Euro 2016 Optakt: Rusland - Slovakiet

Spilforslag i denne tråd
#1| 1

Hvem: Rusland - Slovakiet

Hvornår: 15.00

Hvor: Stade Pierre-Mauroy


Runde nummer to i pulje B, kampen står mellem Rusland - Slovakiet.

To hold der begge jagter deres første sejr ved denne slutrunde, og der er 'kun' et point mellem de to hold, lad os kaste et blik på stillingen i gruppen.


Rusland synes jeg var overmatchet i store dele af deres kamp mod England, alligevel lykkedes det russerne at få udlignet i overtiden, den scoring kan give selvtillid og tro, og tro flytter som bekendt bjerge. Selvom russerne fik point, så er det ikke de russiske spillere der har fået mest omtale, derimod har de berygtede hooligans fået massiv mediedækning. Senest har det russiske forbund modtaget en bøde, og en betinget dom.

Såfremt de russiske "fans" laver mere ballade, så udelukkes Rusland fra EM.

Frygt skabte hooligansene i går med angreb på engelske og walisiske fans, så måske kampen i dag slet ikke spilles...


Tilbage til fodbolden som er det der bør være i fokus, Vasili Berezutski scorede, lad os gense målet der sikrede Rusland den ene point.



Modstanderen fra Slovakiet tog i deres første opgør i mod Wales, en kamp slovakiet tabte med 2-1, men meget kunne formentlig have været anderledes. Waliserne reddede et skud fra Hamsik på stregen ved stillingen 0-0, og Bale sikrede i stedet Wales en 1-0 føring på et frispark hvor den slovakiske keeper ikke ligefrem så 'godt ud'.

vi tager et kig på højdepunkterne fra den kamp.

Nuvel, her står så to hold der ikke har vundet, og specielt Slovakiet skal bruge en sejr i dagens kamp såfremt de vil gøre sig forhåbninger om videre deltagelse i turneringen. Slovakiet slutter af med en kamp mod England, en kamp hvor tre point ikke er en selvfølge, så en sejr i dag må være kriteriet.


Rusland kan bedre tillade sig at spille uafgjort i dag, de slutter af med en kamp mod Wales, og mon ikke russerne formoder at de kan tage tre point i den kamp. Et andet scenarie er at russerne ser slovakkerne som en nemmere modstander, og går hårdt efter de tre point i dagens opgør.


Lad os kigge på Ruslands forventede startopstilling:

Såfremt at Roman Shirokov er kamp klar, forventes det at han går ind på den offensive midt, der blev ganske enkelt skabt for lidt chancer i selve spillet mod Englænderne, måske Shirokov kan skabe chancerne for Rusland i dag.


Slovakiet forventede startopstilling:

Jeg tror at Slovakiet skal have bedre organisation, og mindre afstand mellem midtbanen og forsvaret hvis de skal have en sejr i dagens kamp.

Samtidig skal Hamsik og Kucka levere på allerhøjeste niveau, og gør de to midtbanespillere det, så er muligheden for sejr bestemt til stede.



Hvem tager de tre point og får den ene fod i 1/8 dels finalen ?

Redigeret af Plysling d. 30-06-2017 12:03
15-06-2016 10:23 #2| 0
ROI: 0% (7)

Smolov er angriber og topscorer i den russiske liga. Så hvis du lige bytter ham ud for Golovin på midtbanen, så ser det lidt mere korrekt ud. Yderligere, spillede tyskeren en forfærdelig kamp sidst, så han starter muligvis ude idag også.

Jeg tror på en mere åben kamp idag, hvor Slovakiet skal frem og Rusland forhåbentligt kan lukrere på kontra.

Jeg er virkelig glad for at du skriver 'fans'. For hold da op en pinlig flok idioter. Håber virkelig at det franske politi har lidt mere styr på dem idag, så vi bare kan nyde fodbolden i stedet for alt det pis udenfor banen.

Fedt med en optakt til alle kampe. Thumbs up til jer alle på PN for at tage jer tid til dette :-)

15-06-2016 10:58 #3| 0
ROI: 91.58% (594)
Rusland - Slovakiet
Tabt (-1.5 units)
Under 1.5 mål @ odds 2.85 1.5 / 5 888 Sport
Fodbold - International - EM - 15/06-2016 15:00
15-06-2016 11:06 #4| 0
OP
ROI: 116.95% (44)
Banega skrev:

Smolov er angriber og topscorer i den russiske liga. Så hvis du lige bytter ham ud for Golovin på midtbanen, så ser det lidt mere korrekt ud. Yderligere, spillede tyskeren en forfærdelig kamp sidst, så han starter muligvis ude idag også.


Jeg tror på en mere åben kamp idag, hvor Slovakiet skal frem og Rusland forhåbentligt kan lukrere på kontra.


Jeg er virkelig glad for at du skriver 'fans'. For hold da op en pinlig flok idioter. Håber virkelig at det franske politi har lidt mere styr på dem idag, så vi bare kan nyde fodbolden i stedet for alt det pis udenfor banen.


Fedt med en optakt til alle kampe. Thumbs up til jer alle på PN for at tage jer tid til dette :-)




Tak for bidraget, jeg har lagt mærke til dig og dit kendskab til russisk fodbold tidligere.
Der er du uden tvivl bedre inde end jeg!

God kamp!
15-06-2016 11:37 #5| 0
ROI: 0% (1)

Slovakiet SKAL vinde denne kampe, så mon ikke de kommer med fuld Rebecca. Det kunne godt blive en ualmindelig målrig kamp.

15-06-2016 11:53 #6| 2
ROI: 0% (7)
Plysling skrev:

Tak for bidraget, jeg har lagt mærke til dig og dit kendskab til russisk fodbold tidligere.
Der er du uden tvivl bedre inde end jeg!

God kamp!

Jo tak Plysling! Ellers super optakt. Jeg har dog lige hørt at Rusland højst sandsynligt stiller med samme 11 igen. Det var i hvert fald hvad journalisterne fik ud af holdets træning forud for kampen. Så jeg er røget på:

OVER 2.5 mål til odds 2.45
OVER 1.5 mål 2.halvleg til odds 2.50
Begge hold scorer til odds 2.10
Rusland DNB til odds 1.60
Dzyuba scorer til odds 2.70
Skrtel får kort til odds 2.75


Alle spillet hos Betfair. Jeg er nok lidt biased på denne kamp, så har muligvis ikke spillet helt med fornuften. Med mit EM skrub så ender det med en stensikker 1-0 sejr til Slovakiet på et saksesparksmål i overtiden af Martin Skrtel!

15-06-2016 12:21 #7| 0
ROI: 0% (7)

Har ligeledes spillet rødt kort i kampen til odds 4.33 :-)

15-06-2016 12:26 #8| 0
ROI: 99.1% (68)

https://gyazo.com/9c629e5417690cad402645a02dbc08a6



Var heldig på bet n go, en russisk sejr tak!

15-06-2016 12:26 #9| 0
ROI: 115.09% (831)

Jeg er på X2 odds 1,65 på Betfair for (3/5)
Synes russerne var ufattelig ringe mod Slovakiet, mens Slovakiet - Wales var mere åben slagudveksling der kunne være gået begge veje, men Slovakiet spillede fodbold modsat Rusland.

Det kombineret med at Rusland kan stille sig tilfredse med X efter 60 minutter og endda tåle at tabe knebent og stadig gå videre synes jeg taler for spillet, da deres nøglekamp er mod Wales næste runde. Hvorimod det er en alt eller intet kamp for Slovakiet.

15-06-2016 14:12 #10| 0

Redigeret af HomeMade d. 15-06-2016 14:14
15-06-2016 14:19 #11| 0
Willum skrev:Jeg er på X2 odds 1,65 på Betfair for (3/5)
Synes russerne var ufattelig ringe mod Slovakiet, mens Slovakiet - Wales var mere åben slagudveksling der kunne være gået begge veje, men Slovakiet spillede fodbold modsat Rusland.

Det kombineret med at Rusland kan stille sig tilfredse med X efter 60 minutter og endda tåle at tabe knebent og stadig gå videre synes jeg taler for spillet, da deres nøglekamp er mod Wales næste runde. Hvorimod det er en alt eller intet kamp for Slovakiet.

Synes russerne var ufattelig ringe mod Slovakiet

Tænker du mener de var ringe i mod England ?

15-06-2016 14:31 #12| 0
ROI: 115.09% (831)
HomeMade skrev:

Synes russerne var ufattelig ringe mod Slovakiet

Tænker du mener de var ringe i mod England ?




Yes nemlig :-)
15-06-2016 14:37 #13| 0

Ingen Shirokov i startopstillingen :-( lad os håbe han ikke er mere skadet end han kan komme i 2 halveg

15-06-2016 14:56 #14| 0
OP
ROI: 116.95% (44)
Banega skrev:

Jo tak Plysling! Ellers super optakt. Jeg har dog lige hørt at Rusland højst sandsynligt stiller med samme 11 igen. Det var i hvert fald hvad journalisterne fik ud af holdets træning forud for kampen. Så jeg er røget på:

OVER 2.5 mål til odds 2.45
OVER 1.5 mål 2.halvleg til odds 2.50
Begge hold scorer til odds 2.10
Rusland DNB til odds 1.60
Dzyuba scorer til odds 2.70
Skrtel får kort til odds 2.75

Alle spillet hos Betfair. Jeg er nok lidt biased på denne kamp, så har muligvis ikke spillet helt med fornuften. Med mit EM skrub så ender det med en stensikker 1-0 sejr til Slovakiet på et saksesparksmål i overtiden af Martin Skrtel!




Hvis bare Skrtel efter saksesparksmålet husker at smide trøjen og tage sit gule kort.. Så får du da lidt ud af det :-)
15-06-2016 14:56 #15| 0
OP
ROI: 116.95% (44)
HomeMade skrev:

Ingen Shirokov i startopstillingen :-( lad os håbe han ikke er mere skadet end han kan komme i 2 halveg




Jeg havde glædet mig til at se ham i aktion, satans også!
15-06-2016 15:08 #16| 0

Morten Jensen ( Morten & Peter ) Russisk landstræner ??


15-06-2016 15:12 #17| 0
HomeMade skrev:Ingen Shirokov i startopstillingen :-( lad os håbe han ikke er mere skadet end han kan komme i 2 halveg

Han er ikke skadet.

15-06-2016 15:36 #18| 0

Rusland FFS :-(

15-06-2016 16:05 #19| 0
OP
ROI: 116.95% (44)
StonieN skrev:

Han er ikke skadet.




Nej, men det har han tilgengæld været flere gange i løbet af sæsonen. Tror ganske enkelt ikke der er mere luft end til 20-30 minutter
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar