Ekstra value på Mermaid, hvis du læser her inden 30/6!

#1| 0
Summer gifts

Så er der igen gaveregn fra Mermaidpoker. Vi giver gaver ud frem til 31 august. Det er helt op til dig selv hvor mange gaver du vil have. Det kræver bare du vælger en eller flere gaver og herefter skraber en masse FPP sammen.

Du kan spille alle de gaver ind du vil indtil 31 august, det har ikke indflydelse på dine eksisterende FPP eller på Rakeback, du vil beholde dine FPP hvis du modtager en gave. Du skal vælge de gaver du vil have inden 30 juni, herefter skal du nå kravet for at få en gave.

Tjek vores nye og forbedrede playerzone, hvor du kan følge din rake, FPP og udvælge dine gaver:
www.theplayerzone.com

Held og lykke i jagten på gaverne.

MVH Mermaid og Team PokerNet
27-06-2011 14:29 #2| 0

Er der et sted man kan se promotionen uden at være signet op?

Skal jo se, om det er værd at signe up for :)

27-06-2011 14:30 #3| 0
OP

Tag demoen. Der kan du finde summer gifts under promotions.

MVH Skod

27-06-2011 14:38 #4| 0

"gaveregn"?
Er 1 fpp ikke stadig 0.25€ der inde? for så skal man rake for over 3000€ for at få et par dr dre høretelefoner :D.

Ved ikke med jer gutter men jeg regner sku ikke med at Juli skal være min ultima grind måned! Gl til alle =))

27-06-2011 14:52 #5| 0
OP

@ Mrcharming.

Det er ekstra value ved siden af andet, så uanset hvor lidt man får mere, så er det i hvert fald bedre end ingenting. Du har desuden hele juli og hele august til at spille.

MVH Skod

27-06-2011 15:14 #6| 0

Ja okay, læste lige conditions og fandt så også ud af at det var udover rakeback :-).. Så er det ikke så dum igen.

27-06-2011 17:31 #7| 0

Lidt ude af kontekst:)

Men har lige et spørgsmål i måske kan hjælpe med.

Checkede lige playerzone ud og kom til at tænke over når jeg nu ikke har raket for 100 i april og maj får jeg så udbetalt det restbeløb i juni, for de to måneder når jeg raker for mere end 100 her?

27-06-2011 19:39 #8| 0

@ninjabauer

Regler på boss netværket:

Du skal rake for minimum €100 i en kalendermåned, for at få udbetalt RB.

Svar på dit spørgsmål: Hvad du har raket i forgående måneder har ikke nogen indflydelse på din rakeback for juni, så da du ikke har raket for €100 i de måneder, får du ikke nogen rakeback for de måneder.

27-06-2011 23:37 #9| 0

Jeg må indrømme at jeg ikke forstår denne promotion. Den kan da umuligt generere nogen betydelig ekstra rake for boss?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar