Euro 2016 Optakt: England - Wales

Spilforslag i denne tråd
#1| 1

Hvem: England vs Wales

Hvad: Euro 2016 gruppe B

Hvor: Stade Bollaert-Delelis i Lens

Hvornår: 16 Juni klokken 15.00


Velkommen til Battle of britain, noget der lederne tankerne mod 2. verdenskrig.

Der er lagt op til et vaskeægte britisk opgør, med nærkampe, duel spil og høj intensitet. En ting er sikkert, her er mere end point på spil - nemlig ære og ikke mindst håneretten.

'Storebror' England kan ikke leve med andet end en sejr, Hogdson og de engelske spillere vil stå til tæsk i hjemlandets aviser såfremt de ikke vinder.

Wales vil elske at drille England, drillerierne er allerede startet, Bale har udtalt at de engelske spillere mangler passion.


De to hold har tidligere krydset klinger 102 gange, England har vundet 66, 22 er sluttet uafgjort og Wales har vundet 14.

Inden vi går til de to hold tager vi et kig på stillingen i gruppe B.

Wales og Slovakiet topper gruppen, Wales dog med en kamp færre spillet end slovakkerne



Wales vandt sin åbningskamp mod Slovakiet, sejren blev grundlagt på en 1-0 scoring af Bale. Slovakkerne fik udlignet til 1-1, og herefter bølgede kampen frem og tilbage, mod slutningen af kampen spillede Ramsey bolden til Robson-Kanu og med et ikke helt 'rent' spark ca. en meter inde i feltet lykkedes det at få bolden i mål - jublen kunne bryde løs!

Der spekuleres i, om matchvinder Robson-Kanu får lov at starte på toppen sammen med kongen af Wales - Bale.

Wales forventede startopstilling:



England må komme til kampen med blandede følelser. I deres åbningskamp spillede de Rusland ud af banen i dele af første halvleg, alt gik efter planen og Dier fra spurs hamrede et frispark i kassen til en 1-0 føring - den scoring så således ud.


Englænderne trak sig efter scoringen en smule længere tilbage på banen, og formåede ikke at forsvare sig ved at holde bolden i egne rækker.

Pludselig ud af ingenting kom den 'engelske syge' - England flopper altid.

Russerne fik udlignet efter en luftduel i det engelske felt, bom 1-1 sluttede kampen, de engelske spillere tænkte vel noget i retning af.......


England skulle eftersigende ikke have nogen skades problemer, så Hodgson kan stille med de samme elleve, om han gør det må tiden vise.

Englands forventede startopstilling:



Spørgsmål til dagens britiske brag.


- Ridder Wales videre på bølgen af succes - er den walisiske passion nok til at sikre tre point ?

- Hvor dybt sidder skuffelsen i de engelske spillere - kan de løfte sig og vinde kampen ?


God kamp !

Redigeret af Plysling d. 30-06-2017 12:03
16-06-2016 09:45 #2| 0
ROI: 629.26% (10)

Tak for en god optakt! Jeg er personligt uenig i dagens oddssætning og vurderer således, at Wales bør have en større chance i kampen. De har et stærkt kollektiv og så har de den med længder bedste spiller på banen.


Jeg var ikke imponeret over England mod Rusland, mens jeg modsat faktisk var ret imponeret over Wales i første kamp. Kampen i dag er stor for begge hold, da de geografisk og historisk har en del 'in common' - men noget siger mig, at kampen ISÆR er stor for de walisiske spillere. Det er nu, at de for alvor kan fortælle storebror, at de rent faktisk kan finde ud af at spille fodbold. Bale har blandt andet udtalt før slutrunden, at det klart største ved slutrunden ville være at slå England.


Jeg er ude på, at Bale scorer rent (4.25), Bale scorer på hovedet (12) og o. 2.5 mål (2.10) - og så overvejer jeg kraftigt et par Wales varianter. Tror både rent på 2-tallet men også en 2X'er. Hvad tænker i andre? Er jeg helt off?

16-06-2016 09:49 #3| 0
ROI: 99.1% (68)

England klart bedst på måske alle pladser udover Bale, men er enig med dig i at kollektivet er bedre i denne omgang SebberG, tror helt klart en x2, er et fint spil!

16-06-2016 10:41 #4| 0
ROI: 80.13% (193)

1.mål scores på frispark @22 (0,5/5) Danske Spil


Der scores direkte på frispark @10 (0,5/5) Danske Spil


Wales brænder straffepark @41 (0,5/5) Danske Spil


Håber at begge hold tør komme frem og spille det spil vi ved de kan. Især England! Synes de skuffede stort mod Rusland, ikke kun resultatmæssigt men også spilmæssigt. 2.halvleg synes jeg de overlader for meget til russerne i stedet for bare at køre på.


Er skuffet over en Sterling/Lallana som jeg synes spiller en kedelig omgang fodbold på kanterne.


Forventer ikke at Hodgson rotere i truppen mod Wales, og regner med han stadig vil spille med 1 angriber. Om det bliver Kane eller Vardy...hmmm..Hælder mest til Kane for chancen igen helt fremme.

Redigeret af Dbl_smack d. 16-06-2016 15:45
16-06-2016 11:18 #5| 0
ROI: 91.58% (594)
England - Wales
Tabt (-2 units)
England vinder uden at indkassere mål @ odds 2.18 2 / 5 888 Sport
Fodbold - International - EM - 16/06-2016 15:00
16-06-2016 11:23 #6| 0
ROI: 80.13% (193)

Til info kan det siges at det PISSER NED i Lens hvor kampen skal spilles. Om banen når at tørre en lille smule op til kampstart, eller om den forbliver meget våd og endnu hurtigere skal ikke kunne siges.


I disse tilfælde hvor banen jo nok bliver hurtigere m.m grundet regnen. Hvad har folk af tanker på spil hvis man har det i mente?

16-06-2016 11:32 #7| 1
ROI: 136.67% (4)
SebberG skrev:Tak for en god optakt! Jeg er personligt uenig i dagens oddssætning og vurderer således, at Wales bør have en større chance i kampen. De har et stærkt kollektiv og så har de den med længder bedste spiller på banen.

Jeg var ikke imponeret over England mod Rusland, mens jeg modsat faktisk var ret imponeret over Wales i første kamp. Kampen i dag er stor for begge hold, da de geografisk og historisk har en del 'in common' - men noget siger mig, at kampen ISÆR er stor for de walisiske spillere. Det er nu, at de for alvor kan fortælle storebror, at de rent faktisk kan finde ud af at spille fodbold. Bale har blandt andet udtalt før slutrunden, at det klart største ved slutrunden ville være at slå England.

Jeg er ude på, at Bale scorer rent (4.25), Bale scorer på hovedet (12) og o. 2.5 mål (2.10) - og så overvejer jeg kraftigt et par Wales varianter. Tror både rent på 2-tallet men også en 2X'er. Hvad tænker i andre? Er jeg helt off?

Jeg vender tilbage under eller efter kampen, så skal jeg nok fortælle dig, om det er gode odds eller ej.

16-06-2016 11:38 #8| 0
ROI: 102.84% (36)
Miwala skrev:

Uden at vide hvor meget du kan få ud, så tilbyder UB 2,5 på dette odds under boosted Idag.

16-06-2016 11:58 #9| 0

Det ville imo være en skandale, hvis Sterling starter inde - jeg kunne forestille mig den engelske presse revsede ham total efter kampen mod Rusland, for hold da ferie hvor var Englands dyreste fodboldspiller ringe - i hvert fald Englands klart ringeste. Endvidere tror jeg ikke på, at Sterling spidskompetencer kommer i brug til denne kamp. Der kommer til at være meget lidt plads både foran og bagved kæderne, og Sterling mestrer ganske enkelt ikke det snævre spil. Det må Roy Hodgson snart have indset. Lallana var Englands bedste, så ham tror jeg får genvalg, ellers tror jeg Rooney ryger på den anden kant, mens Wilshere får sin første starter, ved siden af Englands næstbedste mod Rusland, Dier.


Mht til Wales, så er jeg enig i den forventede holdopstilling. Jeg synes, modsat SebberG, ikke at Wales spillede nogen stor kamp, de så til tider trætte ud, og var hårdt presset. Jeg synes også det var tydeligt, at Ramsey ikke gør ligeså meget gavn på toppen, som han vil gøre på midtbanen. Han er mere målfarlig, nå han kommer fra anden geled, end når han er egentlig angriber.


Problemet for Wales i denne kamp bliver, at England får relativt nemt ved at læse deres gameplan. Det kreative skal komme fra Allen og Ramsey, mens Bale skal score målene. De kommer helt sikkert til at stå lavt på banen - faktisk er der intet ved Wales' spil der kan komme bag på England. Dog har Bale udtalt England har nogle svagheder, som de vil udnytte, så det bliver spændende at se hvad det er, og om de kan udnytte det. Jeg tror personligt på Wales - men det er mest fordi Englands største modstander, dem selv, er en modstander de aldrig kan overvinde, og med ryggen mod muren, samt en yderst motiveret lillebror på den anden side af banen, så tror jeg heller ikke England får 3 point denne gang. Det ville være en kæmpe sensation hvis Wales vinder, og det kan man nærmest ikke forestille sig, tilgengæld ville uafgjort være fantastisk for Wales, og trods alt til at leve med for England, hvis det kommer dertil.


X2 til odds 2,30

X til odds 3,9

Begge hold scorer til odds 2,2

16-06-2016 14:40 #10| 0

Sterling starter simpelthen inde, det er ret vildt ..

16-06-2016 15:09 #11| 1
ROI: 292.5% (2)
ManCini skrev:Sterling starter simpelthen inde, det er ret vildt ..

De har ikke andre, der er bedre til at skyde over ;)

16-06-2016 15:15 #12| 0
Grethe skrev: De har ikke andre, der er bedre til at skyde over ;)

Hehe det kan der være noget om, han har allerede brændt kampens største chance :D


Ej men er det ikke lidt vanvittigt, at han får lov at starte igen?!

16-06-2016 15:17 #13| 0

Nogle af jer gutter der har et link til streaming af kampen?

16-06-2016 15:19 #14| 0

Mon England lukker Bales store kæft i dag?

16-06-2016 15:39 #15| 0

Nogen der så hvad linjen på hjørnespark lå på inden kampen?

16-06-2016 15:44 #16| 2
ROI: 80.13% (193)
Dbl_smack skrev:1.mål scores på frispark @22 (0,5/5) Danske Spil

Der scores direkte på frispark @10 (0,5/5) Danske Spil


Wales brænder straffepark @41 (0,5/5) Danske Spil


SÅDAN BALE! :D :D :D SHIP!

16-06-2016 15:44 #17| 1
Dbl_smack skrev:1.mål scores på frispark @22 (0,5/5) Danske Spil

Der scores direkte på frispark @10 (0,5/5) Danske Spil

Wales brænder straffepark @41 (0,5/5) Danske Spil

Håber at begge hold tør komme frem og spille det spil vi ved de kan. Især England! Synes de skuffede stort mod Rusland, ikke kun resultatmæssigt men også spilmæssigt. 2.halvleg synes jeg de overlader for meget til russerne i stedet for bare at køre på.

Er skuffet over en Sterling/Lallana som jeg synes spiller en kedelig omgang fodbold på kanterne.

Forventer ikke at Hodgson rotere i truppen mod Wales, og regner med han stadig vil spille med 1 angriber. Om det bliver Kane eller Vardy...hmmm..Hælder mest til Kane for chancen igen helt fremme.

Well done :D

16-06-2016 15:44 #18| 0
ROI: 629.26% (10)

JAAAAA!

16-06-2016 15:46 #19| 1
ROI: 292.5% (2)
Svampebob skrev:Mon England lukker Bales store kæft i dag?

:D

16-06-2016 15:46 #20| 1
Dbl_smack skrev:
SÅDAN BALE! :D :D :D SHIP!

WP :)


16-06-2016 15:46 #21| 1
ROI: 629.26% (10)
Dbl_smack skrev:1.mål scores på frispark @22 (0,5/5) Danske Spil


Der scores direkte på frispark @10 (0,5/5) Danske Spil

Wales brænder straffepark @41 (0,5/5) Danske Spil

Håber at begge hold tør komme frem og spille det spil vi ved de kan. Især England! Synes de skuffede stort mod Rusland, ikke kun resultatmæssigt men også spilmæssigt. 2.halvleg synes jeg de overlader for meget til russerne i stedet for bare at køre på.

Er skuffet over en Sterling/Lallana som jeg synes spiller en kedelig omgang fodbold på kanterne.

Forventer ikke at Hodgson rotere i truppen mod Wales, og regner med han stadig vil spille med 1 angriber. Om det bliver Kane eller Vardy...hmmm..Hælder mest til Kane for chancen igen helt fremme.

Godt spillet, mate :-)!!

16-06-2016 15:47 #22| 0
ROI: 80.13% (193)

Takker gutter :D Den varmede. God start på dagen..

16-06-2016 15:48 #23| 0
Grethe skrev:

:D




Mit jinx lykkedes. Det var ren taktik Grethe.
16-06-2016 16:22 #24| 0

England har fortjent at gå videre fra puljen. De fighter godt.

16-06-2016 17:56 #25| 0

De er lige godt så ringe det er til at lukke op at skide i. Håber de taber til Slovakiet og ryger ud.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar