Familierejse dec/Jan 500kr. dusør

#1| 0

Hej PN.

 

Kæresten og jeg overvejer at rejse med børnene (3, 5 og 6 år) i en uge henover nytår. Nu har vi kigget på det i 2 timer uden at blive klogere. Det er et umuligt projekt. Derfor giver jeg 500kr. hvis der er en der kan finde en rejse til os som vi vælger.

 

Krav: 

+20 grader

Semi familievenligt

Senest retur d. 2/1 og ikke før nytårsaften.

Ca. en uges varighed

 

;)

 

 

19-11-2022 16:52 #2| 2
psylenz skrev:

Hej PN.

 

Kæresten og jeg overvejer at rejse med børnene (3, 5 og 6 år) i en uge henover nytår. Nu har vi kigget på det i 2 timer uden at blive klogere. Det er et umuligt projekt. Derfor giver jeg 500kr. hvis der er en der kan finde en rejse til os som vi vælger.

 

Krav: 

+20 grader

Semi familievenligt

Senest retur d. 2/1 og ikke før nytårsaften.

Ca. en uges varighed

 

;)

 

 

 for at kunne give et ordentligt bud skal jeg bruge:

Budget

Maks flyvetid 

Tidligste udrejsedato 

All inclusive eller gode lokale restauranter

Krav til oplevelser  

19-11-2022 17:56 #3| 1

Søg og find din drømmerejse - TUI

20-11-2022 08:19 #4| 0

Flyv til de kanariske øer fx furta ventura - playitas

Der er 20-25grader

Masser at lave for børnene

Aktiviteter for vokse 

Kort rejsetid ca max 5 timers flyvetid

Plejer at være Ret billigt


har været der 5 gange i december de sidste mange år, og er vild med det.


20-11-2022 10:26 #5| 0

Tag et kig her:

 

https://rejsespejder.dk/gran-canaria-1-uge-paa-et-laekkert-3-hotel-med-havudsigt-til-kun-1-274-kr-inkl-fly/


Der er nok at vælge imellem

20-11-2022 15:47 #6| 2

At finde en rejse til jer uden flere informationer end det du har skrevet i OP virker på grænsen til latterligt :)

20-11-2022 16:24 #7| 0

Og lukke ned rent systemmæssigt efter 2 timer virker … ret. Ja 1st World agtigt. Haha 

12-12-2022 22:21 #8| 0
OP

Beklager det sene svar. Er først kommet på PN igen i dag efter at være blevet smidt af og nulstilling af adgangskode ikke virkede så har haft glemt alt om tråden. 

Løbet er kørt (i forhold til planlægning af dele børn med vores ekser), men tak for svar selvom mit indlæg manglede en masse info. Det blev skrevet i ren frustration så jeg var lidt kort for hovedet. 

Jeg vil kigge på de forslag der er kommet til en januar- eller februarferie. God jul 🎅🏿

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar