Fejlodds bet365

#1| 1

Ved fejlodds, er det så normalt at bettet bliver annulleret, eller venter Bet365 til kampen er færdigspillet for så at annullere bettet hvis det går hjem, og hvis det taber, så er det bare tabt??


I morges kom jeg tilfældigt ind på en håndbold kamp imellem Guangdong v Shanghai. Linjen er -14.5 Guangdong odds. 1.11 ca.

3 vejs handicap hedder -15 odds 251. Så jeg smider 40kr, fordi jeg synes det kunne være sjovt at se om kampen blev annulleret hvis den ikke gik hjem. Kampen ender med en 8-9 mål sejr til Guangdong, og mit bet er dermed tabt.


Spørgsmålet et bare om det ikke super dårlig stil af Bet365?? Det er jo ren win win fra dem.

22-05-2017 10:47 #2| 0
ROI: 118.67% (27)

Der er nogle mærkelige håndbold regler i Kina, hvilket gør at de -15 skal vindes inden halvleg.. hvis de kommer bagud med præcis 15 i anden halvleg stoppes kampen!

22-05-2017 10:52 #3| 0
OP
ROI: 117.75% (9)

Det har ikke været det, fordi oddset blev ændret i 3-vejs også. 5 min senere stod -15 i odds 1.04

22-05-2017 11:01 #4| 0
ROI: 118.67% (27)

jeg ved at der er nogle mærkelige regler der kan spille ind:/ fatter det heller ikke 100% selv

22-05-2017 11:06 #5| 1

Det er jo også win win for dig i så fald? Du havde håbet eller forventet på gevinst ved gevinst, men vil ha pengene tilbage ved tab?



22-05-2017 11:33 #6| 0
ROI: 86.64% (55)
duros skrev:Det er jo også win win for dig i så fald? Du havde håbet eller forventet på gevinst ved gevinst, men vil ha pengene tilbage ved tab?


han havde jo ikke fået genvinstet hvis den var gået hjem.. så havde han fået odds til odds 1,04.. jo det dårlig stil af Bet365,, det kun går en vej for dem.

22-05-2017 11:35 #7| 0

Tror OP mener at Bet365/bookmakere muligvis altid erklærer fejlods hvis brugeren vinder men ikke gør hvis brugeren taber. Jeg ved ikke om det forholder sig sådan - men mener fx der var noget med Bet365 og NFL finalen på EB.

22-05-2017 12:35 #8| 0
AKL2 skrev:
han havde jo ikke fået genvinstet hvis den var gået hjem.. så havde han fået odds til odds 1,04.. jo det dårlig stil af Bet365,, det kun går en vej for dem.

Jeg synes bare man skal annullere alle spil. Men det som går mig lidt på, er at OP ved at det er et fejlodds og forsøger at udnytte det ved at håbe det ikke bliver opdaget, for at gå ind og kræve pengene tilbage hvis spillet taber,

22-05-2017 13:47 #9| 0
OP
ROI: 117.75% (9)

Jeg var fuldstændig klar over at dette spil var et fejlodds, og 110% sikker på at spillet ville blive annuleret hvis det gik hjem. Derfor synes jeg det var interessant om spillet blev annulleret hvis ikke det gik hjem.


Jeg synes ikke spilselvskaberne kan tillade sig at gøre det på den måde.

22-05-2017 13:56 #10| 7
ROI: 247.11% (11)
duros skrev:
Jeg synes bare man skal annullere alle spil. Men det som går mig lidt på, er at OP ved at det er et fejlodds og forsøger at udnytte det ved at håbe det ikke bliver opdaget, for at gå ind og kræve pengene tilbage hvis spillet taber,

Du vender virkeligheden på hovedet. Du behøver ikke at tage bookmakernes parti - det har de ikke brug for.

22-05-2017 14:16 #11| 0
ROI: 70.49% (36)

Giver Nilsson helt ret her, de driver en usmagelig omgang forretning de fleste af dk bookies.

22-05-2017 15:34 #12| 1
ROI: 104.96% (232)

Husker engang NordicBet/Betsafe hvor de åbenbart fik låst deres live odds, så de ikke faldt eller steg. De lå lidt højere end andre bookies, hvilket ikke er helt unormalt (Jeg så først efter jeg havde bettet at de gået i stå)

Jeg spillede penge på X og penge på 2, inden for et meget lille mellemrum. Den som ramte blev annulleret, fordi der var fejlodds, mens den som ikke ramte, jamen den ramte ikke og talte sjovt nok.

Det er så usselt det der foregår, at det er til at brække sig over.

22-05-2017 18:01 #13| 0
OP
ROI: 117.75% (9)

jeg har netop skrevet til deres chat, om det er normalt at fejlodds kun bliver annulleret hvis det vindes. "Det er ikke vores procedure" ... Efter lidt tid skriver han at de vil ringe mig op så vi kan diskutere væddemålet. Er lidt spændt på hvad de siger

22-05-2017 19:20 #14| 0

Har et par gange fået pengene tilbage af Bet365 pga et tabt bet der efterfølgende var et fejlodds så det kan lade sig gør

22-05-2017 19:35 #15| 0
OP
ROI: 117.75% (9)

Talte i telefon med dem for lidt siden. Han mente ikke det var et fejl odds. "Det er bare markedet det ændrer sig, alt efter hvordan holdene spiller, hvad der sker i kampen osv" Selvom jeg sagde til ham at Oddset faldt til 1.04 3 min senere fra 254. Den regel med at kampen stoppes når et hold fører med 15 gælder ikke i playoff, så det har ikke påvirket oddset. De tilbød mig at refundere min indsats på de 40kr. Det ser jeg som om de godt ved at det var et fejlodds og de bare prøver at virke flinke og rare og dække over deres platte måde at gøre tingene på

22-05-2017 20:56 #16| 0
ROI: 0% (11)
unluckydk skrev:Talte i telefon med dem for lidt siden. Han mente ikke det var et fejl odds. "Det er bare markedet det ændrer sig, alt efter hvordan holdene spiller, hvad der sker i kampen osv" Selvom jeg sagde til ham at Oddset faldt til 1.04 3 min senere fra 254. Den regel med at kampen stoppes når et hold fører med 15 gælder ikke i playoff, så det har ikke påvirket oddset. De tilbød mig at refundere min indsats på de 40kr. Det ser jeg som om de godt ved at det var et fejlodds og de bare prøver at virke flinke og rare og dække over deres platte måde at gøre tingene på

Kan virkeligt ikke de hvad de gør galt.


Havde fu forventet de udbetalte det fulde beløb

22-05-2017 21:03 #17| 0
ROI: 85.71% (1483)
k0ngen1 skrev:
Kan virkeligt ikke de hvad de gør galt.

Havde fu forventet de udbetalte det fulde beløb

Du har læst tråden igennem ?

22-05-2017 21:19 #18| 0
ROI: 0% (11)
Hawkeye skrev:

Hawkeye skrev:
Du har læst tråden igennem ?

Ja. Men der er da ingen som ved hvad der er sket med dem som har spillet modsat

23-05-2017 09:24 #19| 0
OP
ROI: 117.75% (9)
k0ngen1 skrev:
Kan virkeligt ikke de hvad de gør galt.

Havde fu forventet de udbetalte det fulde beløb

Tror du har misforstået hvad jeg vil frem til. Der er jo absolut ingen tvivl om det odds jeg har spillet er et kæmpe fejlodds. Odds 251 -15, 3 min senere odds 1.04 -15, hvis det ikke er et fejl odds så ved jeg ikke hvad der så skulle være. Jeg synes det problematisk at bookmakerne kun annullerer fejl odds der vindes på. Mange spiller bets i god tro, og når den så går hjem bliver kampen annulleret pga fejl odds, men da man ofte ikke ved det, så er det bare sur røv hvis den ikke går hjem. (Man ville måske ikke har spillet bettet i første omgang hvis oddset havde været lavere) Nu fik jeg min indsats retur, men det hjælper ikke på min kritik af problemet

23-05-2017 10:10 #20| 0
unluckydk skrev:
Tror du har misforstået hvad jeg vil frem til. Der er jo absolut ingen tvivl om det odds jeg har spillet er et kæmpe fejlodds. Odds 251 -15, 3 min senere odds 1.04 -15, hvis det ikke er et fejl odds så ved jeg ikke hvad der så skulle være. Jeg synes det problematisk at bookmakerne kun annullerer fejl odds der vindes på. Mange spiller bets i god tro, og når den så går hjem bliver kampen annulleret pga fejl odds, men da man ofte ikke ved det, så er det bare sur røv hvis den ikke går hjem. (Man ville måske ikke har spillet bettet i første omgang hvis oddset havde været lavere) Nu fik jeg min indsats retur, men det hjælper ikke på min kritik af problemet

Der er ikke noget at gøre ved det. Der har lige været en sag med Betfair der ændrede odds 6 måneder efter til et lavere odds og Pokernet.dk kan/vil ikke gøre noget ved det.

23-05-2017 11:13 #21| 0
ROI: 0% (11)
unluckydk skrev:
Tror du har misforstået hvad jeg vil frem til. Der er jo absolut ingen tvivl om det odds jeg har spillet er et kæmpe fejlodds. Odds 251 -15, 3 min senere odds 1.04 -15, hvis det ikke er et fejl odds så ved jeg ikke hvad der så skulle være. Jeg synes det problematisk at bookmakerne kun annullerer fejl odds der vindes på. Mange spiller bets i god tro, og når den så går hjem bliver kampen annulleret pga fejl odds, men da man ofte ikke ved det, så er det bare sur røv hvis den ikke går hjem. (Man ville måske ikke har spillet bettet i første omgang hvis oddset havde været lavere) Nu fik jeg min indsats retur, men det hjælper ikke på min kritik af problemet

Så længe den går begge veje. At dem som har spillet på det modsatte også får annulleret deres bets. Ændre bookien oddst til det rigtigt, så skal dem som spiller der selvfølgelig ikke have annulleret deres odds.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar