Euro 2016 Optakt: Rusland - Wales

Spilforslag i denne tråd
#1| 2

Hvem: Rusland - Wales

Hvad: Euro 2016, gruppe B

Hvor: Stadium Municipal - Toulouse

Hvornår: 20 Juni kl. 21.00



Velkommen til tredje og sidste kamp i gruppe B, kampen står mellem Rusland og Wales.

Et særdeles interessant opgør for hvem der går videre til EM's ottendedels-finaler.

Stillingen i gruppe B er som følger:


Stillingen Gruppe B:



Kampen mellem det store land uden 'stjerner' vs det lille land med den lysende stjerne!

Rusland og Wales har begge brug for point for at sikre videre deltagelse.


Rusland har skuffende kun formået at sikre sig et point i to kampe, og hvad værre er, så virker russerne som en hold der ikke får forløst deres potentiale.

Jeg kan ikke gennemskue om Rusland virkelig ikke er bedre end det de har vist indtil nu, eller om de "bare" har enormt svært ved at finde det rette spændings niveau i kampene.

Seneste blev det til et nederlag på 2-1 til Slovakiet.

Russerne leverede igen intet, først da en reducering var en realitet lignede russerne nogle der virkelig troede på at de kunne vende kampen.

Flere russiske spillere har for mig at se ikke leveret på det forventede niveau.

Dzyuba har i enkelte sekvenser set god ud, men i mange situationer står han meget alene, og løbene mod ham fra medspillerne lader vente på sig.

Konklusionen er ihvertfald at Dzyuba ikke kan skabe det alene.

Jeg har i de to tidligere optakter "RÅBT" på Roman Shirokov, men han er endnu ikke startet inde, mon han får lov til det i denne afgørende kamp...?


Rusland skal komme ud til kampen med gejst og vilje hvis de skal sikre sig de tre nødvendige point, kan de mon finde energien ?


Ruslands forventede startopstilling:



Modstanderen fra Wales kommer til kampen med et nederlag mod England, Waliserne var uheldige med ikke at få point med fra opgøret.

England scorerede sejrmålet i 92. minut.


Waliserne vil med garanti komme energisk ud til kampen, og anført at Bale vil den walisiske drage byde den russiske bjørn op til dans.

Bale har modsat holdkammeraten Ronaldo leveret, hvem sparker mon frisparkene i Real næste sæson ?? ;-)

Wales er andet end Bale, det er et hold og enhed, alle løber for hinanden og alle ofrer sig for trøjen.

Et point kan vise sig at være nok til videre deltagelse, hvilken sensation for holdet der for første gang er kvalificeret til EM.


Wales forventede startopstilling:


Hvem kvalificerer sig, den brølende russike bjørn.....



...... Eller bliver det Bale og dragen der sikrer Wales videre deltagelse ?




God kamp !

Redigeret af Plysling d. 30-06-2017 12:02
19-06-2016 23:03 #2| 0
ROI: 150.78% (22)
Rusland - Wales
Tabt (-2.5 units)
Uafgjort @ odds 3.25 2.5 / 5 Unibet
Fodbold - International - EM - 20/06-2016 21:00
19-06-2016 23:49 #3| 0
ROI: 0% (7)

Det ser ud til at der er 4 udskiftninger i Ruslands startopstilling imorgen. Shatov når nok ikke at blive sin skade kvit, samt Neustadter, Golovin og Schennikov ryger ud.

Så det bliver højst sandsynligt:

Kombarov for Schennikov
Glushakov for Neustadter
Shirokov for Golovin
Mamaev for Shatov


Shatov er et stort tab, dog er der stadigvæk mulighed for at han bliver klar. At de 3 andre ryger ud af opstillingen er jeg super tilfreds med, og forstår ikke hvorfor Schennikov og Neustadter ikke allerede blev droppet efter første kamp.


Jeg tror på at vi får mål at se i denne kamp. Rusland skal ud med 120 % i timen efter 2 vanvittig svage præstationer. Eneste der afholder mig fra det er at rygterne går på at banen er langt fra optimal form. Wales nægtede endda at træne på banen, så man ikke ville ødelægge den yderligere. Jeg har dog ikke set billeder af den, så svært at vurdere.

Jeg kommer nok til at ryge ud på noget OVER 2.5 og Bale til at score imorgen. Havde jeg været neutral seer havde jeg muligvis også overvejet noget Wales +0 eller linende. Uanset hvem Rusland spiller med på venstreback, så er det rent guf for Gareth Bale. Især på kontra.

20-06-2016 14:24 #4| 0
OP
ROI: 116.95% (44)

Nogle der har noget lir til kampen ?

20-06-2016 17:29 #5| 0
Banega skrev:Det ser ud til at der er 4 udskiftninger i Ruslands startopstilling imorgen. Shatov når nok ikke at blive sin skade kvit, samt Neustadter, Golovin og Schennikov ryger ud.

Så det bliver højst sandsynligt:

Kombarov for Schennikov
Glushakov for Neustadter
Shirokov for Golovin
Mamaev for Shatov

Shatov er et stort tab, dog er der stadigvæk mulighed for at han bliver klar. At de 3 andre ryger ud af opstillingen er jeg super tilfreds med, og forstår ikke hvorfor Schennikov og Neustadter ikke allerede blev droppet efter første kamp.

Jeg tror på at vi får mål at se i denne kamp. Rusland skal ud med 120 % i timen efter 2 vanvittig svage præstationer. Eneste der afholder mig fra det er at rygterne går på at banen er langt fra optimal form. Wales nægtede endda at træne på banen, så man ikke ville ødelægge den yderligere. Jeg har dog ikke set billeder af den, så svært at vurdere.

Jeg kommer nok til at ryge ud på noget OVER 2.5 og Bale til at score imorgen. Havde jeg været neutral seer havde jeg muligvis også overvejet noget Wales +0 eller linende. Uanset hvem Rusland spiller med på venstreback, så er det rent guf for Gareth Bale. Især på kontra.


Håber Shatov bliver klar :/

20-06-2016 18:54 #6| 0
ROI: 0% (7)
Pokerface Jr. skrev:
Håber Shatov bliver klar :/


Det håber jeg godt nok også! Har dog ikke lige kunne finde noget nyt endnu.


Overvejer at gå på disse: (først når jeg har set opstillingerne og oddsene dog)


Rusland DNB

OVER 2.5
Rusland OVER 1.5
Rusland scorer i 2.halvleg
Bale scorer


Ved godt jeg skrev at jeg overvejede Wales DNB tidligere, men jeg er i mellemtiden blevet hjernevasket til at spille Rusland DNB.


20-06-2016 19:06 #7| 0
Banega skrev:
Det håber jeg godt nok også! Har dog ikke lige kunne finde noget nyt endnu.

Overvejer at gå på disse: (først når jeg har set opstillingerne og oddsene dog)

Rusland DNB
OVER 2.5
Rusland OVER 1.5
Rusland scorer i 2.halvleg
Bale scorer

Ved godt jeg skrev at jeg overvejede Wales DNB tidligere, men jeg er i mellemtiden blevet hjernevasket til at spille Rusland DNB.


Gad vide om det er pga. tvivlen omkring ham at oddset er gået så meget op på Rusland siden det åbnede? Synes han er deres bedste spiller.

20-06-2016 19:14 #8| 0
ROI: 0% (7)
Pokerface Jr. skrev:
Gad vide om det er pga. tvivlen omkring ham at oddset er gået så meget op på Rusland siden det åbnede? Synes han er deres bedste spiller.

Det er meget muligt faktisk. Kan dog stadig intet nyt finde. Men ja, han er en lille Arshavin. Mangler dog lige at slå for alvor igennem på den internationale scene.

Vil dog hellere undvære en Shatov end for eksempel Dzyuba. Men håber han når at blive klar :-)

20-06-2016 20:21 #9| 0
Banega skrev:Det er meget muligt faktisk. Kan dog stadig intet nyt finde. Men ja, han er en lille Arshavin. Mangler dog lige at slå for alvor igennem på den internationale scene.

Vil dog hellere undvære en Shatov end for eksempel Dzyuba. Men håber han når at blive klar :-)

Han er ikke med :/

20-06-2016 20:26 #10| 0
ROI: 0% (7)

Ja Shatov på bænken. Men er glad for at se Shirokov fra start. Er sikker på Shatov nok skal komme ind.

Har spillet lidt med farvede briller idag.

Rusland dnb 1.80
Over 2.5 2.75
Rusland over 1.5 3.10
Rusland scorer i 2.halvleg 2.10
Dzyuba scorer 3.00
Bale scorer 2.62
Shirokov scorer 5.00

Det kan blive en rigtig god, men også en rigtig katastrofal aften!

20-06-2016 20:37 #11| 0
ROI: 122.73% (57)

Jeg er røget på kryds i Rusland Wales, og sejr til England.


Bl.a boosted odds på 2-1 sejr på unibet til 10,50


GL all

20-06-2016 21:24 #12| 0
ROI: 116.73% (113)

Go waaaaaaaaaaales

Redigeret af philip22 d. 20-06-2016 21:25
20-06-2016 21:57 #13| 0
ROI: 0% (7)

Stak ud på en masse varianter live på Wales over 3.5 og 4.5 + noget over en masse mål. Nu går de sikkert i stå i 2.halvleg. På vej til at blive den værste EM dag so far.

20-06-2016 21:58 #14| 0
ROI: 122.73% (57)

Godt en kamp varer 90 min. Men nok utopi at tro på Russerne kan rejse sig ;(

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar