Fin/dårlig kompensation af Unibet ?

#1| 0

Kære pn'er

Lad mig høre jeres mening ?


Torsdag kl20:00 ca

Jeg tilmelder mig to poker Tour på Unibet.

1. Daily 4€ 1k€ GTD - ITM top 12 - Det er en multi buyin Tour, så du får 500 Chips per 4€ (Jeg køber ind for 8€)

2. Deres ugelige sportsbook Freeroll 1k€ GTD - ITM top 120

(Man får ticket ved at bruge deres sportsbook)


Kl 21:30ish

Unibets poker klient bryder sammen. Eller det vil sige at selve klienten er nede, men spillet på bordene køre videre (Hvis man går i Tour lobby, kan man se lidt info på det tidspunkt klienten gik ned)

Ud over det begynder den at smide mig af hver 4-5 minut - Hver gang jeg så logger ind igen, tager det 3-5 minutter inden jeg kan spille på bordene igen..

Bliver nok smidt af 10 gange

Hver gang jeg logger ind får jeg beskeden: Vi har nogle problemer lige nu og vi undskylder!

(Så de ved jo godt se de har problemer)


Status på det tidspunkt

1. Daily 4€. Jeg ligger i top 3 ud af de sidste 20. Evt CL da vi køre 3 borde og jeg ligger med over dobbelt så mange Chips som nr 2 på mit bord. Er dog ikke sikker da klienten jo er gået ned og kan kun se det den er fast fosset på da nedbruddet skete.

2. Sportsbook freerollen. Her ligger jeg også top 5, dog stadig 900ish tilbage


Kl 22:20-22:30

1. Daily 4€. Jeg har været inde til at få se et par få hænder siden klienten begynde at smide mig af. Har smidt KK,QQ & AK i mucken.

Da vi er kommer på bubble spillet er jeg blevet blindet ned på et par bb's og bliver nød til at skubbe 77 og ryger som bubbleboy - ITM GTD var minimum 30€


2. Sportsbook freerollen. Har fået lov at være med i mindre hænder end den anden og min kæmpe stack er røget på blinds og da jeg kommer på bordet har jeg 2 bb tilbage som jeg skubber og taber - ryger 80 før ITM


Fredag aften

skriver jeg i en god tone til unibet at jeg er lidt utilfreds, da jeg mener jeg ville være nået ITM i begge og som minimum i Daily 4€

Og de havde jo også i klienten undskyldt for problemerne, og det samme gør den flinke medarbejder i livechatten.

Får til midnat en mail som lyder:

Hej Daniel,
Jeg skriver til dig angående de problemer du oplevede i forbindelse med poker.
Der er nu tilføjet to ticket til din konto, én MTT €10 og en til næste uges Sportsbook Freeroll, vi beklager igen de problemer du har oplevet og arbejder løbende på at få det løst.



Du ønskes en rigtig god weekend.
Med venlig hilsen,
Jeppe
Unibet kundeservice





Og det er så her jeg ikke ved om jeg bare skal være tilfreds ?

Jeg havde jo fået minimum 30€ for ITM i Daily 4€ som jeg med stor sandsynlighed kun blev bubbleboy i fordi min kæmpe stack gik til blinds alt den tid klienten smed mig af


Og den nye sportsbook Tour får jeg jo alligevel billet til, da jeg Oddset for det beløb der skal til hver uge


Men hvad siger folket ? Skal jeg bare være glad for at få betalt mit buyin selvom de erkender det er deres fejl ?

Redigeret af Snack1606 d. 05-12-2015 04:08
05-12-2015 03:56 #2| 2

Din gevinst bør jo være det som dine chips svarede til af de samlede antal penge. Ergo hvis du f.eks havde 10% af chipsene. Præmie puljen var 400 euro. Så bør du jo få omkring de 40 euro.

Stars bruger også en formel, dog lidt mere indviklet end det jeg skriver.


Så det meget svagt i min optik.

05-12-2015 04:03 #3| 0

hvis jeg ikke husker helt forkert var der et lille overlay i turneringen - så der var vidst kun 89500 Chips i spil og da problemerne satte ind havde jeg 12500 :/

Så hvis det burde regnes sådan ud så er vi da helt ved siden af :/

05-12-2015 04:05 #4| 0

Kommer jo også helt an på om problemet kan tilskrives klienten 100% eller noget kan tilskrives din forbindelse/computer. Derudover var det hele turen der gik ned eller var det kun dig der blev påvirket?

05-12-2015 04:12 #5| 0

Der kom en popup i klienten at de havde problemer og de undskyldte - den kom hver gang jeg loggede ind



Tror alle deres Tour kørte videre, men ved ikke hvor mange personer der har været påvirket af det



Men eftersom de skrev, at de havde problemer må det jo nok ha været en del


Men hele klienten gik ned, man kunne ikke se lobby's, tilmelde sig Tour eller noget andet

Redigeret af Snack1606 d. 05-12-2015 04:13
05-12-2015 04:18 #6| 0

De havde vel heller aldrig givet mig den 10€ ticket i kompensation hvis de mente de var uden skyld ? :)

05-12-2015 04:57 #7| 2

Fandme om jeg havde sat mine fødder sådan et sted igen...

05-12-2015 05:01 #8| 0
Toonarmy skrev:Fandme om jeg havde sat mine fødder sådan et sted igen...

Tjah sådan er det jo på alle pokersider til tider, så det er desværre en del af det at spille poker.

05-12-2015 08:15 #9| 1

De bør give kompensation ifht din position... Problemet er måske at du kommer på nogle gange efter og at ikke alle har oplevet problemet?

05-12-2015 11:11 #10| 0
Uruk-haien skrev:De bør give kompensation ifht din position... Problemet er måske at du kommer på nogle gange efter og at ikke alle har oplevet problemet?

Kan selvfølgelig godt se for unibet det er træls at ud betale gevinst 2 gange, for der er jo nok nogle få det ikke har haft problemer som bare har ranset af ved at tage blinds - Men tænker også bare at de 10 hænder jeg var inde i klienten på den time, gør jo intet i en mtt - så hvis det er det de selv tager til grund at jeg har været lidt inde og derfor ikke synes problemerne har ødelagt mine muligheder - så det er omi lidt dårlig stil :(

05-12-2015 11:11 #11| 0

Hvad synes folket jeg skal gøre, eller kan jeg overhoved gøre noget ? :)

05-12-2015 12:10 #12| 1

Et chipcount value er vel kun relevant når turneringen decideret stopper, så det synes jeg ikke man kan forvente.

10 Euro lyder dog lidt fedtet.
Hvis de oven i købet kan se at du er ugentlig sportsbookie kunde, så forstår jeg ikke at de ikke finder et lidt større beløb frem og så giver dem til dig i tickets.

Prøv at skriv høfligt tilbage at du synes det er i underkanten i forhold til hvordan du lå i turneringerne.
At hidse sig op hjælper næppe noget.

Redigeret af Aurvandil d. 05-12-2015 12:10
05-12-2015 12:10 #13| 0

Sys egentlig det er ok. Du kan godt prøve at presse dem lidt så skal du nok få noget mere tænker jeg. Generelt har de fin service, og dem der spørg mig til råds om online pokeren foreslår jeg altid Unibet(:..

05-12-2015 12:18 #14| 1

Det er en ringe kompensation. .. svært at regne en fair ud da turneringen kører videre. ..

05-12-2015 12:30 #15| 0

De har helt sikkert dækket sig i hoved og røv ift. sådan en situation, så du har garanteret ikke ret til noget. På den måde er 10€ bedre end ingenting, men jeg ville helt klart også skrive endnu en venlig mail til dem og bede om en lidt bedre deal, når du lå til at vinde langt mere

05-12-2015 14:06 #16| 0

Tak for jeres svar!


Hvad synes i jeg skal skrive ? Og skal jeg henvise til den her tråd ? :)



05-12-2015 15:42 #17| 0

Er ked af at sige det, men du får ikke noget ud af det.


Jeg har tidligere haft masser af problemer med dem. Du kan bl.a. se denne mail, som de var iskold overfor.


Hej,

>>
Al ære og respekt, så synes jeg godt nok, at det er at pisse en relativ trofast kunde op og ned af ryggen.

>>
Jeg har ikke én, men to backup internet-linjer. Jeg kan dermed blankt afvise, at fejlen ligger hos mig. Jeg tjekkede naturligvis også mit net, som det første, da min forbindelse til Unibet røg, og alt andet fungerede upåklageligt.

>>
I er vel vidende om, hvor mange udfald I har haft, og selvom jeg kun har indrapporteret to tilfælde, så snakker vi vel nærmere om +50 disconnections end +20. Hver eneste gang har det kostet noget. Måske ikke meget, men i hvert fald som minimum et lille raise, muligheden for at agere, eller måske en small eller big blind.

>>
Første tilfælde jeg indrapporterede var en hånd med KK i en 3-bettet pot, hvor I svarede tilbage, at jeg selv skulle finde frem til hånd-id-nummeret. Jammen please? Med seks borde åbne og uden præcist tidspunkt er det jo som at lede efter en nål i en høstak, og har sgu aldrig hørt om et firma, hvor supporten uddelegerer deres opgave og funktion til brugeren selv.

>>
Andet tilfælde er det screenshot (lært af jeres dårlige håndtering af første klage) jeg vedhæftede, hvor det fremgår, at jeg på tre af mine borde har henholdsvis 88, aa, og ak. AA-hånden på et banazi-bord, hvor to spillere går all in, og jeg dermed går glip af +€80. Dette kan ses i handhistory (vedhæftet)

>>
Læg oven i, at man i to uger ikke kunne spille NL200 på jeres side, og det burde være endnu mere indlysende, at fuck up'et ligger hos jer. I kan evt gå ind og tjekke pokernet.dk, hvor det fremgår, at det ikke kun er mig, der har oplevet disse problemer.

>>
Jeg synes sgu det er ringe, og skal vi ikke bare blive enige om, at hvis det utænkelige var sket, at det havde fundet sted på PokerStars, så havde de nok håndteret det en smule mere elegant.

>>
Vh


Sune


De holdt fast i deres afgørelse som lød på 2 banzai-tickets til en værdi af €20. Og nå ja.....så fik jeg den her hånd forleden i en turnering....tror det var et godt fold, selvom jeg ik just er tourspeciealist....



05-12-2015 16:45 #18| 1

Det er jo en helt urimilig kompensation!
Hvad betyder f.eks. €40 for dem.
Tror simpelthen jeg havde cashet ud og sagt tak for denne gang.

05-12-2015 16:56 #19| 1
SuperSunino skrev: Er ked af at sige det, men du får ikke noget ud af det.

Jeg har tidligere haft masser af problemer med dem. Du kan bl.a. se denne mail, som de var iskold overfor.

Hej,
>>
Al ære og respekt, så synes jeg godt nok, at det er at pisse en relativ trofast kunde op og ned af ryggen.
>>
Jeg har ikke én, men to backup internet-linjer. Jeg kan dermed blankt afvise, at fejlen ligger hos mig. Jeg tjekkede naturligvis også mit net, som det første, da min forbindelse til Unibet røg, og alt andet fungerede upåklageligt.
>>
I er vel vidende om, hvor mange udfald I har haft, og selvom jeg kun har indrapporteret to tilfælde, så snakker vi vel nærmere om +50 disconnections end +20. Hver eneste gang har det kostet noget. Måske ikke meget, men i hvert fald som minimum et lille raise, muligheden for at agere, eller måske en small eller big blind.
>>
Første tilfælde jeg indrapporterede var en hånd med KK i en 3-bettet pot, hvor I svarede tilbage, at jeg selv skulle finde frem til hånd-id-nummeret. Jammen please? Med seks borde åbne og uden præcist tidspunkt er det jo som at lede efter en nål i en høstak, og har sgu aldrig hørt om et firma, hvor supporten uddelegerer deres opgave og funktion til brugeren selv.
>>
Andet tilfælde er det screenshot (lært af jeres dårlige håndtering af første klage) jeg vedhæftede, hvor det fremgår, at jeg på tre af mine borde har henholdsvis 88, aa, og ak. AA-hånden på et banazi-bord, hvor to spillere går all in, og jeg dermed går glip af +€80. Dette kan ses i handhistory (vedhæftet)
>>
Læg oven i, at man i to uger ikke kunne spille NL200 på jeres side, og det burde være endnu mere indlysende, at fuck up'et ligger hos jer. I kan evt gå ind og tjekke pokernet.dk, hvor det fremgår, at det ikke kun er mig, der har oplevet disse problemer.
>>
Jeg synes sgu det er ringe, og skal vi ikke bare blive enige om, at hvis det utænkelige var sket, at det havde fundet sted på PokerStars, så havde de nok håndteret det en smule mere elegant.
>>
Vh

Sune

De holdt fast i deres afgørelse som lød på 2 banzai-tickets til en værdi af €20. Og nå ja.....så fik jeg den her hånd forleden i en turnering....tror det var et godt fold, selvom jeg ik just er tourspeciealist....



ALDRIG fold en 9'er. Den kommer på riven! #gratispokerviden

05-12-2015 17:02 #20| 1
fryden skrev:
ALDRIG fold en 9'er. Den kommer på riven! #gratispokerviden

siger manden der spiller H/L :)

05-12-2015 17:14 #21| 1

Det nemmeste er at scoope hele lortet uden low hand ;)


EDIT: Og spiller faktisk go' gammeldaws 2 korts poker i skrivende stund.

Redigeret af fryden d. 05-12-2015 17:15
05-12-2015 23:18 #22| 0

@OP

Jeg synes du ud fra svarene i tråden skal beslutte dig til, om du synes, du har fået en fair behandling. Hvis du har en møgsur mavefornemmelse over det skete, så lad være med at spille på det site mere. Hvis du derimod ikke føler, at de ligefrem har pisset på dig, og godt kan leve med deres afgørelse, så bliv der og glem alt om episoden. Ud fra det beskrevne, ville jeg være lidt småsur, men heller ikke mere: altså, jeg ville spille videre på sitet og glemme alt om det hændte.

Redigeret af Holstt d. 05-12-2015 23:18
05-12-2015 23:29 #23| 0

Sidste gang jeg var nået til Day 2 i iPoker's €75 main lavede de bare ICM chop da de aflyste det, hvliket er det eneste, de, når det er deres skyld du dropper ud, kan tillade sig. Det skal du klart insistere på at de skal give dig. Men du må forberede dig på at det ikke bliver nemt - jeg har tidligere forsøgt at få €2k kompensation fra Bet365 uden held - og så er det måske ikke de €75ish EV værd. Men måske det er nemmere med et lavere beløb.

Redigeret af hansel d. 05-12-2015 23:29
06-12-2015 02:35 #24| 0

Jeg skriver til dem i morgen og forlænger noget mere end det de har givet i første omgang!

Tror i det vil være en god ide at sende link til denne tråd ?

06-12-2015 07:19 #25| 1

Henvis altid!!

06-12-2015 12:50 #26| 0


Victoria: Hej, og velkommen til Unibet's kundeservice! Mit navn er Victoria.
Hvordan kan jeg hjælpe?


Daniel: Hej :) Først vil jeg lige smide linket til tråd på Pokernet som beskriver forløbet - http://www.pokernet.dk/forum/findaarlig-kompensation-af-unibet.html


Daniel: Jeg skrev til jer den anden dag efter jer poker klient gik ned og jeg blev smidt af en masse gange


Daniel: Og
nu har jeg så fået en mail fra jer om kompensation i form af en billet
på 10€ - Problemet er bare jeg lå til at vinde langt mere, så er lidt
træt af kun at få betalt buy in


Daniel: Så ville høre om vi ikke kunne finde frem til noget bedre ? :)


Victoria: Da vores fejl desværre rammer alle kunder, bliver spillet annulleret og
man får sit buy-in tilbage. Jeg kan forsøge at sende det videre,men jeg
kan ikke garantere dig en bedre udfald, da vi giver alle deres buy-in
tilbage


Victoria: Det er naturligvis beklageligt med de fejl vi har oplevet med vores klient.


Victoria: Jeg vil sende det til vores pokerteam, så de kan undersøge sagen igen


Daniel: Det er jeg bare rigtig træt af da jeg med 20 personer tilbage ligger i
toppen og ville som minimun ha vundet 3 gange så meget og nok en del
mere - Som folk skriver i tråden på Pokernet, så hvis det samme var sket
på Pokerstars, 888, FT - Så ville man være blevet udbetalt den procent
penge i forhold til den del at samlet antal chips du har :/


Victoria: Ja, men hvad de gør på andre sider
og hvad andre spillere skriver i en tråd på et poker forum, kan vi
desværre ikke tage højde eller ansvar for, Jeg vil som sagt gerne sende
det videre for dig, men i og med at spillet blev annulleret og alle har
fået deres buy-in tilbage, er jeg desværre bange for at vores pokerteam
holder fast i deres afgørelse. Jeg forstår din frustration omkring vores
klient og jeg vil naturligvis gerne beklage de mindre gode oplevelser
du har haft hos Unibet. Hvis du lige bekræfter din email, så sender jeg
dig en mail så snart jeg har en tilbagemelding fra dem :-)


Daniel: Ved godt i ikke kan tage høje for det, men
tænker at det vel dumt at få dårlig reklame på danmarks største poker
forum for små penge - siger jo ikke at jeg vil ha udbetalt første
pladsen eller noget. Vil bare gerne ha lidt mere end mit buy in nu når
jeg lå til det. Min mail er *************@live.dk og tak for hjælpen, håber
vi finder ud af noget :)


Victoria: Jeg tror desværre ikke at vores pokerteam, ser lidt anderledes på det :-)
og trusler om at skabe dårlig reklame, ved jeg ikke rigtig om er den
rigtige vej at gå Daniel :-) Men du får hvertfald en mail fra mig så
snart jeg har en opdatering fra vores pokerteam :-)


Daniel: Det var skam ikke en trussel - Forstår bare ikke jeres politik :) Men tak tak


Victoria: Det er bare i orden :-) Jeg tror at vores pokerafdeling finder det mest
fair at tilbagebetale alle buy-in's i stedet for kun at give enkelte
kunder en kompensation. Men i bund og grund ville det jo være meget
bedre hvis vi slet ikke havde problemer :-)


Daniel: Det har du ret i - så må vi håbe det bliver sådan i fremtiden. God dag til dig :)



Redigeret af Snack1606 d. 07-12-2015 22:01
06-12-2015 13:05 #27| 0

@SuperSunino

@MrNoller

@DoubleAcesDK


I det mindste erkender de da at det er deres fejl, men får nok ikke mere ud af det

Redigeret af Snack1606 d. 06-12-2015 13:10
06-12-2015 13:47 #28| 1

Øh hvis de så give alle 10 euro ticket og bi tilbage. Så lyder det som de umiddelbart lige hiver et par tusser af den resterende pulje ned. medmindre dem som allerede var bustet også fik deres penge retur

06-12-2015 13:55 #29| 1

@MrNoller
Ja nemlig, havde også tænkt - man må sige det er smart hvis de får penge ud af deres nedbrud, så forstår jeg da godt at det ikke bliver bedre med deres klient

07-12-2015 13:07 #30| 0

Intet hørt fra unibet endnu, gad vide om de stadig holder weekend ? :P


@Dieb Kan du ikke tage kontakt til dem og høre om det virkelig forholder sig sådan som de siger. At de synes det er bedre at betale bi tilbage så de tjener penge på deres nedbrud, da jeg tvivler på de betaler bi til de folk der var røget ud af Touren - ICM chop burde være rimeligt ? :)

07-12-2015 13:32 #31| 0

Fed kunde/bruger der bare rykker alle rundt for 10 euro;)

07-12-2015 13:41 #32| 0
Nimacos skrev:Fed kunde/bruger der bare rykker alle rundt for 10 euro;)

Rykker jo ikke rundt for 10€ ? lå jo til at vinde meget mere ? ;)

Redigeret af Snack1606 d. 07-12-2015 13:41
07-12-2015 13:49 #33| 3

Ahh derfor ordvalget 'Dieb kan du ikke tage kontakt til dem, og ikke 'Dieb' er det muligt du evt kan hjælpe mig. Syntes det er vildt du bruger Pokernet som back up for dine trussler, der var også en anden tråd hvor du skrev du ikke gav op før de havde givet sig, der var det også med henvisning til tråde her.

07-12-2015 13:55 #34| 0
Nimacos skrev:Ahh derfor ordvalget 'Dieb kan du ikke tage kontakt til dem, og ikke 'Dieb' er det muligt du evt kan hjælpe mig. Syntes det er vildt du bruger Pokernet som back up for dine trussler, der var også en anden tråd hvor du skrev du ikke gav op før de havde givet sig, der var det også med henvisning til tråde her.

Har kun skrevet om dette i den her tråd, tror du tænker på dettte indlæg ?

Snack1606 skrev:Jeg skriver til dem i morgen og forlænger noget mere end det de har givet i første omgang!

Tror i det vil være en god ide at sende link til denne tråd ?


Du er velkommen til at kalde det en trussel, jeg ser det mere som om at jeg ikke forstår deres politik - De vil hellere lave dårlig reklame, end at udbetale mig efter ICM Chop (Som alle andre siger ville ha gjort) Det jo små penge for dem det handler om og hvorfor ikke bruge de små penge på på at gøre en kunde tilfreds som bruger deres poker og betting hver uge ?

De har jo erkendt at deres klient er gået ned og det er deres fejl, hvordan kan du så nogensinde synes at det er i orden man kun får udbetalt sit Buyin og at de tjener penge på deres klient bryder ned ??


Det ville være lidt det samme som hvis du havde spillet FCK til at vinde med minimun 3 mål - efter en halv time står der 5-0, men så går oddset siden ned. da kampen er færdig og siden er kommet op og køre igen, har de annulleret dit odds og tilbagebetalt dit indskud




Læs tråden igennem...

Redigeret af Snack1606 d. 07-12-2015 14:26
07-12-2015 14:33 #35| 1

Jeg ved ikke hvordan de har fordelt pengene i det her tilfælde, men jeg har prøvet at ryge ud af en turnering på Unibet som en af de første, næste gang jeg loggede ind, var buy-in blevet ført tilbage på min konto pga. problemer med klienten, der havde medført, at turneringen var stoppet før tid. Hvis det er deres politik at give alle spillere deres penge tilbage, er der ikke noget du kan gøre her udover at være utilfreds og give din mening tilkende. Hvis de derimod kun har givet de resterende spillere deres buy-in tilbage, og ikke noget til dem der var røget ud, ja så har du noget at brokke dig over, da de, som du selv nævner, vil have tjent penge på nedbruddet. Du skulle prøve at spørge dem om buy-in er blevet udbetalt til alle tilmeldte spillere.

Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 07-12-2015 14:36
07-12-2015 19:10 #36| 0
NyBrugerUdenTøj skrev:Jeg ved ikke hvordan de har fordelt pengene i det her tilfælde, men jeg har prøvet at ryge ud af en turnering på Unibet som en af de første, næste gang jeg loggede ind, var buy-in blevet ført tilbage på min konto pga. problemer med klienten, der havde medført, at turneringen var stoppet før tid. Hvis det er deres politik at give alle spillere deres penge tilbage, er der ikke noget du kan gøre her udover at være utilfreds og give din mening tilkende. Hvis de derimod kun har givet de resterende spillere deres buy-in tilbage, og ikke noget til dem der var røget ud, ja så har du noget at brokke dig over, da de, som du selv nævner, vil have tjent penge på nedbruddet. Du skulle prøve at spørge dem om buy-in er blevet udbetalt til alle tilmeldte spillere.

Men det er jo en kæmpe fallit erklæring, hvis dem som allerede er bustet før problemerne opstår.
Får pengene tilbage.

Pengene skal udelukkende gå til dem som har haft problemer.
Om problemet så præcis opstid med 30 tilbage eller hele turneringen er jo nok det som er vigtigt i det her tilfælde.
Opstod problemerne dybt i turneringen, er OP naturligvis klart berettiget til mere.



07-12-2015 19:20 #37| 0
MrNoller skrev:
Men det er jo en kæmpe fallit erklæring, hvis dem som allerede er bustet før problemerne opstår.
Får pengene tilbage.

Pengene skal udelukkende gå til dem som har haft problemer.
Om problemet så præcis opstid med 30 tilbage eller hele turneringen er jo nok det som er vigtigt i det her tilfælde.
Opstod problemerne dybt i turneringen, er OP naturligvis klart berettiget til mere.




ret sikker på at der ikke er noget at komme efter, har de nok sikret sig i deres TOS ;)

og tror ikke særlig mange clienter nu til dags fatter at lave ICM chops til de tilbageværende desværre. :)

07-12-2015 19:21 #38| 0
Luckb0x skrev: ret sikker på at der ikke er noget at komme efter, har de nok sikret sig i deres TOS ;)
og tror ikke særlig mange clienter nu til dags fatter at lave ICM chops til de tilbageværende desværre. :)

Tjaa, bare latterligt at de kan kneppe folk på den måde anyway. :)

07-12-2015 20:47 #39| 0
MrNoller skrev:
Men det er jo en kæmpe fallit erklæring, hvis dem som allerede er bustet før problemerne opstår.
Får pengene tilbage.

Pengene skal udelukkende gå til dem som har haft problemer.
Om problemet så præcis opstid med 30 tilbage eller hele turneringen er jo nok det som er vigtigt i det her tilfælde.
Opstod problemerne dybt i turneringen, er OP naturligvis klart berettiget til mere.




Problemerne satte ind med omkring 20-25 tilbage :/

07-12-2015 21:28 #40| 0

Jeg har før fået et icm chop fra Danske Spil, så det sker da.

07-12-2015 21:35 #41| 0

Daniel skou jeg tror desværre det er spild af tid at forsøge at få mere ud af unibet..

07-12-2015 21:54 #42| 0
Switz skrev:Daniel skou jeg tror desværre det er spild af tid at forsøge at få mere ud af unibet..

Tror du har ret, desværre :/

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar