EPT Madrid 2019

#1| 1

Er meget tæt på at booke fly og hotel til Madrid for EPT 2019.

Ville nok være der fra onsdag til mandag. Planen ville være at fyre en bullet i main event (eller 2 hvis det kommer dertil)


Inden jeg booker ville jeg bare høre om der er nogen som har nogen erfaringer med lignende events, eller som måske selv skal afsted. 

Er det fedt at være med i sådan et stort event?

Tager med glæde også gerne imod konkrete tips om steder at bo, oplevelser eller andet!

23-05-2019 06:45 #2| 1

Satser stærkt på også at deltage. Sandsynligvis hele ugen. Synes ikke transport ser så let ud fra Jylland. Bedste bud so far er Aarhus - Stansted - Madrid som tager 6 timer.

Det kunne godt se ud som en saftig serie med mange regs i Vegas og mange turister grundet sommerferie. Vil være fedt med mange danskere dernede! 

Hvilket hotel bør man booke tæt på spillestedet?

 

https://www.pokerstarslive.com/ept/madrid/schedule/



23-05-2019 08:33 #3| 0
Ateori skrev:

Satser stærkt på også at deltage. Sandsynligvis hele ugen. Synes ikke transport ser så let ud fra Jylland. Bedste bud so far er Aarhus - Stansted - Madrid som tager 6 timer.

Det kunne godt se ud som en saftig serie med mange regs i Vegas og mange turister grundet sommerferie. Vil være fedt med mange danskere dernede! 

Hvilket hotel bør man booke tæt på spillestedet?

 

https://www.pokerstarslive.com/ept/madrid/schedule/

 

 




Prøv eventuelt at tjekke fra Hamburg - den har jeg fløjet direkte et par gange.
23-05-2019 08:42 #4| 0
StonieN skrev:

Prøv eventuelt at tjekke fra Hamburg - den har jeg fløjet direkte et par gange.

 

 Tak for input. Ser umiddelbart fornuftigt ud. Direkte afgange og 500kr t/r 

23-05-2019 22:51 #5| 0

@Ateori

Hvilket hotel skal du bo på?

23-05-2019 23:26 #6| 0

Har ik helt overblik endnu men helt så tæt på spillestedet som muligt. Skriv endelig hvis du finder noget godt 

19-06-2019 13:13 #7| 0
Vegas CHEF

Jeg tager også afsted til EPT Madrid og blev lige nysgerrig om ikke vi mon blive en hel del danskere?

 

Andre der tager derned i næste uge?

19-06-2019 13:34 #8| 0

Har kendskab til 5 danskere der skal afsted indtil videre. Det blir en sand danskerfest;) 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar