Er der nogen der er VIP på 888? Hvordan?..

#1| 0

Dette er hvad de skriver:

 

Jeg har spurgt dem og de vil ikke afsløre hvad der udløser en invitation. 


Jeg håber/mistænker at det er ved niveau 100 (efterfølgende måned)


Hvis du er VIP, kan du huske hvornår (hvilket level)/hvordan du blev det?

 

06-02-2021 19:23 #2| 0
OP

Jeg bumper lige denne.

06-02-2021 20:04 #3| 0

Jeg har på andre forum set folk der rammer level 150+ og stadig ikke har fået den status. Så mit gæt er at det muligvis er en kombination af at være et bestemt level og så samtidig betale en masse i rake - men det er bare et gæt. Tror det i højere grad er en belønning til de spillere der betaler mest i rake end det er en gevinst for at nå et bestemt lvl-mål.

06-02-2021 20:08 #4| 0
OP
Duck skrev:

Jeg har på andre forum set folk der rammer level 150+ og stadig ikke har fået den status. Så mit gæt er at det muligvis er en kombination af at være et bestemt level og så samtidig betale en masse i rake - men det er bare et gæt. Tror det i højere grad er en belønning til de spillere der betaler mest i rake end det er en gevinst for at nå et bestemt lvl-mål.

 

 

Tak Duck.
Damn it :( 
Det er så træls at man ikke kan få en klar udmelding. Jeg spiller ikke så mange lange tours så hvis det er en sejr i sådan en har det nok lange udsigter. Især fordi det er sportsbetting der har givet de fleste points/level-ups for mig.
06-02-2021 20:08 #5| 2
Junior skrev:

 

 

Tak Duck.
Damn it :( 
Det er så træls at man ikke kan få en klar udmelding. Jeg spiller ikke så mange lange tours så hvis det er en sejr i sådan en har det nok lange udsigter. Især fordi det er sportsbetting der har givet de fleste points/level-ups for mig.

 

 Det er 100% intet med om du vinder et eller andet :D

Det er nok mest om du enten raker rigtig meget, eller taber mange penge på slots/sportsbetting.

06-02-2021 20:20 #6| 0
Junior skrev:

Dette er hvad de skriver:

 

Jeg har spurgt dem og de vil ikke afsløre hvad der udløser en invitation. 

 

Jeg håber/mistænker at det er ved niveau 100 (efterfølgende måned)

 

Hvis du er VIP, kan du huske hvornår (hvilket level)/hvordan du blev det?

 

 

 Hvad er fordelene ved at være VIP hos 888?

 

06-02-2021 20:28 #7| 0
OP
Luckb0x skrev:

 

 Det er 100% intet med om du vinder et eller andet :D

Det er nok mest om du enten raker rigtig meget, eller taber mange penge på slots/sportsbetting.

 

 

Hehe - jeg nåede så at tilmelde mig 2 tours inden jeg så dit svar ;) Jeg læste om en der blev VIP efter tour-sejr, men det var nok tilfældigt. Det giver mere mening med rake.

Travkongen skrev:

 

 Hvad er fordelene ved at være VIP hos 888?

 

 

 Hovedsaligt er det en månedig VIP freeroll. Men der er også noget med ekstra 'rakeback' (points)

06-02-2021 23:47 #8| 0

Joindate  2004,  er  du dum?

Redigeret af SVFA_DK d. 06-02-2021 23:50
07-02-2021 00:09 #9| 4
OP
SVFA_DK skrev:

Joindate  2004,  er  du dum?

 

 

Hvorfor?..
07-02-2021 00:59 #10| 0

Har en ven der var. Meget dygtig blackjack spiller. Så dygtig at han fik en tur til Metallica koncert, på restaurant, hotel ophold, fik gaver (freebets/bonusser) på sin fødselsdag, og ja sågar en opringning jævnligt omkring hans ve og vel. Det er ik for sjov det VIP hold derinde. Men det kræver man kender ordsproget: “det kostede lige en UP” før man bliver det !

07-02-2021 04:49 #11| 0
Junior skrev:

 

 

Hvorfor?..

 

 Kan ikke huske hvorfor jeg skrev det

07-02-2021 11:22 #12| 0
dlrma_ skrev:

Har en ven der var. Meget dygtig blackjack spiller. Så dygtig at han fik en tur til Metallica koncert, på restaurant, hotel ophold, fik gaver (freebets/bonusser) på sin fødselsdag, og ja sågar en opringning jævnligt omkring hans ve og vel. Det er ik for sjov det VIP hold derinde. Men det kræver man kender ordsproget: “det kostede lige en UP” før man bliver det !

Det var dengang, der var noget ved at være VIP. Lovgivningen umuliggør den slags ting nu.

 

Og enig med de andre i at VIP'erne er dem, der lægger mange penge i butikken. Forhåbentlig via rake og ikke via tab. 

07-02-2021 13:37 #13| 0
Hummer skrev:

Det var dengang, der var noget ved at være VIP. Lovgivningen umuliggør den slags ting nu.

 

Og enig med de andre i at VIP'erne er dem, der lægger mange penge i butikken. Forhåbentlig via rake og ikke via tab. 

 Hvor gammel er den lovgivning ? 

 

07-02-2021 15:14 #14| 2
dlrma_ skrev:

 Hvor gammel er den lovgivning ? 

 

 

 Per 01/01/20

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar