Er denne fra Stars

#1| 0

Kommer fra en mail der hedder [email protected] jeg har ikke åbnet klienten i flere måneder

16-10-2017 17:32 #2| 0
OP

Undre mig de omtaler sig selv som Stars og ikke PokerStars jeg har selvfølgelig ikke trykket på linket.

Redigeret af N-V-M d. 16-10-2017 17:33
16-10-2017 17:35 #3| 1

Emailen er rigtig nok - Men ingen grund til at klikke på linket.


Jeg får tit mails fra alle mulige sites om at "jeg" har bedt om at resette password - I virkeligheden er det vel en russer der prøver på noget...


EDIT: Efter de har fået FullTilt, Sportsbetting og Casino, samles ens konto ligesom under "Stars"

Redigeret af Gonginator d. 16-10-2017 17:36
17-10-2017 03:20 #4| 1

Tvivler på den er legit, virker ihvertfald en smule suspekt. Ville ikke tage chancen inden jeg har haft fat i PokerStars support

17-10-2017 10:06 #5| 0

"På din anmodning om at nulstille dit password".

Har du bedt om at få ændret password?




Nej, du skal aldrig klikke på den slags links.

17-10-2017 10:28 #6| 0

Lugter slemt af, at du skal skifte PW til email og stars, og i samme ombæring indføre 2-factor authentication på emailen. Det er få russer-phishere, der laver det dér nummer uden at have adgang til din email også. Har du tjekket https://haveibeenpwned.com/ ? Så kan du se, om din email/pw/username el.lign. er sluppet ud i nogle af de store leaks. Hvis der er tale om phishing på individuelt niveau, er du ikke opgjort på websitet.

18-10-2017 00:51 #7| 1

Andre der har fået denne? :)


18-10-2017 00:58 #8| 0

Lol, Zelkja virker ret LEGIT.... ;)

18-10-2017 01:36 #9| 0
SoccerFan skrev:Lol, Zelkja virker ret LEGIT.... ;)

Haha, det var præcis det der fik mine alarmklokker til at ringe :D Men den er sku, overraskende nok, 100% legit.



18-10-2017 08:00 #10| 0

Så det er standard at der skal klages over Stars support hver gang nogen har ventet 2 min på et svar tilbage, men det er også standard at klage når de er lidt pro-aktive :)

18-10-2017 11:32 #11| 1
Gonginator skrev:Så det er standard at der skal klages over Stars support hver gang nogen har ventet 2 min på et svar tilbage, men det er også standard at klage når de er lidt pro-aktive :)

Hvem hentyder du til her? :) For mig er det svært at få øje på nogen der klager over noget som helst.

18-10-2017 18:14 #12| 4
THADONKEY1 skrev:Andre der har fået denne? :)



Hej Gutter,

Zeljika er legit og sidder her på Isle of Man kontoret sammen med mig. Mener det udtales noget i retningen af Jelika.


Nej I får ingen pics!


Mvh Skod

18-10-2017 18:15 #13| 1

Mht den første mail i tråden vil jeg lige have kigget på den. Den ser ret skidt ud, så afvent lige til jeg vender tilbage. Hvis den er legit, så mener jeg i hvert fald vi skal lave den om præcis fordi den ser meget ilegitim ud.

18-10-2017 18:35 #14| 0
N-V-M skrev:Kommer fra en mail der hedder [email protected] jeg har ikke åbnet klienten i flere måneder

Hej NVM,


Den er helt sikkert fra os. Hvis du ikke selv har bedt om PW reset vil jeg råde dig til at kontakte support ASAP, da der i så fald er nogen andre der har bedt om det. Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig yderligere, men det er noget du bør tage alvorligt.


Mvh Skod

18-10-2017 18:50 #15| 0

cite>skod skrev:

Hej Gutter,

Zeljika er legit og sidder her på Isle of Man kontoret sammen med mig. Mener det udtales noget i retningen af Jelika.

Nej I får ingen pics!

Mvh Skod




Du kender godt google right ? 😁
18-10-2017 18:53 #16| 0

@Skod


Jeg fandt hende på LinkedIn og kan se at hun har været i branchen i mange år og har fået stor ros fra bl.a. flere Amaya 'spidser'. Hun har så vidt jeg kunne læse, været tournament director ved et par livetours også. Derudover er domænet mailen kommer fra et legit domæne, så derfor var min konklusion også at den måtte være legit.


Men tak for svar :) Rart lige at få bekræftet!

18-10-2017 18:58 #17| 1
THADONKEY1 skrev:@Skod

Jeg fandt hende på LinkedIn og kan se at hun har været i branchen i mange år og har fået stor ros fra bl.a. flere Amaya 'spidser'. Hun har så vidt jeg kunne læse, været tournament director ved et par livetours også. Derudover er domænet mailen kommer fra et legit domæne, så derfor var min konklusion også at den måtte være legit.

Men tak for svar :) Rart lige at få bekræftet!

Hvad bonus havde hun så smidt på din konto ? Noget at råbe hurra for

19-10-2017 09:29 #18| 0
OP
skod skrev:Hej NVM,

Den er helt sikkert fra os. Hvis du ikke selv har bedt om PW reset vil jeg råde dig til at kontakte support ASAP, da der i så fald er nogen andre der har bedt om det. Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig yderligere, men det er noget du bør tage alvorligt.

Mvh Skod

Har været i kontakt med supporten. De kunne ikke hjælpe ud over at jeg ikke ændre mit password og at det ikke er blevet ændret siden sidst jeg selv gjorde det. Har ændret mit password på min mail og regner med at være dækket ind nu.

17-11-2017 17:43 #19| 0

Hi er Zeljka stoppet siden jeg nu får tilbud fra James ? + jeg synes tilbud far James ikke ser helt legit ud

17-11-2017 18:13 #20| 0

2fa på mail asap

18-11-2017 14:16 #21| 0


Det er det her Skod savler over i hverdagen

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar