Forbindelsesproblemer til Pokerstars koster cash i endgame

#1| 0

Som der har været lidt fokus på af nogen, så har Pokerstars ikke kørt super stabilt, for flere eller få spillere, i den seneste tid.
Sidste uge spillede jeg så nogle turneringer, hvor jeg var heldig at gå dybt i én af dem. Efter flere timers spil, hvor jeg ligger nr. 3 ud af 12 tilbageværende, i en turnering med knap 1400 dollars på toppen, mister jeg forbindelsen til Pokerstars, hvor jeg så ellers ikke kan oprette forbindelse de næste 40 minutter. Da jeg får forbindelse igen er jeg blinded ned til 3 big blinds og taber til fire ens i et par hænder efter :-) (til en 8 plads).
Under hele forløbet hvor jeg ikke kan oprette forbindelse til Stars har jeg masser af internet – så det er altså ikke mit internet der svigter, det er kun Stars’ server jeg ikke kan komme på.
Jeg har skrevet lidt med Stars’ support, i håb om en form for kompensation, men de har indtil videre ikke ville give noget.
Mit spørgsmål er om der er nogen der ved om man kan gøre noget i sådan en situation, eller om jeg lige så godt bare kan droppe sagen med det samme og komme videre hvis de ikke umiddelbart vil give noget. Jeg havde bare, måske lidt naivt, troet på forhånd, at man kunne få en kompensation i enten form af chip chop eller ICM ved sådanne tilfælde, hvor det ikke er min egen skyld, men at mine problemer skyldes Stars’ eget netværk. Man føler sig bare lidt magtesløs, hvis man bare kan miste forbindelsen til deres server, hvor det ikke er ens egen skyld, og så det altid går til Pokerstars’ fordel.

Tak for svar på forhånd.

Redigeret af Klogen d. 27-12-2014 20:27
27-12-2014 19:14 #2| 0

Det er jo også fuldstændig grotesk....

27-12-2014 19:17 #3| 0

Hvis du har smartphone eller en tablet, så hent deres app, som back up. Tror desværre ikke du kan få noget kompensation

27-12-2014 20:47 #4| 0

Jeg var ude for det samme i en turnering på bet365 hvor de var nede i 3 timer og fik ingen kompensation (der var kun downtime på bet365, de andre ipoker skins kunne godt spille). Du kan altid prøve at skrive til support, for jeg har hørt om folk der fik kompensation. Det kræver bare at det er en fejl fra deres side.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar