Få to risikofrie spil på 100 kroner til Superligaen gratis

#1| 7
Administrator

Superligaen ruller igen, og NordicBet giver nu alle spillere, nye såvel som gamle, to risikofrie spil på 100 kroner stykket til Danmarks bedste fodboldliga helt gratis. Alt man skal gøre er at fortælle, hvilken af de 14 klubber man holder med inden den 23. juli klokken 18.00.


Sådan gør du

  • Fortæl, hvilken Superliga-klub du holder med
  • Indtast din NordicBet-email


Hent dine risikofrie spil her


Du får dit første risikofrie spil indenfor 24 timer efter, at du har indsendt dine svar. Det andet risikofrie spil udbetales tirsdag den 24. juli.


Tilmelder man sig efter den 24. juli, må man nøjes med et enkelt risikofrit spil.


Ekstra værdi til nye spillere

Har du ikke allerede en konto hos NordicBet kan du sikre dig yderligere risikofrie spil ved at oprette en konto nu. Bookmakeren giver nemlig alle nye spillere et risikofrit spil på op til 500 kroner alt efter, hvor mange penge der sættes ind på det første indskud.


Nettogevinsterne fra de risikofriespil skal gennemspilles tre gange til odds 1,50 eller højere.

18-07-2018 15:51 #2| 0

Done! :) - God lir!

18-07-2018 16:14 #3| 0

Konge.

22-07-2018 16:36 #4| 0
Administrator

Husk det er inden mandag klokken 18.00, at i skal indsende jeres svar for at få begge de risikofrie spil.

22-07-2018 18:16 #5| 0
PokerNet skrev:Husk det er inden mandag klokken 18.00, at i skal indsende jeres svar for at få begge de risikofrie spil.

Hejsa,


Jeg kunne godt tænke mig at blive ny bruger hos Nordic-bet. Er der nogle fordele ved at melde sig til gennem PN, og hvordan foregår det i så fald?

22-07-2018 18:51 #6| 0
Administrator
SMI12 skrev: Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at blive ny bruger hos Nordic-bet. Er der nogle fordele ved at melde sig til gennem PN, og hvordan foregår det i så fald?

Hey


Der ikke nogle eksklusive fordele ved at signe op hos NordicBet gennem os.

Men man støtter naturligvis Pokernet.


Du bruger blot linket i OP.




← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar