Få 250 DKK i risikofrit livebet på Wolfsburg vs Man Utd

#1| 1

Så er bet365 igen klar med et risikofrit væddemål. Denne gang gælder det CL kampen d. 08. december mellem Wolfsburg og Manchester United. Reglerne er som altid de samme. Spil op til 250 DKK inden kampen og spil et tilsvarende beløb når kampen er gået i gang. Taber du dit første livebet, får du 250 DKK retur af bet365.


Læs mere om tilbuddet på bet365 her


Husk at man ikke kan surebette på bet365 med denne promotion. I så fald at man gør forsøget alligevel, så plejer man at blive udelukket fra at deltage i de her tilbud.


Hvad anbefaler folk at man kaster sine penge efter på livebettet? 0-0 ved pause?


Få 250 kroner i freebet på bet365 her

07-12-2015 19:42 #2| 0
ROI: 89.31% (754)

Prebet smidt på Man U+1 @1.3

07-12-2015 19:57 #3| 0

Betsafe har et 200,- Freebet på samme kamp.

07-12-2015 20:04 #4| 0

Jeg tror den bliver meget taktisk med mindre PSV kommer hurtigt foran med 2. Så 0-0 ved halvleg som du nævner er et godt bud ;)

07-12-2015 22:25 #5| 0
ROI: 104.08% (980)

Psv?

07-12-2015 22:27 #6| 0
ROI: 89.31% (754)
NIBALI skrev:Psv?

PSV er det hold i gruppen der ellers kan tage en af de to pladser videre i CL

07-12-2015 22:30 #7| 0

United skal med stor sikkerhed vinde for at gå videre..

07-12-2015 22:34 #8| 1
ROI: 89.31% (754)
SimonSays skrev:United skal med stor sikkerhed vinde for at gå videre..

Og Wolfsburg skal med stor sikkerhed ikke tabe for at gå videre...

08-12-2015 07:34 #9| 0
NIBALI skrev:Psv?

Hvis PSV ikke vinder er begge hold videre med uafgjort.

08-12-2015 08:29 #10| 0
ROI: 89.31% (754)
Majaline skrev: Hvis PSV ikke vinder er begge hold videre med uafgjort.

Tror begge hold regner med PSV vinder. Så spørgsmålet er om hvem der skal videre af de 2...

08-12-2015 08:52 #11| 0
ROI: 629.26% (10)

Det bliver godt nok endnu et trist kapitel i Uniteds tragikomiske seneste tre års tid, hvis man må se sig ekspederet ud af CHL af fucking PSV.

PRL er jo by far den mest underholdende liga, men jeg begriber ikke, at niveauet hos topholdene kan være så rystende ringe år efter år i Europa.

08-12-2015 10:01 #12| 0
blunder skrev:
Tror begge hold regner med PSV vinder. Så spørgsmålet er om hvem der skal videre af de 2...

Jeps, men tror ikke der er nogen af dem der kommer væltende fra start. Kommer United bagud er de jo nærmest ude med den scoringsfrekvens de har for tiden.

08-12-2015 10:17 #13| 1

Åh nej så taber jeg 250 kr igen idag...

08-12-2015 10:42 #14| 0

Til almen oplysning er der desuden ingen value i Unibets "boostede" odds ift. hvad markedet vurderer, er gevinstsandsynlighederne for holdene i de sammensatte kuponer.
Ja, oddset er marginalt hævet muligvis, men slet ikke nok til at overskride Unibets mark up :)

08-12-2015 10:58 #15| 0
ROI: 70.41% (15)

Hvis man gerne vil spille med så lille risiko som muligt hvor skal man så sætte 1. og 2. bet i aften?

08-12-2015 11:00 #16| 0

Det her er et OPLAGT win win scenario.. United pre og live.. Enten vinder man på oddset eller så ryger United ud.. Win win!

08-12-2015 11:10 #17| 0
ROI: 89.72% (223)
Majaline skrev:Betsafe har et 200,- Freebet på samme kamp.

WTF deres payout på CL er under 92%.... Det var da alligevel sygt

08-12-2015 11:18 #18| 0
Klaphat skrev: WTF deres payout på CL er under 92%.... Det var da alligevel sygt

Det er ikke imponerende nej, men alligevel 184 kr i gratis ev.

08-12-2015 11:41 #19| 0
Klaphat skrev: WTF deres payout på CL er under 92%.... Det var da alligevel sygt

Enig, men kun næsten ligeså skræmmende som den kære spilforslags-app.


Simpelthen den største joke.


Har du noget nyt i denne sag Dieb?


Jeg har også send en mail til jer efter egen opfordring, denne har i aldrig besvaret.....



Hilsen en meget undrende.......

Redigeret af Svendsen d. 08-12-2015 12:20
08-12-2015 13:07 #20| 0
OP

Hvilken sag?


Jeg har ikke modtaget nogen mail. Send på [email protected], så kigger jeg på det.

08-12-2015 13:33 #21| 0
Dieb skrev:Hvilken sag?

Jeg har ikke modtaget nogen mail. Send på [email protected], så kigger jeg på det.

Har sendt dig en PM

08-12-2015 14:22 #22| 0
OP

Ty, jeg sender dig et svar i løbet af de næste par dage. Jeg har lige testet vores mail, og der virkede det som det skal, så underligt at din ikke er kommet frem. Anyway, jeg svarer dig på PM:

08-12-2015 14:26 #23| 0
ROI: 103.33% (3)
Svendsen skrev:
Enig, men kun næsten ligeså skræmmende som den kære spilforslags-app.

Simpelthen den største joke.

Har du noget nyt i denne sag Dieb?

Jeg har også send en mail til jer efter egen opfordring, denne har i aldrig besvaret.....


Hilsen en meget undrende.......

Helt enig, den spilforslags app er helt væk.


I øjeblikket er der 2 forslag.


Begge er på ChL, som vel formentlig er et næsten umuligt markede at slå. Derudover så virker begge forslag mere til at være en indskydelse fra "eksperten" end en egentlig begrundelse for bettet.


Taget fra Appen i forhold til Arsenal kampen.


"Jeg syntes, at set-ups som disse kampe, hvor det ene hold skal ud over stepperne, der over mål spillet spilles - og jeg smider 2 units efter arsenal's stærke offensiv."


Det som sådan fair nok, at man mener den slags setup skal spilles, men det gør altså ikke værdien i bettet bedre. Derudover virker det meget mærkeligt at man slet ikke nævner de skades problemer som arsenals offensiv har, når det nu er den man satser på. Det trods alt ikke kun en enkelt spiller der ude, det drejer sig om; Sanches, Carzola, Coquelin, Arteta, Wilshere, Rosicky og Welbeck. Det kan meget vel være bettet går hjem, jeg har bare meget svært ved at se værdien i det bet.


Og imo så er det et generelt problem, alt for mange bet forslag er på kæmpe markeder hvor værdien formentlig er meget lille og den info der spilles ud fra er velkendt af alle. Det ville være meget mere interessant hvis der kom flere velbegrundet bet forslag fra mindre ligaer.


----


Mit pregame bet til i aften blev på over 2.5 frispark inden for de første 10 min - Det imo rart at have ens pregame bet afgjort forholdsvis hurtigt, så kan jeg bedre vurdere om der skal satses på livebettet ;)

08-12-2015 14:40 #24| 0
OP

Nu var det manglende svar på mail han hentydede til. Om han så også synes vores spil er dårlige skal jeg ikke gøre mig klog på :)


Diskussion med store markeder vs små markeder er jo fin nok. Det handler dog også om likviditet i et marked, og det er naturligvis fedt for vores overskud at anbefale kæmpe overodds i serie 1, men det skaber jo ikke værdi til folk der følger da 1) Maks bet er meget lav 2) odds falder stort selv med små bet.


Vi har ikke haft ret meget CL og PL, som jeg er enig i er rigtig svære markeder at slå.


Hvis du sigter efter overodds, så hold øje med "Katjing" de næste uger, dem er han rigtig god til at finde. Vi fik fx. 0.70 over markedet på Rangers, men lige lidt hjælper det når en storm aflyser kampen.


Anyway, det var en sidespring. Jeg skal nok oprette en ny tråd om sportsbetting mm. i det nye år når jeg har mere tid. Så kan vi tage nogle gode lange diskussioner :)




08-12-2015 14:57 #25| 1
Majaline skrev:
Det er ikke imponerende nej, men alligevel 184 kr i gratis ev.

Det er ikke helt korrekt. I denne slags promotions afhænger din EV af hvilket odds du vælger. Et simpelt modeksemel er hvis du spiller på noget til odds 1.1. Så får du enten en gevinst på 200*1.1-200 = 20kr eller en gevinst på 0kr. Selvom du er 100% sikker på den går hjem, så er din EV kun 20kr.


Man er selvfølgelig ikke 100% sikker, og hvis vi antager der er tbp på 92 (og linjen fra bookmakeren ellers er korrekt), så er EV'en:


(sandsynlighed for gevinst) * gevinst =

(tbp/odds) * (indsats * odds - indsats) =

(tbp/odds) * indsats * (odds - 1) =

(0.92/1.1) * 200 * (1.1 -1)

16.72


Ydermere har Betsafe følgende betingelse på deres promotion:

Hvis du vinder med dit væddemål, vil hele beløbet inklusiv indsatsen blive udbetalt. Der er et omsætningskrav på 1 x gevinsten (det fulde beløb minus indsatsen) til minimum odds 1.5 inden for 60 dage.


Det er nok meget realistisk at vi kan finde en anden kamp som også har tbp på 92 og således er vores faktiske EV 16.72*0.92 = 15.82 i ovenstående eksempel. Vores EV vil konvergere mod 184*tbp2 som det odds vi vælger går mod uendeligt. Illustreret ved følgende graf (EV som funktion af odds):


I det konkrete eksempel med Wolfsburg-Manchester er der ydermere følgende betingelse:

Kun vinderspil single bets (1X2) på ovenstående kamp er gyldigt.


Pt. har Betsafe odds 2.25, 3.30 og 3.00 på 1X2 (hvilket faktisk svarer til en tbp på 92,5) og der er dermed følgende EV (antaget man efterfølgende kan finde et odds til samme tbp)


EV:

1: 98kr

X: 123kr

2: 114kr


Bet365's promo er der ingen begrænsing på hvad man kan spille på og der kan man således realisere en langt højere EV. Hvis man vælger samme odds i begge promotions er Bet365 dog marginalt dårligere (man "mister" Indsats*tbp2 i stedet for EV*tbp2, hvilket er skidt da indsats > EV). Bet365 har dog generelt højere tbp (i hvert fald på dagens kamp) og det mere end gør op for det.

08-12-2015 15:07 #26| 0
ROI: 103.33% (3)
Dieb skrev:Nu var det manglende svar på mail han hentydede til. Om han så også synes vores spil er dårlige skal jeg ikke gøre mig klog på :)

Diskussion med store markeder vs små markeder er jo fin nok. Det handler dog også om likviditet i et marked, og det er naturligvis fedt for vores overskud at anbefale kæmpe overodds i serie 1, men det skaber jo ikke værdi til folk der følger da 1) Maks bet er meget lav 2) odds falder stort selv med små bet.

Vi har ikke haft ret meget CL og PL, som jeg er enig i er rigtig svære markeder at slå.

Hvis du sigter efter overodds, så hold øje med "Katjing" de næste uger, dem er han rigtig god til at finde. Vi fik fx. 0.70 over markedet på Rangers, men lige lidt hjælper det når en storm aflyser kampen.

Anyway, det var en sidespring. Jeg skal nok oprette en ny tråd om sportsbetting mm. i det nye år når jeg har mere tid. Så kan vi tage nogle gode lange diskussioner :)




Bare lige et par små kommentar tilbage, så kan vi tage den længere diskussion i det nye år når du har tiden til det. :)


Hvis vi nu udvider CL og PL, med de store markeder som Serie A, La liga, og generelt de store ligaer. Så det desværre rigtig mange af jeres forslag der ligger indenfor de ligaer.


I forhold til dine betænkninger med små markeder. 1. Enig i at det "kan" være et problem, men mon ikke mange af dem som bruger appen er bettere som mig, der smider max et par 100 på en kamp, og der er der sjældent problemer med max bet. 2. Det anser jeg ikke som et problem, i skriver hvad odds i ser værdi i, så må det være op til de enkelte at få sat hurtigst muligt. Jeg ser det kun som en stor cadeau til jer, hvis jeg kommer ind og ser et odds er faldet drastisk - Det betyder i havde fundet et bet med stor værdi.


Generelt syntes jeg bet forslags appen er en super ide og kan blive et vanvittig godt "produkt" - Men jeg syntes der er nogle ting i skal have kigget nærmere på for at gøre den bedre.

08-12-2015 15:23 #27| 0

@Dieb.


Den nye tråd du omtaler at ville oprette i det nye år, ser jeg meget frem til, men frygter dog det vil blive et stort kaos af meninger og godt mudret det hele.

Anyway som skrevet i PM uddyber jeg gerne mine tanker direkte til dig/jer afhængigt af jeres svar selvfølgelig.


Jeg vil dog komme et enkelt forslag, som består i at beslutningstagerne omkring app´en sætter sig ned og fastlægger forretningsgrundlaget omkring tankerne med app´en.

Ønsker i volumen, så er de bets der bliver lagt op simpelthen ikke gode nok, da de ud fra mine øjne er beregnet til bets i en størrelsesorden der ligger MARKANT over en hobbybetters økonomi. (Dermed bestemt ikke sagt, at jeg synes de er gode alligevel)

Som jeg ser jeres app er i simpelthen nødsaget at kigge på jeres målgruppe og tilpasse den derefter.

Hvis udgangspunktet er hobbybetteren (100-3000kr. om ugen), som jeg vil mene i bør sigte efter, så er man død og pine tvunget til, at tage diverse bonusser og promotions med i betragtningen. Jeg tænker især på BlackFriday hos Unibet(mener jeg). Hvordan det ikke kommer i betragtning er simpelthen over min fatteevne.


Nå nu blev det lidt langt alligevel......beklager:)


Ser frem til at høre fra dig



08-12-2015 15:54 #28| 0
ElMalo skrev:Til almen oplysning er der desuden ingen value i Unibets "boostede" odds ift. hvad markedet vurderer, er gevinstsandsynlighederne for holdene i de sammensatte kuponer.
Ja, oddset er marginalt hævet muligvis, men slet ikke nok til at overskride Unibets mark up :)


Hvordan kommer du frem til dette? Jeg har jf. samme metode som i http://www.pokernet.dk/forum/unibet-cybermonday-tilbud.html#post3762897 fået en EV på ~43dkk på 4 af oddsene


09-12-2015 14:09 #29| 0
ROI: 100.39% (23)

Andre end mig der ikke har fået livebet tilbage endnu?

09-12-2015 14:18 #30| 0
Spasm0 skrev:Andre end mig der ikke har fået livebet tilbage endnu?

har fået mit

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar