Ekstra $5.000 jule/nytårs race på Red Club Poker

#1| 2
Hej PokerNettere

Så er året snart ved at gå på hæld, og det er blevet tid til en lille jule/nytårsgave fra Red Club Poker.

Red Club Poker har valgt at smide $5.000 i et ekstra race, som vil køre fra den 27. december til og med 11. januar*.

Du har altså mulighed for at deltage i flere races på samme tid, og dermed optimere din value til det maksimale. Vi starter som sædvanligt vores halvmånedlige $5.000 race den 16. december. Så vær med fra starten og boost din bankroll.

Endnu ikke oprettet på Red Club Poker?

Klik her og opret dig!

*Man tjener ikke point til racet 31. december og 1. januar.
Redigeret af Dieb d. 12-01-2012 12:40
14-12-2011 18:45 #3| 0

@Dieb
Hvem står egentligt bag RCP?

www.redclubpartners.com/contact + www.pokernet.dk/page/kontakt/

Kan godt være det har været klart udmeldt før, men kunne godt se ud som om at Pokernet og RCP har samme ejere og at det derfor ikke er RCP der smider 5k i et race men nærmere Pokernet.

Jeg spiller selv på RCP, og har læst at Markus har skrevet at vi godt kunne forvente ændringer i Loyalitetsprogrammet 1 Januar, nu da dette Race strækker sig ind i 2012, kan vi så få afklaret her om der vil komme ændringer?

Tak.

14-12-2011 18:50 #4| 0

@Mikkmakk

Nej, det er ikke en skjult offentliggørelse, men lavet ud fra en formodning om licensen bliver tildelt fra 1. januar 2012.

Red Club har IKKE fået svar endnu. Vi sad i møde med Red Club for 20 minutter siden, så den er rimelig opdateret.

Det lader til at Spillemyndigheden vil offentliggøre en liste fredag d. 16/12 2011

@Troels_1
PokerNet ejes af firmaet Comunit Media Ltd., som ligger på Malta. Det firma er så søsterselskab med Red Club Gaming Ltd., som vi deler kontorer med.

Det er to forskellige firmaer, og to forskellige rum i kontoret, og derfor også 2 forskellige sæt medarbejdere. Men firmaerne er søsterselskaber (hvilket betyder at begge firmaer ejes af samme selskab), og derfor er vi i nogen grad i "familie".

14-12-2011 18:52 #5| 0

måske jeg fik mail fra Bet24 at man skulle download og spille igennem en dansk klient nu men var de samme tourney man spilled på ongame nettet.

14-12-2011 18:57 #6| 0

@Knuser

Bet24 har sendt ud, at man skal downloade deres danske klient. Det er en af de krav, som lovgivningen stiller op, og alt vil fungere som normalt. På et tidspunkt i december vil alle Ongame-skins blive lukket af for danske kunder, og du skal så hente den nye klient, men logge ind med din normale bruger, når du logger ind.

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit indlæg, men jeg kan være behjælpelig med at Bet24 er på Ongame, mens Red Club Poker er på iPoker.

14-12-2011 18:59 #7| 0

Rigtig godt tiltag.

Endnu engang bliver cash "high" rollerne der spiller 2/4 og op belønnet da de self lægger mest rake.

Hvornår kommer der tour race ala PN pokerchamp til os alm. mtt spillere. ?

14-12-2011 19:01 #8| 0

@NicklasNPK

Det gør der i januar, hvor vi har 2 forskellige turneringsserier på PokerNet hos forskellige partnere. Fra februar og frem vil den ene (med ca. 10 månedlige turneringer og leaderboard) fortsætte.

14-12-2011 19:03 #9| 0
Pisfisk skrev:
@NicklasNPK

Det gør der i januar, hvor vi har 2 forskellige turneringsserier på PokerNet hos forskellige partnere. Fra februar og frem vil den ene (med ca. 10 månedlige turneringer og leaderboard) fortsætte.


14-12-2011 19:09 #10| 0
Troels_1 skrev:
@Dieb
Hvem står egentligt bag RCP?

www.redclubpartners.com/contact + www.pokernet.dk/page/kontakt/

Kan godt være det har været klart udmeldt før, men kunne godt se ud som om at Pokernet og RCP har samme ejere og at det derfor ikke er RCP der smider 5k i et race men nærmere Pokernet.

Jeg spiller selv på RCP, og har læst at Markus har skrevet at vi godt kunne forvente ændringer i Loyalitetsprogrammet 1 Januar, nu da dette Race strækker sig ind i 2012, kan vi så få afklaret her om der vil komme ændringer?

Tak.



Hi Troels,

There will be changes to the current Loyalty program from the 1st January. What they are will be announced over the next 10 days I'd say.

Markus
Redigeret af Red Club Poker d. 14-12-2011 19:10
14-12-2011 19:11 #11| 2
NicklasNPK skrev:
Pisfisk skrev:
@NicklasNPK

Det gør der i januar, hvor vi har 2 forskellige turneringsserier på PokerNet hos forskellige partnere. Fra februar og frem vil den ene (med ca. 10 månedlige turneringer og leaderboard) fortsætte.




Hi Nicklas,

We are planning something similar to what you are requesting and will announce it this or next week.

Markus
14-12-2011 20:51 #12| 0

@ Red Club Poker.
I should have been upgraded to level 7 two days ago, nothing happens,
would you look into it Nick: nooonotagain.

15-12-2011 01:36 #13| 0
chaxxk skrev:
@ Red Club Poker.
I should have been upgraded to level 7 two days ago, nothing happens,
would you look into it Nick: nooonotagain.


Hi chaxxk,

Looking into it as communicated by PM.

Get back as soon as ipoker replies.

Markus
15-12-2011 02:05 #14| 0
Pisfisk skrev:
@NicklasNPK

Det gør der i januar, hvor vi har 2 forskellige turneringsserier på PokerNet hos forskellige partnere. Fra februar og frem vil den ene (med ca. 10 månedlige turneringer og leaderboard) fortsætte.


Det kunne være fedt hvis i kunne lægge nogle Fredag / lørdag også

15-12-2011 12:23 #15| 0
chaxxk skrev:
@ Red Club Poker.
I should have been upgraded to level 7 two days ago, nothing happens,
would you look into it Nick: nooonotagain.


Hi,

As described - the update is based on your number of earned Red Coins and not Club Coins.

Markus
15-12-2011 12:26 #16| 0
Brøndsted skrev:
Pisfisk skrev:
@NicklasNPK

Det gør der i januar, hvor vi har 2 forskellige turneringsserier på PokerNet hos forskellige partnere. Fra februar og frem vil den ene (med ca. 10 månedlige turneringer og leaderboard) fortsætte.


Det kunne være fedt hvis i kunne lægge nogle Fredag / lørdag også




Hi Brondsted and thanks for the feedback.

We might have some promotions running over weekends in the future but in general and especially for Pokernet champ kinda events its rarely a good idea to place it on a Sat or Fri with relatively few being able to participate. I'll see what can be done though and if it shows that Im wrong I'll be the first one to change it.

Markus
15-12-2011 16:32 #17| 0

Der står ved racet at det er til kl 23 dansk tid.
Men folk påstår at det er kl 01 dansk tid.
Hvad er rigtigt?

15-12-2011 16:32 #18| 0
OP

Kl. 23.00 er det rigtige. Hvem påstår at det er kl 01.00?

15-12-2011 16:36 #19| 0

Vil ik hænge folk ud lol.
Men 2 venner over skype.

15-12-2011 16:45 #20| 0
OP

Ok, det er kl. 23.00 på Red Club Poker, da det er her deres rapporter starter og slutter.

15-12-2011 16:46 #21| 0

hehe jeg er den ene dieb der står,at racet er til og med den 15/12 servertid, og DET ER KL 01 dansk tid, muligt det er kl 23 maltatid, who knows men imo bør det være 01:00 da det er der serveren skifter.


OK dieb ,så det lige ,så er det kl 24?????

Redigeret af major7 d. 15-12-2011 16:47
15-12-2011 17:47 #22| 0
OP

Nej, det er kl. 23.00!

15-12-2011 18:06 #23| 0
Dieb skrev:
Ok, det er kl. 23.00 på Red Club Poker, da det er her deres rapporter starter og slutter.


kl 23 på red club er jo 24 i danmark :-)
15-12-2011 18:07 #24| 0
OP

Kl. 23.00 dansk tid! Så kan folk ikke være i tvivl mere :)

22-12-2011 18:10 #25| 1

kunne man ikke frygte en skandale lignende ultimate bet, når folk der måske selv spiller på red club poker, samtidig i bund og grund er de samme folk, som står bag siden??

22-12-2011 18:38 #26| 0

Prip kan se modstanderens kort

Redigeret af Switz d. 22-12-2011 18:41
22-12-2011 21:33 #27| 0
killuminati skrev:
kunne man ikke frygte en skandale lignende ultimate bet, når folk der måske selv spiller på red club poker, samtidig i bund og grund er de samme folk, som står bag siden??


Hi killuminati,

None of us (including the owners of this company) have any accessing rights to anything that could interfere with the game play or gain anyone an advantage. I dont even know if anything similar to the super user you refer to exists that was the scenario in Absolute Poker's case. We also operate under Playtech and the ipoker network sitting on everything connected to software development treating any sensitive data in accordance with the jurisdictions in place. (Checked by third parties)

The employees of Pokernet will never have any relation to our operations whatsoever and are not a part of Red Club Gaming LTD. (Therefore not allowed to share anything connected to this business or our operations)

Pokernet are affiliates of Red Club Gaming. To obtain a license under Danish regulation as in Red Club's case you need to comply with rules prohibiting any such activities you are referring to.

Markus
27-12-2011 17:55 #28| 0
OP

Så er det i dag vores ekstra race starter!

27-12-2011 18:42 #29| 0
Red Club Poker skrev:

Hi Troels,

There will be changes to the current Loyalty program from the 1st January. What they are will be announced over the next 10 days I'd say.

Markus


BUMP!
27-12-2011 18:49 #30| 0

?!? Bliver loyalty programmet ændret igen?

27-12-2011 18:57 #31| 0

Den opfattelse jeg har fået er at det bliver forringet igen... men er uvidende på det område.
Der har været lidt proklamationer, bla. fra nogle af hovedpersonerne bag PN, at der muligvis ville komme en del ekstra value fra sites pga. de vil kapre kunder på det danske marked.. er interesseret i at høre om red club tager del i det.

27-12-2011 19:03 #32| 0

Håber virkelig ikke de forringer det igen.. Det ville være rigtig ærgeligt.

28-12-2011 00:47 #33| 0
noiD skrev:
Den opfattelse jeg har fået er at det bliver forringet igen... men er uvidende på det område.
Der har været lidt proklamationer, bla. fra nogle af hovedpersonerne bag PN, at der muligvis ville komme en del ekstra value fra sites pga. de vil kapre kunder på det danske marked.. er interesseret i at høre om red club tager del i det.


Hi NoiD and Guti14,

We started off with a parallel Race now end of December and will present a tourney promotion in a few days time. On top we will run a few other promos in Jan being presented within days from now. To clarify everyone, the structure of the loyalty program will not change and was never intended to be changed. Whether there will be any changes to the points distribution we will announce over the next couple of days.

Markus
28-12-2011 09:11 #34| 0

At i lader strukturen være urørt er vel ligegyldig - hvis i ændre på pointenes værdi :-)

Håber i finder ud af det hurtigt og værdien ikke bliver mindre igen.

28-12-2011 11:50 #35| 0

Hej Markus

Er det rigtigt forstået at man ikke kan trække penge ud fra RCP i hele Januar?

Som Guti, er Strukturen af VIP programmet jo afhængig af Point værdi så hvis man ændre det ene ændrer man samlet value. Så forstår ikke helt din pointe med at "To clarify everyone, the structure of the loyalty program will not change" Syntes bare det skaber mere forvirring, da det er blevet skrevet flere gange tidligere på dette forum, at der vil være ændringer. Dit svar "Whether there will be any changes to the points distribution we will announce over the next couple of days. " Kan jeg kun forstå som om i endnu ikke helt har fundet ud af om det vil komme ændringer.

På Ipoker har man valget mellem Centrebet, Bet365 ( siger rygtet) og RCP.
For mig er det vigtigt at vide inden Nytår hvor jeg får mest value, da det er der jeg vil ligge mit spil i januar. Håber du vil hjælpe så jeg får nemmere ved at træffe mit valg

på forhånd tak.

28-12-2011 12:30 #36| 1
Troels_1 skrev:
Hej Markus

Er det rigtigt forstået at man ikke kan trække penge ud fra RCP i hele Januar?

Som Guti, er Strukturen af VIP programmet jo afhængig af Point værdi så hvis man ændre det ene ændrer man samlet value. Så forstår ikke helt din pointe med at "To clarify everyone, the structure of the loyalty program will not change" Syntes bare det skaber mere forvirring, da det er blevet skrevet flere gange tidligere på dette forum, at der vil være ændringer. Dit svar "Whether there will be any changes to the points distribution we will announce over the next couple of days. " Kan jeg kun forstå som om i endnu ikke helt har fundet ud af om det vil komme ændringer.

På Ipoker har man valget mellem Centrebet, Bet365 ( siger rygtet) og RCP.
For mig er det vigtigt at vide inden Nytår hvor jeg får mest value, da det er der jeg vil ligge mit spil i januar. Håber du vil hjælpe så jeg får nemmere ved at træffe mit valg

på forhånd tak.


Hi Troels,

No, that is not true and as far as I know there is no source stating this or giving any indication about this being the case on this forum nor anywhere else online or offline. Please provide me with your source if you like and I make sure to deal with it.

I can imagine that some operators could have stated that there can be possible delays with all operational constraints imposed by the Danish authorities and all technical changes being made but in this case not for 1 month and nowhere have I seen RCP mentioned.

With regards to your second point I must say that what you are stating is not correct and a change to the structure could cut your value by a lot. To give you a very quick comparison and the reason to why Red Club Poker chose to take lead on offering daily VIP updates for was because we felt that some of the structures offered out there were not flexible or suited enough for the players. My tips for anyone interested in this comparison would be to look at not only how the prizes are different but also how the structures affect them over a 2 week period, 1 month period, 3 and 12 month period so as to compare the cash flow often important to many players talking out of experience. So, the structure impacts you a lot hence the reason for also being people out there dealing with the build up of Loyalty programs full time. In the design of our recent program we were one of the firms to acquire external help so as to design something that would be attractive and give a fair share spread across the segments.

I understand that you guys need to plan ahead and choose cardroom thereafter and so I will try to provide you with an answer ASAP!

Markus

28-12-2011 13:36 #37| 0
www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1975414
"dog har vi blandt andet modificeret kravet om midlertidig spilkonti, så der nu er 2 måneder til at bekræfte kundens identitet. Reglerne er i øvrigt uændret. Det vil sige, at spilleren højst kan indbetale 10.000 kr. til en midlertidig spilkonto, og der kan ikke udbetales midler fra kontoen."

Indtil I har kontrolleret de under Registrering mv. af spillere punkt 1-1.8 nævnte oplysninger, kan der alene åbnes en midlertidig spilkonto til spilleren.

En ting der undrer mig lidt er 1.6: I skal indhente oplysninger om kundens tilsigtede spilleomfang.

-Hvordan gøres det i praksis, og hvilke konsekvenser kan det have for en spiller ikke at nå sit "tilsigtede omfang"

Så det med at man ikke kunne udbetale til sin konto, før man kørte via NEM id, og at alle blev oprettet på Midlertidige kontis indtil Nem-id Login kom til at køre, er altså ikke korrekt?

Skal man oplyse sit CPR nummer på RCP i sin konto under Identity card? eller er det nok at skrive sit kørekorts nummer også få sin konto "Registreret så man kan udbetale" eller vil den være midlertidig indtil CPR?

28-12-2011 14:05 #38| 1
Troels_1 skrev:
www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1975414
"dog har vi blandt andet modificeret kravet om midlertidig spilkonti, så der nu er 2 måneder til at bekræfte kundens identitet. Reglerne er i øvrigt uændret. Det vil sige, at spilleren højst kan indbetale 10.000 kr. til en midlertidig spilkonto, og der kan ikke udbetales midler fra kontoen."

Indtil I har kontrolleret de under Registrering mv. af spillere punkt 1-1.8 nævnte oplysninger, kan der alene åbnes en midlertidig spilkonto til spilleren.

En ting der undrer mig lidt er 1.6: I skal indhente oplysninger om kundens tilsigtede spilleomfang.

-Hvordan gøres det i praksis, og hvilke konsekvenser kan det have for en spiller ikke at nå sit "tilsigtede omfang"

Så det med at man ikke kunne udbetale til sin konto, før man kørte via NEM id, og at alle blev oprettet på Midlertidige kontis indtil Nem-id Login kom til at køre, er altså ikke korrekt?

Skal man oplyse sit CPR nummer på RCP i sin konto under Identity card? eller er det nok at skrive sit kørekorts nummer også få sin konto "Registreret så man kan udbetale" eller vil den være midlertidig indtil CPR?



Hi Troels,

Temporary accounts do not apply in the month of January and after that what you are referring to in a 10K max Dep and no withd. only goes for unverified accounts meaning that the minute your name, address and CPRNR been verified you are good to go.

The activity range is meant to give an indication of your intended game play. In cases where it would be appropriate to check on a players activity this could be used as a measurement when comparing actual game play with intended game play and usually follows with responsible gaming acts. There are more things being enforced on all license holders and this is one of them working towards more responsible gaming patterns.

Then of course I cannot guarantee you that anything I tell you here only serves one purpose from SKAT side and for a closer understanding would this be something that concerns you further I would also contact the authorities directly.

In practice you will find a square where this can be filled in.

The NemID has been postponed.

We will get back with more info on the CPRNR.

Markus



29-12-2011 09:33 #39| 0

kan man ikke så ikke udbetale penge fra rcp som hidtil?

29-12-2011 09:40 #40| 0
killuminati skrev:
kan man ikke så ikke udbetale penge fra rcp som hidtil?


Hi killuminati,

You can withdraw money from RCP in accordance with the above regulations from the 1st January.

For now not much have changed except for the verification process.

Markus
31-12-2011 11:25 #41| 6

@everyone,

Big applause to all of you for contributing so much to the community and to our product in these changing times of 2011/2012! As Product manager of Red Club Gaming and a gamer myself its been a pleasure working with you all providing me a gold mine of intelligence!

All the very best to each and every one of you and a Happy New Year to all of you fortunate flipping souls!

Markus

01-01-2012 12:51 #42| 0

er der ikke noget halvmånedligt race i januar udover nytårsracet?

01-01-2012 16:27 #43| 0

Hi Killuminati,

The $5,000 Christmas race runs until 13th January but on top of it no there's not another Race as in Dec.

Markus

01-01-2012 16:30 #44| 0

Er det så slut med de *almindelige* rakeraces som kørte fast på Betfred og efterfølgende på RCP?

01-01-2012 16:34 #45| 0

@Red Club Poker

Hvornår starter turnerings racet op ?

01-01-2012 16:38 #46| 0
Guti14 skrev:
Er det så slut med de *almindelige* rakeraces som kørte fast på Betfred og efterfølgende på RCP?


Hi Guti,

There is a race running at the moment so im not sure what you mean by them having ended.

We will announce what is to come for second half of January later.

Markus
01-01-2012 16:39 #47| 0
NicklasNPK skrev:
@Red Club Poker

Hvornår starter turnerings racet op ?


Hi Niklas,

What are you referring to?

Markus
01-01-2012 16:41 #48| 0

@Red Club Poker

Troede bare i ville starte noget op til turneringsspillerne....Ellers er det noget jeg har drømt i min koger i nat. :)

01-01-2012 16:43 #49| 0

Jeg forstod det som om at der ikke kom mere i Januar, men nu forstår jeg hvad du mente.
Godt nytår :-)

01-01-2012 16:43 #50| 0
NicklasNPK skrev:
@Red Club Poker

Troede bare i ville starte noget op til turneringsspillerne....Ellers er det noget jeg har drømt i min koger i nat. :)


I have it mind Niklas but for now there is none no so might be that dream of yours ;)
01-01-2012 16:46 #51| 0
Guti14 skrev:
Jeg forstod det som om at der ikke kom mere i Januar, men nu forstår jeg hvad du mente.
Godt nytår :-)


=)

Happy New Year my friend!
01-01-2012 17:49 #52| 0
Red Club Poker skrev:
Hi Killuminati,

The $5,000 Christmas race runs until 13th January but on top of it no there's not another Race as in Dec.

Markus


men er det ikke meningen at der hver månede fremover vil køre race, enten månedlig eller halvmånedlig. Det er jo ligesom dem der gør at der er value i den deal man signede op på.
01-01-2012 23:45 #53| 0
Red Club Poker skrev:
NicklasNPK skrev:
@Red Club Poker

Troede bare i ville starte noget op til turneringsspillerne....Ellers er det noget jeg har drømt i min koger i nat. :)


I have it mind Niklas but for now there is none no so might be that dream of yours ;)


Dieb skrev:
Hej PokerNettere

Det er koldt, det er mørkt og derfor tid til at spille en masse Poker. Derfor har vi valgt at afholde PokerNet Winter Cup i samarbejde med Red Club Poker.

Fra den 8. januar til og med den 8. februar, vil vi hver søndag og onsdag kl. 20.00 spille en afdeling af PokerNet Winter Cup. Vinderen af PokerNet Winter Cup 2012, er den spiller der samler flest point igennem de 9 turneringer. Der vil foruden æren og et ikon også være flotte præmier. Som en ekstra lille ting til de spillere der ikke har mulighed for at deltage i alle turneringer, er der oprettet tre mini-leaderboards. Det vil sige, at man har mulighed for at vinde ekstra præmier efter tre turneringer.




så er vi flere der har haft samme drøm:)
Redigeret af killuminati d. 01-01-2012 23:46
02-01-2012 00:07 #54| 0
OP

Som Markus siger, så kører vi med det race der er lige nu. Det er mig der har været dårlig til at kommunikere det ud.

Men derfor er racet som udgangspunkt ikke afskaffet. Nu bruger de lige de første par uger af 2012 til at se hvordan det går, og så finder de den rigtige strategi. Lige nu er der rigtig gode value med race, VIP-level til halv pris og den samme value i deres VIP-program. Derudover er der et $1000 race til alle lowrollerne.

02-01-2012 08:34 #55| 2

Det kan godt være det er mig der stadigvæk er lidt rundtosset, men jeg synes det virker som om at i ikke kommer med en konkret udmelding vedr. det månedlige race, eller de 2 af 14 dages varighed.

Overvejer i at fjerne det fra RCP aftalen?

Hvis det forsvinder er det jo en væsentlig del af den aftales value der forsvinder.

Redigeret af Guti14 d. 02-01-2012 08:34
02-01-2012 10:16 #56| 2

Som Guti.

Altså er "det ekstra julerace" bare januar måneds race, som er startet et par dage før tid...

Ingen tvivl om, at der er value i de øvrige promotions RCP har kørende, dem kan jeg ikke overskue værdien af pt. Men jeg havde ventet at et ekstra race var et ekstra race...

02-01-2012 19:39 #57| 0

Bump..

02-01-2012 19:50 #58| 0
OP

Som jeg skriver i mit indlæg lidt længere oppe, så er det mig der ikke har været god nok til at kommunikere klart nok ud. RCP har hele tiden sagt, at de gerne lige ville se tiden an, inden de besluttede sig for hvilke promotions de skal køre i det nye år.

Der kan meget vel komme et nyt race den 15. januar - Det bruger RCP lige de næste 10 dage til at finde ud af. Jeg beklager, at jeg ikke har været bedre til at kommunikere det ud.

04-01-2012 08:10 #59| 0

Men hvornår bliver december racet udbetalt?

Sover Markus stadig nytårsbrandert ud...?

04-01-2012 12:43 #60| 0

hvornår bliver racene opdateret? både nytårsrace og det der low stakes race. jeg synes ikke rigtig der sker noget; det er jo meget rart at vide hvordan man ligger i forhold til andre?

04-01-2012 13:22 #61| 0

Hi guys,

The race payments are completed within minutes from now. We've had some smaller issues with the reports connected to the race updates causing some delays.

Sorry for this - will be done asap.

Markus

04-01-2012 13:25 #62| 0
Daemonen skrev:
Men hvornår bliver december racet udbetalt?

Sover Markus stadig nytårsbrandert ud...?


Sorry Daemonen for the delays and Im still alive after New Years eve thank you ;)

Hope you all woke up aswell, it seem you did =)

Markus
04-01-2012 15:20 #63| 0

hvornår bliver nytårssracet opdateret, sidst opdateret d.30.12.2011??

04-01-2012 15:37 #64| 0

Hi Killuminati,

As explained above we have some problems atm with the reporting causing this delay.

Sorry for the inconvenience.

Markus

05-01-2012 00:34 #65| 0

@ everyone,

The leaderboard of the Raked Hand Race have now been updated:

www.redclubpoker.com/promotions/raked-hand-race

Markus

08-01-2012 22:51 #66| 1

Noget nyt om der kommer flere races?





11-01-2012 11:01 #67| 0

Bump..

11-01-2012 13:17 #68| 1

ja, det ville jeg også gerne vide

12-01-2012 01:32 #69| 3

synes generelt ikke det virker til at der er styr på det hos rcp, der er virkelig mange små problemer, ændringer mm hele tiden.
til gengæld er det positivt at man får hurtig suport gennem pokernet, men de svarer jos tort set ikke på mails, deres online support er stort set ikke eksisisterende, man kan ikke ændre sit password fx, når man bestiller et nyt, burde der komme asap med mail og ikke manuelt efter 20 timer som andre har oplevet. og udbetalingsproblemer har de fleste vidst også haft.

og mht value, synes jeg det er blevet svært efterhånden t vide hvad man skal forholde sig til. der burde vel allerede være et race gældende fra i dag?

og de små winter tours og raked hands race indeholder ret beset ingen value for 95% af spillerne og endda begrænset værdi, for dem der såtrods alt får noget ud af det.

så hvis valuen udelukkende er clun coins point, er det jo en ringe en deal i bund og grund.

det er ikke for at være et brokkehovede, synes det er glimrende initiativ og det er forståeligt, der kan være problemer i starten, og mht reguleringer pr 1. januar 2012, men det kan jo ikke passe at den bedste ipoker deal der kan skaffes, skal være som det er pt uden 2 gange månedelige races som man signede op på, for selve den normale value med club coins point er også blevet forringet i forhold til man ført signede op.

savner lidt klare udmeldinger mht hva man permanent kan forholde til sig til mht race eller andre initiativer.

12-01-2012 03:46 #70| 2

@killuminati
Du har meget ret. Det er så ærgerligt at der stort set ingen Ipoker sites der har søgt licens, derfor er der på Ipoker "nærmest" monopol tilstande for Danskere, så har man ikke rigtigt noget valg, tror man får Marginalt mere ved RCP via Pokernet end man gør ved Normal sign up på Bet365 og deres deposit bonus. Jeg håber at når Ipoker/Playtech får nem-id indkørt i deres software på en smart måde, vil vi se 3-5 nye Ipoker udbydere inden for 1 år. Centrebet har også Ipoker + Licens, men er endnu ikke kommet frem med et produkt til Danskere endnu.

@RCP
Der er blevet skrevet meget om jeres Loyalitetsprogram, hvordan er man sikret som kunde overfor ændringer i dette program? Det nuværende program ligger op til man spare Clubcoins over en lang periode (For nogen kunder måske flere år). Kan i f.eks ændre VIP Programmet med 2 Ugers Varsel? Eller kan i godt garantere at det ikke bliver ændringer i 2012, og hvis der kommer ændringer kan man så som spiller fortsætte på det gamle system?

@Pokernet.
Er det i orden at de 230 aktive kunder i RCP Pokernet Racet, har skulle vente så længe på en udmelding omkring Race fra den 15? Fair nok ikke at kunne den præcise størrelse ned til cent, men andet end gisninger må vi da kunne forvente? Er det ikke nu i skal vise os brugere at i netop godt kan være "ambassadør" for begge parter?

12-01-2012 06:02 #71| 0
Administrator

@Troels1

Jeg er nødt til lige at nappe noget af det her på min kappe- det er nemlig ikke i orden at partnere er sløve med udmeldinger og det er ikke i orden at jeg først ser det og reagerer på det nu.

Jeg har haft et par dage til at catche op på alle forumtråde og finde hoved og hale i hvad der foregår herinde og hvilke problemer der skal findes svar på nu og her. Der er ualmindelig meget gang i den rundt omkring hos pokerummene og desværre er det negativt det meste der sker.

Dog er jeg er nu langt med at have styr på hvilke svar vi har brug for at indhente til PokerNet og har allerede sendt en god stak mails afsted.

Jeg vender tilbage til selve RCP problematikken senere i dag når jeg har snakket med Markus.

Henrik Witt

Edit- navn tilføjet

Redigeret af PokerNet d. 12-01-2012 06:03
12-01-2012 07:14 #72| 0
@Troels
Der er blevet skrevet meget om jeres Loyalitetsprogram, hvordan er man sikret som kunde overfor ændringer i dette program? Det nuværende program ligger op til man spare Clubcoins over en lang periode (For nogen kunder måske flere år). Kan i f.eks ændre VIP Programmet med 2 Ugers Varsel? Eller kan i godt garantere at det ikke bliver ændringer i 2012, og hvis der kommer ændringer kan man så som spiller fortsætte på det gamle system?


Rigtig god problematik.
12-01-2012 07:52 #73| 0

Fortsæt med at spille på Betfred ?

12-01-2012 07:59 #74| 0

Duer desværre ikke Carl, når der ikke er race eller fast månedelig reload bonus, så er den aftale stokdød.
Plus der vel kan risikere at komme problemer med fremtidige udbetalinger.

12-01-2012 10:16 #75| 1

Nu hvor det 1.race er opdateret og slut hos RCP, hvornår kan man så forvente at de vil blive udbetalt?

Tænker nu mest hvor en anden site har haft svært ved at holde servicen i toppen og der jo rent faktisk er gået en del tid med af udbetalt fra det race.

Regner dog selv med at de bliver udbetalt hurtigt da PokerNet har meget godt fat i RCP generelt.

12-01-2012 12:23 #76| 0

Hi Killuminati,

Thanks for the feedback. Please see my replies below.

killuminati skrev:
synes generelt ikke det virker til at der er styr på det hos rcp, der er virkelig mange små problemer, ændringer mm hele tiden.
til gengæld er det positivt at man får hurtig suport gennem pokernet, men de svarer jos tort set ikke på mails, deres online support er stort set ikke eksisisterende, man kan ikke ændre sit password fx, når man bestiller et nyt, burde der komme asap med mail og ikke manuelt efter 20 timer som andre har oplevet. og udbetalingsproblemer har de fleste vidst også haft.


What the changes you are referring to since we last spoke I would gladly comment on would I know what these were so I must ask you too elaborate on that one. The delayed replies I can agree to haven't been the fastest and have been, as explained in one of my previous posts, the result on an internal restructuring that have caused some delays. This will improve and will do so soon. The reason the decision was taken to restructure was because of the fact that we weren't 100% happy with how it was previously managed. This change is a one for the better and will improve the service. As you know yourself, long term improvements sometimes affect things short term but my ambitions are that RCP players will notice the change within days.

The password issues we are working on. I will do my best to have this sorted during the day and we have connected quite some of ipokers technical specialists to solve this. Im on the phone with them here every day and will try to have it sorted asap.

All in all, and as many others have suffered from, we have been hit by the technical challenges there are with the shift from one license to another with multiple technical implementations to treat and take care of. Everything will be improved and sorted and we are doing our best to speed up the technical fixes there are still to be sorted.

killuminati skrev:og mht value, synes jeg det er blevet svært efterhånden t vide hvad man skal forholde sig til. der burde vel allerede være et race gældende fra i dag?

og de små winter tours og raked hands race indeholder ret beset ingen value for 95% af spillerne og endda begrænset værdi, for dem der såtrods alt får noget ud af det.

så hvis valuen udelukkende er clun coins point, er det jo en ringe en deal i bund og grund.

det er ikke for at være et brokkehovede, synes det er glimrende initiativ og det er forståeligt, der kan være problemer i starten, og mht reguleringer pr 1. januar 2012, men det kan jo ikke passe at den bedste ipoker deal der kan skaffes, skal være som det er pt uden 2 gange månedelige races som man signede op på, for selve den normale value med club coins point er også blevet forringet i forhold til man ført signede op.

savner lidt klare udmeldinger mht hva man permanent kan forholde til sig til mht race eller andre initiativer.


As its always been, even before our time here on PN and as we have discussed in the past, the size of the cash race and the guarantee must be a result of the activity level and what other promotions / value there is to grab from a card room. Hence Betfred and Pokernet shifting from one prize pool level to another on a monthly basis.

This month, we were very clear not to guarantee another race until we had evaluated the situation shifting from one license to the next and a taxation cost of 20% on top.

We are though looking at possibilities of running another race and the plan for end of January and February should be announced shortly.

That the loyalty program dont bring enough value on its own I could not agree to coming in black and white comparing our us to many of the competitors adjusting down in January while we offered levels at half prize.

I will get back on all of the above issues shortly and until we will do our best to support you all the best way we can.

Please continue to provide your feedback Killuminati, its very well welcomed!

Markus


12-01-2012 12:42 #77| 0
OP

Lige en HU.. Nytårsracet er slut - og stillingen kan ses her , og pengene bliver udbetalt asap.

12-01-2012 12:57 #78| 0
Troels_1 skrev:
@killuminati
Du har meget ret. Det er så ærgerligt at der stort set ingen Ipoker sites der har søgt licens, derfor er der på Ipoker "nærmest" monopol tilstande for Danskere, så har man ikke rigtigt noget valg, tror man får Marginalt mere ved RCP via Pokernet end man gør ved Normal sign up på Bet365 og deres deposit bonus. Jeg håber at når Ipoker/Playtech får nem-id indkørt i deres software på en smart måde, vil vi se 3-5 nye Ipoker udbydere inden for 1 år. Centrebet har også Ipoker + Licens, men er endnu ikke kommet frem med et produkt til Danskere endnu.

@RCP
Der er blevet skrevet meget om jeres Loyalitetsprogram, hvordan er man sikret som kunde overfor ændringer i dette program? Det nuværende program ligger op til man spare Clubcoins over en lang periode (For nogen kunder måske flere år). Kan i f.eks ændre VIP Programmet med 2 Ugers Varsel? Eller kan i godt garantere at det ikke bliver ændringer i 2012, og hvis der kommer ændringer kan man så som spiller fortsætte på det gamle system?

@Pokernet.
Er det i orden at de 230 aktive kunder i RCP Pokernet Racet, har skulle vente så længe på en udmelding omkring Race fra den 15? Fair nok ikke at kunne den præcise størrelse ned til cent, men andet end gisninger må vi da kunne forvente? Er det ikke nu i skal vise os brugere at i netop godt kan være "ambassadør" for begge parter?


Hi Troels,

We have had this value discussion you and I in the past and in terms of value none can offer more than we have done up until now and still show a profit.

As mentioned in the above post we have experienced a few issues now in the beginning bt while we are up and running on ipoker most havent even got there as you mention yourself. The issues you now experience is nothing permanent and we are doing our best to have these sorted during the week. Im on the phone now with some tech specialists and hope to have it sorted asap.

Some of the other delays you are experiencing is the result of a shift from one license to the next. As you probably understand seeing to the fact that only two ipoker licenses launched so far, we have had to chop some trees just to get this far by the 1st January. Examples of the opposite you find in the many major players on the market that has been forced to shut after the 1st January.

With regards to guaranteeing the prizes that are set at this moment, no I cannot give you a guarantee that the loyalty program will remain as it is today. One of the most simple reason being that its a very good one. In a recent post made in Danish by one of my colleagues, we also made it clear that some promotions were January offers.

For us having invested in a Danish license standing as a proof of our ambitions to remain as an important player in the market, it is important to make sure that money is not only distributed to a small group of players and that the money we give back to the players are spread across the segments. As mentioned in the past, our ambitions are to cater for more than just one group of players and to support a healthy poker environment where not all of its eaten by just a small portion of players. I do not want to stand here in 5 years from now and say I was contributing to the meltdown of my own profession and the game I have played for 10 years. It is very important that we as a cardroom and you as players support this view if we all want to enjoy this fascinating game in a few years from now. This is something that we as operators have the responsibility to discuss with the legislators, software providers, the players and the middlemen/affiliates.

This is not something to be overlooked and it is very important for us as a poker operator and this community that we do our best to promote this view. Would I guarantee a promotion to you, it would be the end of anyone's affairs in an industry where governments take the decision to intervene and enforce changes within less than 3 months notice.

This does not mean in any way that we will not continue offering you good promotions and offers like we do now. I told you all in November and December that we were lowering the loyalty program in January, we did not. I told you that there could be changes to the race, so far there hasn't been any.

Thanks for the feedback Troels.

Markus
12-01-2012 13:02 #79| 0
Guti14 skrev:
@Troels
Der er blevet skrevet meget om jeres Loyalitetsprogram, hvordan er man sikret som kunde overfor ændringer i dette program? Det nuværende program ligger op til man spare Clubcoins over en lang periode (For nogen kunder måske flere år). Kan i f.eks ændre VIP Programmet med 2 Ugers Varsel? Eller kan i godt garantere at det ikke bliver ændringer i 2012, og hvis der kommer ændringer kan man så som spiller fortsætte på det gamle system?


Rigtig god problematik.


As I have said I have shaped the loyalty program so that any previously earned points should not be affected by any future changes to the exchange rates of the loyalty program. What can be changed is the rate at which loyalty points are earned. The points you earn now you should be able to exchange to the same rate.

But of course and to be reasonable here, the loyalty program is a promotion. If the Danish legislators raise taxes tomorrow by another 10% I cannot there might be more changes that needs to be applied. What I try is to keep everything as flexible as I can so that changes to a new environment will affect the previous conditions as little as possible.

Markus
12-01-2012 13:05 #80| 1
Dbl_smack skrev:
Nu hvor det 1.race er opdateret og slut hos RCP, hvornår kan man så forvente at de vil blive udbetalt?

Tænker nu mest hvor en anden site har haft svært ved at holde servicen i toppen og der jo rent faktisk er gået en del tid med af udbetalt fra det race.

Regner dog selv med at de bliver udbetalt hurtigt da PokerNet har meget godt fat i RCP generelt.


Hi Dbl smack,

I will make sure its done today.

Markus

12-01-2012 13:43 #81| 1

Hej Markus

Rart med nogle uddybende svar fra dig af.

Desværre synes jeg dette er rigtig dårligt nyt:

As I have said I have shaped the loyalty program so that any previously earned points should not be affected by any future changes to the exchange rates of the loyalty program. What can be changed is the rate at which loyalty points are earned. The points you earn now you should be able to exchange to the same rate.

Det vil sige, at hvis man laver en langsigtet plan for at få max value ud af sin rake, så kan man risikere at blive tvunget til at veksle ind halvvejs, pga. at der f.eks pludselig kun gives 10 CC pr. rakede dollar.
Jeg synes ikke at jeg finder denne usikkerhed hos andre pokersites og i og med at man let kan få 30% flat rakeback hos flere sites, gør det desværre jeres aftale væsentligt mindre attraktiv for spillere der raker omkring 800-1200 dollars pr. månede.

Rigtig ærgeligt.

Redigeret af Guti14 d. 12-01-2012 14:19
12-01-2012 14:35 #82| 0

jeg tænker bare at når i kunne tilbyde race for $10-15k om mpneden, fa der kun bvar få spillere hos jer, burde i da stadig kunne tilbyde race, for på race stillingerne kan man da se der bliver genreret mere rake end nu før.

jeg har fuld forståelse for der er udfordringer som nyopstartet, og synes også i leverer en rigtig god support, så far man får løst sine små problemer, hovedproblemet for mig er kun valuen.

er rimelig ny herinde, og har spillet på rcp i omkrng 10 dage, og har næsten vip level 9 så jeg tjener okay club coins i forhold til hvis man er på level 4-6 stykker fx, men synes stadig bare jeg kan forholde mig til at jeg har raket $910 og har modtaget 180 dollar da jeg vekslede mine point.

man bør jo klart vente, men hvis det hele tiden bliver ændret, og man risikerer det vip reward systemet bliver forringet.

altså kan fortælle at i forhold til Bet 365 kan man opnå 45% "rakeback" som vi ikke må kalde det, og hos rcp får jeg til 44% procent, hvis man vælger at gemme sine point og indløser dem efter eksemlivis et år.

så er ikke udpræget enig i at i jeres reward er marginalt bedre end Bet 365, men hvis i bibeholder races eller andre promotions som var grunden til jeg signede op så er i bedre.

12-01-2012 15:07 #83| 0

Yes in the case your calculations told you that you were going to reach x after x then this can be affected by a change and you might want to opt to exchange your points sooner.

Again guys Im referring back to the things I said about how the money is distributed.

Let us touch the topic on flat 30% and the other incentives given to existing players that yet haven't been touched by too many.

What would happen to Red Club Poker would 30% rakeback be offered flat?

First of all, every penny that is left to market this beloed product would go towards the paying out of flat rakeback to existing players. Would this remain and even worse the competition increase even further on rakebacking deals, prizes be lowered even further, it is A FACT that there would not be any new and losing players coming in and within a very short time, one would find its relative strength and edge being diminished to the point where one would find Nanoko playing himself heads up.

One needs to understand that if no new players are coming in and there is not a dollar left to invest in acquiring new players, the networks will be drained up to the point where none would ever find this game attractive. Without mentioning names, many of us have watched as networks have fallen apart due to this fact.

We have discussed the prizing for some time now but it is important that the % are brought into the discussion of the bigger picture. What is your aim with poker? How long are you planning to play this game? These are questions that must be answered before we go into talks of prizing so that I understand your stand point and your aim. I could not say that its wrong to say lets hear it for 30% flat but it depends what the ones personal aim is.

My personal opinion is clear and the more money that is spent on acquiring new players and the less given back to me in rakeback, the happier I am preferring a good game before an extra bonus. I'd like to see the efforts I put into the game and my analysis threads reflect the amount I get paid rather than for my bargaining power. Nothing gets me more motivated in coming back to a site with some soft games. At the local casino I get nothing and gladly tell them to offer a free lunch buffet before giving me a few points to exchange for a chip or two. Nothing scare me away as much as a boring and too solid of a game.

Neither I or Red Club Poker are supporters of the development one have seen over the past few years in the industry. While we had a chance to protect the soft games there were we instead catered for a very small group of players. With South America and Asia not seeing to boom one needs to understand that the booming markets are getting fewer and that we might not see the reaction to poker we have seen since every pokers best friend lucked his way to victory in 2003 and put dollar bills in the eyes of every American.

The new regulation now requires that each operator pay 20% in taxes + extra costs on top of this.

This is a hefty cost on top of the rest that comes with running a cardroom. I do not see that the Goverment will in the case of a burning shortage of players take its responsibility and lower this for a more healthy poker ecology. This means that the burden comes with Red Club Poker and myself to convince both players, operators and middlemen to work for a better environment.

I am convinced we can do this but we all have to take our responsibility and act as a community. I want to put my money where it belongs and even if this means that Red Club Poker have to take a hit in opting not to contribute towards this prize war we will. It is a decision we took before acquiring the Danish license.

One thing needs to be made very clear before I end this long story of mine, and that is would we opt to reduce the loyalty program points, it doesnt mean that we have cut x amount of our spend and investments. The money now used for you in loyalty program returns will be redistributed and put into other means. The budget for this is set and with plans of expanding I have no other plans than to use that money to market this product.

Markus





Redigeret af Red Club Poker d. 12-01-2012 15:09
12-01-2012 15:26 #84| 0
killuminati skrev:
jeg tænker bare at når i kunne tilbyde race for $10-15k om mpneden, fa der kun bvar få spillere hos jer, burde i da stadig kunne tilbyde race, for på race stillingerne kan man da se der bliver genreret mere rake end nu før.

jeg har fuld forståelse for der er udfordringer som nyopstartet, og synes også i leverer en rigtig god support, så far man får løst sine små problemer, hovedproblemet for mig er kun valuen.

er rimelig ny herinde, og har spillet på rcp i omkrng 10 dage, og har næsten vip level 9 så jeg tjener okay club coins i forhold til hvis man er på level 4-6 stykker fx, men synes stadig bare jeg kan forholde mig til at jeg har raket $910 og har modtaget 180 dollar da jeg vekslede mine point.

man bør jo klart vente, men hvis det hele tiden bliver ændret, og man risikerer det vip reward systemet bliver forringet.

altså kan fortælle at i forhold til Bet 365 kan man opnå 45% "rakeback" som vi ikke må kalde det, og hos rcp får jeg til 44% procent, hvis man vælger at gemme sine point og indløser dem efter eksemlivis et år.

så er ikke udpræget enig i at i jeres reward er marginalt bedre end Bet 365, men hvis i bibeholder races eller andre promotions som var grunden til jeg signede op så er i bedre.



Hi Killuminati,

Marginally better than Bet365 is not the case but is of course a subjective view.

If you calculate what is required in order to get the $150 bonus at Bet365 you will find out that the difference is very big.

Once again - how you find a loyalty program is usually dependant upon what your game is. Some will find it better than others. We are working on having something suitable for most.

The cash race I have commented on above.

Markus
12-01-2012 20:45 #85| 0

hvornår bliver race gevinster udbetalt

12-01-2012 21:57 #86| 0

Jeg synes jeg læste et sted herinde det ville blive i dag, men har ikke selv modtaget endnu.

12-01-2012 21:59 #87| 0

ja, men der stod også i dag også derfor jeg undrede mig

12-01-2012 22:30 #88| 1
killuminati skrev:
ja, men der stod også i dag også derfor jeg undrede mig


Hi all,

Doing them now =)

Markus
12-01-2012 22:56 #89| 0

Jeg har modtaget mine

13-01-2012 00:51 #90| 1

@ everyone

The race has been paid.

Markus

13-01-2012 01:14 #91| 0

@everyone,

The raked hand race will be updated in the morning.

I apologize for any delays.

Markus

13-01-2012 11:26 #92| 0

@ everyone

Raked hand race updated www.redclubpoker.com/promotions/raked-hand-race

Markus

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar