Fast forward - 200 NL - AK spot?

#1| 1

Spillet er NL 200 på Danske Spil Fast forward. Villan er unkown.
Vores Stack 400$. 

Vi har AK i sb.

 

UTG åbner for 7$, og vi siger 25$.

Call og vi ser flop 378.

Hero check. Villan Bet 17$.Call.

Turn 8. Check. Villan Bet 56$. Call.

River 5. Check.

Villan All-in 175$...


Hvor ofte finder vi et kald frem her og hvorfor?

Folder vi hellere på flop/turn?

 

Hånden har holdt mig vågen halvdelen af natten:)

 

 

 

05-12-2021 12:03 #2| 4

Jeg folder turn 99/100 gange her, den ene gang er en kombi af fuldskab og ramme den forkerte knap. 

05-12-2021 12:10 #3| 0
OP
Nitrrrrrram skrev:

Jeg folder turn 99/100 gange her, den ene gang er en kombi af fuldskab og ramme den forkerte knap. 

 Tror jeg er enig.

Kan du nogensinde finde et kald frem på river?, når du først har forvildet dig videre fra turn..

05-12-2021 12:13 #4| 0
OP

Edit: Villan skubber river for 275$.


05-12-2021 12:16 #5| 0
Rambam skrev:

 Tror jeg er enig.

Kan du nogensinde finde et kald frem på river?, når du først har forvildet dig videre fra turn..

 

 Hvor ofte har du bedre end AK her. Det er i virkeligheden det der er spørgsmålet. Hvis du er balanceret og kan called ned med TT-AA her engang imellem, så behøver du ikke overveje at calle med AK. Hvis ikke, så bør du nok.

 

Når det er så er sagt, er ret dybe. På mit niveau er det bare tabende at calle A høj så dybt.

05-12-2021 12:37 #6| 0

jeg har ikke spillet nlh cash i lang tid. men hvis vi sidder med et over par til floppet.. checker vi så også nogengange på det board.. jeg folder turn. men jeg c better nok altid flop på det board

05-12-2021 13:33 #7| 0

Bet flop og derefter fold til al fremtidig action derfra.

- som spillet; fold turn og videre i livet


Hvis det er en reverse og dit bluff blev kaldt ned så er det bare GG til skurken….

Redigeret af Mads Møller d. 05-12-2021 13:36
05-12-2021 13:49 #8| 0
OP
Mads Møller skrev:

Bet flop og derefter fold til al fremtidig action derfra.

- som spillet; fold turn og videre i livet

 

Hvis det er en reverse og dit bluff blev kaldt ned så er det bare GG til skurken….

Godt spottet:)
Hero spiller i virkeligheden 10J, og Villan vinder en 400 bb pot med AK.


 

05-12-2021 13:53 #9| 1

Det er flere strategier på floppet, og AKs kan heltsikkert indgå i en checkingrange.

 

Der er mange der hyppigt stabber 1/4-1/3 range i de her scenarier, så vi skal selvfølgelig se turn. 

Paired runouts er generelt underbluffed, men lige i 3b spots i de her positioner, frygter jeg ikke den tendens. Vores hånd er en fin bluffcatcher, da vi unblocker alle villians draws - Betalt.

 

På river completer FD, så vores bluffcatchers vægter mod A og K. De offsuitede AKx må også gerne indeholde  så vi unblocker backdoor FD. Antaget at populationen ikke finder nok bluffs, ryger AK i mucken, men jeg tror ikke det er et kæmpe punt at kalde river GTO-wise. :-)

 

Disclaimer: Jeg har ikke spillet i et halvt år og har ikke haft hånden i en solver

05-12-2021 15:29 #10| 0

Altså i stedet for at spørge PN om vi synes at villain spiller dårligt, hvad så med at kigge indad og spørge om vi synes at du laver et godt bluff. 

Hvad synes du om din egen linje med 3-barrel overbet bluff shove til sidst? Hvad er det du repper og hvad tror du villian er kommet til river med, som folder til dit shove? 

Tænkte du over det eller shovede du bare og tænkte: ej, han må da folde til et shove, jeg kan jo have ramt flushen eller jeg kan jo have 77 og have turnet et hus, det må villian da nok forstå 

05-12-2021 15:48 #11| 0
OP
SMI12 skrev:

Altså i stedet for at spørge PN om vi synes at villain spiller dårligt, hvad så med at kigge indad og spørge om vi synes at du laver et godt bluff. 

Hvad synes du om din egen linje med 3-barrel overbet bluff shove til sidst? Hvad er det du repper og hvad tror du villian er kommet til river med, som folder til dit shove? 

Tænkte du over det eller shovede du bare og tænkte: ej, han må da folde til et shove, jeg kan jo have ramt flushen eller jeg kan jo have 77 og have turnet et hus, det må villian da nok forstå 

 

 Så kommer alle de bagkloge kommentarer..

Altså først og fremmest vil jeg aldrig dømme en for at spille dårligt på baggrund af en enkelt hånd.

Jeg var mere interesseret i at vide, hvordan man fandt et kald frem, men det var der åbenbart ingen der gjorde:)

05-12-2021 16:42 #12| 0

Ingen, som i 4. 🙂

05-12-2021 17:30 #13| 0
Rambam skrev:

Spillet er NL 200 på Danske Spil Fast forward. Villan er unkown.
Vores Stack 400$. 

Vi har AK i sb.

 

UTG åbner for 7$, og vi siger 25$.

Call og vi ser flop 378.

Hero check. Villan Bet 17$.Call.

Turn 8. Check. Villan Bet 56$. Call.

River 5. Check.

Villan All-in 175$...


Hvor ofte finder vi et kald frem her og hvorfor?

Folder vi hellere på flop/turn?

 

Hånden har holdt mig vågen halvdelen af natten:)

 

 

 

 

 Åbner du altid til 3,5x UTG? Eller er det pga stackdybden?

05-12-2021 20:20 #14| 0
OP
lassej skrev:

 

 Åbner du altid til 3,5x UTG? Eller er det pga stackdybden?

 

 99% af min action ligger på PLO bordene, så jeg trykker som regel bare på “pot” knappen, deraf de 7$ 😊 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar