer første målscorer samt tidspunktet for første mål. Væddemålet går i første omgang hjem, men dagen efter er det ændret til tabt.

Jeg snakker med 365, og deres holdning er, som jeg forventede, at Messi ikke scorer mellem 1-20 minut. De mener altså, at mit bet om tidspunkt for mål også bliver annulleret af selvmålet. Det er jeg uenig i.

I deres regler og vilkår, er der ikke tager højde for en situation som denne, men følgende definerer ifølge dem bettet:

Timecast (Tidspunkt for første mål samt første målscorer)

Jeg mener, at ovenstående fint viser, at de to ting ikke hænger sammen. Selvom det er et selvmål, mener jeg stadig at tidspunktet for første mål bør holde.

Hvad siger i?

Redigeret af SebberG d. 17-06-2014 10:28
17-06-2014 10:50 #2| 1

Er der ikke et selvmål mulighed i første målscorer? Det plejer da ellers at være.

hvis der ikke er så må det være et void.

Redigeret af Hugging Gun d. 17-06-2014 10:51
17-06-2014 11:01 #3| 1

kan ikke se hvorfor du skulle vinde på det bet?
ja der var mål 1-20min men det var ikke messi der scorede det?
ja messi er første målscore men hans mål kommer først i andenhalvleg?

så den er god nok?
hvis man gerne vil køre den lang ud med der var et mål og messi score i 2halvleg så har du som sådan ret den holder bare ikke.

og hvis man ikke kan spille selvmål burde den blive annulleret da der jo kom et mål.

17-06-2014 12:45 #4| 0
OP
ROI: 629.26% (10)

Jeg endte med at tage en lang diskussion med supporten, som konsekvent IKKE svarer på det du skriver. Alligevel fik jeg forhandlet mig til 200 kr. tilbage, hvilket jeg er tilfreds nok med.

17-06-2014 12:58 #5| 0

Misforstået OP. Glem hvad jeg tidligere har skrevet :)

Redigeret af Hajføde d. 17-06-2014 15:25
17-06-2014 13:25 #6| 0

Hajføde må jeg spørge hvorfor du synes det er en fejl og op har ret??
Hvis selvmål ikke tæller som første målscore så burde selvmål vel Heller ikke tælle som mål i 1-20 min. ??

17-06-2014 13:55 #7| 4
ROI: 119.93% (56)

Sikke dog folk forsøger at lave krumspring, for at få penge. Du ved ligeså godt som jeg, at du spillede Messi til at score kampens mål indenfor de første 20, manden scorede først i anden halvleg.

Hold nu. Minder om ham der græd til medierne over DS, fordi han havde spillet første målscorer + resultat, hvor resultatet var rigtigt, mens hans målscorer blev noteret for et selvmål.

Helt tydeligt der desperat bliver ledt efter smuthuller. Hvis Messi lavede kampens første mål, skete det i anden halvleg, for Messis mål faldt i anden halvleg.

17-06-2014 14:00 #9| 0

Det er sgu et spøjst tilfælde. Det kommer imo an på hvad der står med småt i hhv. 1. målscore og timecast hver for sig.

Hvis der står selvmål ikke tæller i 1. målscore, men tæller i timecast, så er dit bet helt sikkert gået hjem. Hvis ikke så har du tabt.

Hvad står der i T+C?

17-06-2014 14:17 #10| 0
OP
ROI: 629.26% (10)

Buub:

Du har ret. Jeg regnede heller ikke med at vinde. Problemet kom dog, da jeg kontaktede Bet365 support, og fik den latterligste betjening nogensinde.

Der står intet i deres T og C der snakker for dem. De kunne have klaret dette ved at have en klar beskrivelse af væddemålet, der foreskriver, at det er første målscorer og tidspunktet for det/hans mål.

17-06-2014 15:24 #11| 0
o0RP0o skrev:
Hajføde må jeg spørge hvorfor du synes det er en fejl og op har ret??
Hvis selvmål ikke tæller som første målscore så burde selvmål vel Heller ikke tælle som mål i 1-20 min. ??

Jeg har misforstået OP. Jeg undskylder!
17-06-2014 15:30 #12| 0

Skal du ikke. Hvis du havde en god grund til din mening så kan alt jo diskuteres :)

Redigeret af o0RP0o d. 17-06-2014 15:30
17-06-2014 15:36 #13| 0
Hajføde må jeg spørge hvorfor du synes det er en fejl og op har ret??
Hvis selvmål ikke tæller som første målscore så burde selvmål vel Heller ikke tælle som mål i 1-20 min. ??


De 2 ting behøver ikke nødvendigvis at have noget med hinanden at gøre. Det kan sagtens være tilfældet hos en bookmaker, at T+C for første målscore siger at selvmål ikke tæller med, mens T+C hos selvsamme bookmaker siger at selvmål tæller med, når det handler om hvad tid første mål indtræffer. Faktisk kunne jeg nemt forestille mig det er standard de fleste steder.

Jeg kunne ikke finde T+C hos Bet365, hvilket jeg finder temmelig bekymrende, men har taget Betfair som eksempel.

Første målscore T+C.

"Markedsinformation

For yderligere information se venligst vores: Regler.

Hvilken spiller score først? Dette marked at et ufuldstændigt marked og flere spillere kan tilgå. Alle spil gælder kampens fulde spilletid plus officiel overtid. Forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence tæller ikke med.

Hvis dette marked bliver genåbnet for LIVE-betting, vil umatchede spil blive annulleret ved kick-off og markedet sat til LIVE. Dette marked bliver suspenderet, hvis det lader til, at der er blevet scoret et mål, dømt straffespark eller givet et rødt kort. Med undtagelse af spil med ”behold” valgt, vil umatchede spil blive annulleret, hvis der bliver scoret eller givet rødt kort. Spil vil annulleret på enhver spiller der ikke har været en del af kampen, eller først er kommet på banen efter det første mål er scoret. Selvmål tæller ikke med som førstemålscorer og ignoreres. Efterfølgende appeller eller afgørelser vil ikke blive behandlet. Dette marked vil blive suspenderet efter det første mål i kampet, uanset hvem der scorer herunder selvmål. Bemærk venligst, at hvis vores data feeds svigter, kan vi være ude afstand til at styre dette Live-Spil.


Første mål T+C:

Markedsinformation

For yderligere information se venligst vores: Regler.

I hvilket minuttal vil kampens første mål blive scoret? Alle spil gælder kampens fulde spilletid plus officiel overtid. Forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence tæller ikke med.

Hvis dette marked bliver genåbnet for LIVE-betting, vil umatchede spil blive annulleret ved kick-off og markedet sat til LIVE. Dette marked bliver suspenderet, hvis det lader til, at der er blevet scoret et mål, dømt straffespark eller givet et rødt kort. Med undtagelse af spil med ”behold” valgt, vil umatchede spil blive annulleret, hvis der bliver scoret eller givet rødt kort. Hvis vores data feed går ned, kan vi ikke styre denne kamp LIVE.

Kunder bør være opmærksomme på at:

Transmissioner beskrevet som ”live”, kan være forsinket hos nogle udbydere.

Længden på sådan forsinkelse afhænger af, hvordan billeder og data bliver modtaget.

Hvis dette marked er sat til gå LIVE, men ikke bliver det pga. uforudsete omstændigheder vil markedet blive genåbnet i pausen og suspenderet igen en time efter kick-off tidspunktet. Selvom det er vores intention at genåbne dette marked i pausen, kan det under nogle omstændigheder ikke være muligt.


Hvis jeg havde spillet en kombination som er tilfældet for OP, så ville jeg hos Betfair ikke godtage de tog min gevinst, givet T+C er som beskrevet.

Det er bare svært at forholde sig til Bet265, når de ikke har en T+C for det specifikke spil. Bookmakerne gemmer sig altid, oftest med rette, bag deres T+C, så derfor synes jeg sgu det er helt fair at spillerne bruger T+C til deres fordel, når de kan.

Er det bare mig der er helt blind, eller findes der ikke en T+C for det pågældende spil, eller de 2 spil seperat hos Bet365?
17-06-2014 16:41 #14| 0

Timecast (Tidspunkt for første mål samt første målscorer)

Spilleren skal starte kampen for at væddemålet står, ligegyldigt hvornår første mål scores. Hvis der kun laves selvmål i kampen, så vil væddemålet også blive annulleret.

17-06-2014 17:42 #15| 0
ROI: 86.02% (1503)

Hvis selvmål ikke tæller med som første målscorer, tæller det vel heller ikke som første mål.

18-06-2014 01:32 #16| 0

Jeg fik lige kigget lidt dybere på det. Som jeg forstår spillet, så er det blot en double med 2 væddemål.

1 hedder 1. målscore Messi.
2 hedder første mål falder i et givet tidsinterval.

Hvis du spiller de 2 hver for sig hos Bet365, så er vilkårene følgende:

1:

Første/sidste målscorer
Væddemål er kun accepteret på 90 minutters spil.
Vi vil gøre os alle anstrengelser for at tilbyde odds på første/sidste målscorer for alle mulige deltagere. Spillere, der ikke oprindeligt er angivet, tæller dog som vindere, hvis de scorer det første/sidste mål. Væddemål på spillere, som ikke deltager i kampen, er ugyldige, og det samme gælder for spil på 'første målscorer', hvor valget kommer på banen efter, at det første mål er scoret. Alle spillere, der deltager i en kamp, betragtes som 'deltagere' i forbindelse med sidste målscorer.
Vinder/plads-væddemål på første målscorer - Vi udbetaler 1/3 af oddset for vilkårligt mål indenfor ordinær spilletid.
Efterfølgende undersøgelser fra officielle organers side tages ikke i betragtning i forbindelse med afgørelse af væddemål.
Bemærk at selvmål ikke tæller i forbindelse med afgørelse af væddemål.


2.

Tidspunkt for første mål
Hvis en kamp afbrydes efter, at det første mål er scoret, gælder alle væddemålene.
Hvis en kamp afbrydes efter, at det første mål er scoret, gælder alle væddemålene. Hvis en kamp afbrydes før det første mål scores, betragtes alle væddemål for fuldførte tidsintervaller som tabte, og alle andre tidsperioder der omfattede det tidsinterval hvor kampen blev afbrudt, er ugyldige og betragtes som 'ikke-deltagere'.


3.
Tmecast, som er spillet kommer ikke med nogen yderligere undtagelser:
Timecast (Tidspunkt for første mål samt første målscorer)
Spilleren skal starte kampen for at væddemålet står, ligegyldigt hvornår første mål scores. Hvis der kun laves selvmål i kampen, så vil væddemålet også blive annulleret.


I min verden er der overhovedet ingen tvivl. Begge de 2 odds går hjem hver for sig. Da der ikke er nogle undtagelser i deres T+C for Timecast, så kan der slet ikke være tvivl om, at du er blevet snydt. Det er naturligvis et grænsetilfælde, men det kan aldrig være kundens problem. Jeg havde ikke stillet mig tilfreds med 200 kr.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar