Erfaringer med Nokia headset ( BH 905)

#1| 0

Hej

Jeg har set denne reklame for noget som næsten ser ud til at være for godt til at være sandt hvis det passer.

www.youtube.com/watch?v=1vDuU9yaSDc

Jeg har ikke kunnet finde en eneste anmeldelse af dem, jeg er godt klar over de er rimeligt nye på markedet, men håber alligevel der er nogen fra PN der har erfaringer med dem, eller kan smide et link til en test af dem.

Hvis der er nogen der er interesserede i at købe dem, er det eneste danske sted jeg lige kunne finde CDON:

cdon.dk/hjemme-elektronik/nokia_bh-905_bluetooth_stereo_headset_noisecancelling-6946670

På forhånd tak

24-09-2009 00:21 #2| 0

argh forkert høretelefoner så jeg lige ... lignede dem ellers meget

26-09-2009 17:31 #3| 0

BUMP

Ellers må jeg jo købe dem i blinde, men skal nok komme med en anmeldese så

26-09-2009 17:44 #4| 0

Har ikke prøvet dem, så kan ikke sige så meget om modellen.

Men støjreduktion er super fedt, Og at Nokia har brugt 8 "mikrofoner" er kun endnu bedre, da den så bedre kan fange lyden. Og danne toner der er modsat.

Det er fedt at de er med bluetooth. Men personligt ville jeg ikke købe dem, af frygt for dårlig lyd overførelse, hvis ikke der er mulighed for at bruge et kabel.
Det er nok mest pga. min erfaring med bluetooth headsets som imo KAN være noget skrammel (Men med et headset til 2000, må/kan/skal man ikke forvente det er noget problem)

26-09-2009 20:28 #5| 0
www.dr.dk/DR2/Soeinding/20090218111204.htm

Se udsendelsen fra 7/4!

26-09-2009 21:11 #6| 0

Tak for info..

Jeg er også selv nervøs for at den der noice cancelling funktion ikke er så god som jeg forventer.

Men skal jeg bevare det optimistiske ser Nokias model noget mere solide ud, og der er 4 gange flere "mikrofoner" i.

Synes det er en skam der ikke er nogen af de ellers mange elektronik sites der har anmeldt dem. Synes nemlig små 2000 kr. er en del for et alm. headset, men synes samtidigt det kan være det værd hvis noice cancelling funktionen bare spiller perfekt.

Har overvejet om man skulle se om man kunne finde et sted hvor man vidste der var godt kundepleje og man bare kunne levere dem tilbage hvis ikke man var tilfreds, eller ihvertfald prøve dem inden man købte dem.

26-09-2009 21:16 #7| 0

Støjreduktionen plejer altid at køre godt..

Det ligner at den kan køre på normalt 3,5 jack stik. Og ikke kun bluetooth - Hvis det er sandt så er det et plus herfra.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar