Formel 1 på SPA 2020

#1| 0

Hej i kloge hoveder på PN

 

Sønnike (9år) og jeg påtænker at køre en tur ned og se Formel 1 på spa næste år.

Har kigget på biletter i Bronze afsnittet (169€ for voksen og 23€ for børn)

 

Vi kan evt. sove i bilen(el-bil) eller have telt med. er der et område nær banen hvor der kan overnattes eller kan man blive holdende på Ppladsen natten over?

 

Har i nogle erfaringer i vil dele ud af?

 

 

 

 

 

 

 

29-12-2019 14:18 #2| 0

Der er rigtig mange marker, rundt om banen. Som er lavet om til campingpladser, men i skal købe plads hjemmefra.


I år var det dog rigtig koldt om natten, så i skal have de varme soveposer med, hvis i vælger telt.

Redigeret af Champc d. 29-12-2019 14:19
29-12-2019 22:08 #3| 0
OP


Champc skrev:

Der er rigtig mange marker, rundt om banen. Som er lavet om til campingpladser, men i skal købe plads hjemmefra.

 

I år var det dog rigtig koldt om natten, så i skal have de varme soveposer med, hvis i vælger telt. 


Kan se der er to officelle camping områder nær banen. gul og grøn. efter hvad jeg kan læse mig til, så bliver det nok gul camp jeg satser på i første omgang. da grøn vist er mere Party agtig.

 

Har du erfaring med hvor man skal prøve at få en god plads? gerne hvor man kan se en storskærm. Biletter bliver Bronze F1 General Admission 

 

 

 

 


 

29-12-2019 22:16 #4| 0
sloth skrev:

 


Kan se der er to officelle camping områder nær banen. gul og grøn. efter hvad jeg kan læse mig til, så bliver det nok gul camp jeg satser på i første omgang. da grøn vist er mere Party agtig.

 

Har du erfaring med hvor man skal prøve at få en god plads? gerne hvor man kan se en storskærm. Biletter bliver Bronze F1 General Admission 

 

 

 

 

 

 

 

 Med bronze billet, kan du sidde foran, der hvor der står Silver 3, på en lille vold. Det er i speedcorner, hvor der også er en storskærm. Der er til en række festival stole, på volden, så der kan i sidde med frit udsyn.

31-12-2019 07:59 #5| 0

Hej

 

Vær opmærksom på at i skal være der tidligt (kl otte) for at få gode pladser på volden ved silver 3. Men det er et fedt sted at sidde. 

 

God tur, det er en fed bane der emmer af historie og benzin 😊

31-12-2019 10:23 #6| 0

Var på herretur til SPA i år med min søn på 8 år, og far, kan stærkt anbefales. Vi sad i Gold 9, og sov på Glamping - som er telte ved et hotel, hvor du så har adgang til hotellets faciliteter. Lidt smådyr dog, da de skruer priserne ekstremt op for overnatning den weekend. 

IMG-2365 IMG-2341-1



Redigeret af Heffernan d. 31-12-2019 10:24
31-12-2019 12:10 #7| 0
OP
Lilbabs skrev:

Hej

 

Vær opmærksom på at i skal være der tidligt (kl otte) for at få gode pladser på volden ved silver 3. Men det er et fedt sted at sidde. 

 

God tur, det er en fed bane der emmer af historie og benzin

 

 Fedt.. 

så må vi tideligt op😃


skal man have en campingstol under armen eller er det for kuperet til det?




31-12-2019 12:43 #8| 0

Vi medbragte en feltspade så vi kunne hakke/grave nogle "stole" ind i skrænten. Tag nogle isolerende underlag med, tyk flamingo eller knæpude, så i kan sidde på dem. Jorden er kold og fugtig. Enkelte steder kan man få plads til en stol. Husk også regntøj. I må medbringe mad og drikkevarer, dog ikke glas. 

31-12-2019 14:35 #9| 0
OP
Lilbabs skrev:

Vi medbragte en feltspade så vi kunne hakke/grave nogle "stole" ind i skrænten. Tag nogle isolerende underlag med, tyk flamingo eller knæpude, så i kan sidde på dem. Jorden er kold og fugtig. Enkelte steder kan man få plads til en stol. Husk også regntøj. I må medbringe mad og drikkevarer, dog ikke glas. 

 

 Fedt.. 

tak for tips og tricks 😃

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar