Er der en pn’er der har beocenter 2300

#1| 0

Skulle der være en der har et beocenter 2300
Jeg kan ikke forstå at fm antenne stikket skal være et hun stik, på alle andre modeller bruger man da et han stik på ledningen.
Måske der er en der har knækket midter pinden af i stikket , så det er stangen der sidder tilbage i hunstikket.
Men vil meget gerne være sikker inden jeg bruger vold 😁
Pnva håber jeg 😊

11-07-2020 14:58 #2| 0

Tag et billede og post det. Det burde nu ikke være noget problem at se, om det er et hun/hanstik. Forstår ikke helt, at det er et problem at finde udaf hvilket stik du skal bruge. Der er 2 muligheder, hvis den ene ikke virker, er det nok det andet du skal bruge. Hvis ingen af dem virker, er stikket enten ødelagt, eller du har misforstået noget.

Redigeret af SVFA_DK d. 11-07-2020 14:59
11-07-2020 15:19 #3| 0

Altså 😊
Antenne ledninger har altid haft et hanstik der skal sættes ind i et hun stik i radioen.
Har passet på alle radioer hele mit liv, sådan har det altid været 😊
Nu skulle jeg sætte et beocenter 2300 op for en ven. Alt er som normalt, han stik på ledningen.
Men boom kan ikke gå ind i radioen fordi der sidder et hanstik i den
Så tænker gamle jeg , at b&o laver da ikke deres stik om , så må være en der har knækket et stik i radioen så det er kommet til at ligne et hanstik 😊
Ville bare høre , for at være sikker , inden jeg bruger vold på pinden midt i stikket om der tilfældigvis skulle være en pn’er der skulle have sådan et apparat , der kunne se om det var et han eller hunstik.
Er ikke ved radioen lige nu, og tror heller ikke et billede ville hjælpe ret meget 😊 Vil bare ligne et billede af et han stik 😁

11-07-2020 15:27 #4| 0
lukyluke skrev:

Altså

 

 ok, måske den her* kan hjælpe, ellers er det jo bare, at sætte det stik på der passer:)

 

*http://beomanuals.com/manuals/Beocenter/Beocenter%202300/Beocenter_2300-Owners_Manual-version2.pdf

 

eller

*http://beomanuals.com/manuals/Beocenter/Beocenter%202300/Beocenter_2300-Owners_Manual-version3.pdf



Redigeret af SVFA_DK d. 11-07-2020 15:28
11-07-2020 18:28 #5| 0

Jeg kan ikke rigtigt se det på tegningerne.
Men tak for du forsøgte 😊
Håbede lige på at der var en pn’er med samme anlæg, der lige ville se om det var det ene eller andet.

11-07-2020 18:38 #6| 0
lukyluke skrev:

Jeg kan ikke rigtigt se det på tegningerne.
Men tak for du forsøgte

 

 Jeg ved ikke noget om det anlæg, men havde engang et fjernsyn jeg heller ikke kunne få det til at gå op på. 

 

Jeg lavede en ledning med samme stik (husker ikke hvilket) i begge ender, det fungerede fint. 

 


Edit, nu dæmrede det.. Det var efter flytning, vi flyttede ind hvor de tidligere havde lavet en meget alternativ ledningsføring på loftet for at have en ledning hænge ned gennem loftet i alle rum på første salen. I to værelser vendte de omvendt, jeg nåede kun at sætte til det ene, men som sagt, det virkede.. 

Redigeret af grovfil d. 11-07-2020 18:42
12-07-2020 04:06 #7| 0
12-07-2020 04:09 #8| 0
12-07-2020 18:46 #9| 0

Tusind tak, så er det ikke bare mig det er galt med😁
Men fatter da ikke hvorfor de har et hanstik i radioen.
Alle andre har da et hunstik.
Men mange tak for hjælpen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar