Er der nogen hjemme hos pokerbonus.dk?

#1| 0

Hola

Jeg har netop oprettet mig hos et pokerrum gennem pokerbonus.dk men er løbet ind i lidt problemer og skrev derfor til supporten i mandags.
Der står de vil svare tilbage indenfor 24 timer og da jeg ikke har hørt noget håber jeg der er én her inde der kan vække dem :)

Tak for hjælpen
Jesper

13-10-2010 17:50 #2| 0

@Skovjuul
Det er således at vi også ejer PokerBonus.dk, så du kan skrive spørgsmålet direkte til [email protected].

13-10-2010 19:05 #3| 0

I know, det var derfor jeg lige ville gøre opmærksom på det her :)

Men jeg sender lige mail'en igen til den nye adresse.

Takker.

15-10-2010 09:29 #4| 0

Hej igen, jeg sendte en mail i onsdags, er der nogen der har modtaget den eller skal jeg hellere sende den i en PM til dig Pisfisk?

15-10-2010 10:07 #5| 0

Ej... Det er fandme ikke godt nok drenge!

15-10-2010 10:11 #6| 0

Lool :D PN Respons time er da gået noget ned på det sidste ^^?

15-10-2010 10:35 #7| 0

Haha wtf? Og de kan ikke engang undskylde det med, at det har været weekend.

15-10-2010 12:19 #8| 0

Inc +1

Sendte et spillertjek afsted vedr. Betfair i starten af sidst uge, og har ikke hørt noget endnu.

Prøver at sende det en gang til :)

15-10-2010 16:01 #9| 0

Der arbejdes kun om søndagen, når man alligevel skal sidde foran PC'en og grinde :)

15-10-2010 17:35 #10| 0

Ganske imponerede uprofessionelt.

15-10-2010 17:58 #11| 0
Supportprofil

@Seigoth
Ellers smid en PM til os, så tjekker vi dig. Vi skal bruge dit Betfair brugernavn (ikke poker alias).

Vi forlader dog kontoret inden så længe og er først på pinden igen mandag, men i hverdagene plejer vi at være hurtige på aftrækkeren, synes vi selv :-)

God weekend

15-10-2010 18:42 #12| 0

Hej Skovjuul.

Jeg kan kun beklage den lange ventetid. Den skyldes flere ting, men når vi har lovet 24 timer er det naturligvis ikke i orden.

Vi har snakket sammen, og lige nu kan vi simpelthen ikke svare indenfor 24 timer, så teksten vil blive fjernet, både herfra, og flere andre steder.

Din Support-tid har været ekstremt langt, bl.a. pga. jeg slet ikke har modtaget den mail du har henvendt til Pokerbonus, af nogle tekniske problemer, og dels fordi vi de sidste par dage har holdt workshop sammen med nogle eksterne konsulenter, og derfor reelt ikke har passet vores arbejde på PokerNet.

Jeg har modtaget den du har sendt onsdag, og kigger på den nu.

MVH Skod

15-10-2010 19:54 #13| 0

@skod

Hvor mange er i dernede nu?
Normalt tager man ikke hele arbejdsstyrken fra til sådanne ting, men styrer i selvfølgelig selv.
Men glem nu ikke hvad jeres hoved-eksistensgrundlag er

15-10-2010 20:16 #14| 0



Vi er sådan set kun 3½ ansatte, så en workshop med under 100% af arbejdsstyrken bliver hurtigt lidt tam :)

For at svare på dit spørgsmål, så er de eneste der tager sig af support Pisfisk og jeg, men vi tager os samtidig af promotions, dealmaking, regnskab, forretningsudvikling og 1 millard andre ting, og det er lidt et problem.

Promotions og forretningsudvikling er også i høj grad til gavn for brugeren, så det er ikke fordi vi bare sætter jer til side. Slet ikke.
I den perfekte verden havde vi en person til kun at håndtere support, men så heldige er vi desværre ikke.

Der er planer om mindst 2 fuldtidsstillinger mere, og det glæder jeg mig meget til sker.

MVH Skod

Redigeret af Bridgeking d. 20-06-2023 16:41
15-10-2010 20:23 #15| 0

Pokerbonus.dk er heeelt væk en dybt uprofessionel side! Siden snød for godt et års tid siden mig for et par hundrede $ i forbindelse med noget bonushalløj, og der var kun "blablabla" at få, da jeg endeligt fik dem i tale.

Siden burde bare lukkes ned, og jeg kan da slet ikke forstå, at pokernet vil lægge navn til!????

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar