Football Manager 2012?

#1| 0

Hey,

Andre der gamer dette spil? Sad lige med en tanke om evt at få et netværksspil op og køre - evt noget PokerNet FM champ eller hvad pokker ved jeg.

Er HELT åbent overfor hvad regler skal være, umiddelbart tænker jeg den engelske liga og at man må vælge subtop hold only eller endnu lavere rangerede hold hvis det er.

Og så kan man jo også lave en fællespulje hvor vinderen er den der først opnår en stribe af meritter ;)

06-11-2011 13:40 #2| 0

Er umiddelbart på, såfremt det bliver et hold uden for Premier league, gerne langt nede i rækkerne.

06-11-2011 13:48 #3| 0

Er "desværre" kommet til at investere i FM12, og det har allerede stjålet en masse af min tid. Anyways, jeg er klar.

06-11-2011 13:51 #4| 0

Har også fået investeret i det, men har indtil videre kun spillet det "offline".. nogle som kan forklare både hvad man skal gøre for at spille online og hvordan det foregår?

06-11-2011 13:54 #5| 1

Jeg kunne muligvis overtales hvis det bliver noget med at der er et bredt fast tidsrum spillet kører og så er man på tvungen ferie hvis man ikke kan deltage. Ellers går sådan et spil meget langsomt frem.
Og kort tid før tvungen fortsæt sætter ind.

06-11-2011 13:59 #6| 0

Jeg har også spillet self. :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar