Dygtig IT mand søges, DUSØR PÅ 500 KR

#1| 0

Min bærbare valgte for 10 minutter siden at gå ned.

Når man starter den op siger den

Boot Device not found.

Please install an operating system on your harddisk.

Harddisk 3FO.

Derefter kommer den ikke videre.

Er der en dygtig IT mand som kan hjælpe mig med at fikse det her, eller komme og fikse det hos mig giver jeg gerne 500 kr eller mere.

Er hos min kæreste i Valby.

Har så mange vigtige filer på den jeg ikke har råd til at miste.



20-06-2012 16:26 #2| 0

Hvad skete der, da den gik ned? Lyder som om din harddisk er røget en tur. Hvis den er brændt af, kan 500 kroner ikke gøre det.

Husk for guds skyld at brug backup. Der findes utallige, gratis løsninger, der er supernemme at bruge.

20-06-2012 16:28 #3| 0

Der ligger et firma på alhambravej på Frederiksberg der kan få filer ud af døde diske. Koster vidsy i omegnen af 1500kr

20-06-2012 16:28 #4| 0

Jep lyder som en HD der er gået helt og aldeles ned, medmindre du har slettet systemfiler fra Windows..

Brug dropbox eller skydrive til backup!

20-06-2012 16:31 #5| 0

OP

Har du tabt den eller har den fået et lille stød, for så kan du være heldig at harddisken blot har løsnet sig lidt og den bare skal sættes på plads.

Hvis ikke så som de andre skriver er den nok død :(

Er det 1500kr værd din data så prøv det Hermod snakker om, tvivler på det kan gøre billigere, da det er lidt af en kunst at redde tabt data

20-06-2012 16:44 #6| 0
mbp30003 skrev:
Min bærbare valgte for 10 minutter siden at gå ned.

Når man starter den op siger den

Boot Device not found.

Please install an operating system on your harddisk.

Harddisk 3FO.

Derefter kommer den ikke videre.

Er der en dygtig IT mand som kan hjælpe mig med at fikse det her, eller komme og fikse det hos mig giver jeg gerne 500 kr eller mere.

Er hos min kæreste i Valby.

Har så mange vigtige filer på den jeg ikke har råd til at miste.





Kan være bootsektoren der er fucked. Hvis du har en windows cd kan du boote fra denne og vælge repair.
20-06-2012 16:47 #7| 5

Da jeg læste overskriften troede jeg, at det var Betsafe der havde smidt en jobannonce op på PN.

20-06-2012 17:07 #8| 0
Crackbaby1312 skrev:
Da jeg læste overskriften troede jeg, at det var Betsafe der havde smidt en jobannonce op på PN.


Naarhh, så havde der nok stået noget ala "frivillig hjælp søges"
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar