Done.

#1| 0

Done.

25-09-2010 01:47 #2| 0

Guys... Nu er I søde ved ham!

25-09-2010 01:48 #3| 0
OP

@ Pisfisk

Hold kæft hvor jeg tåger. Det er som om jeg lige skulle poste den analyse, bare fordi jeg keder mig.:D

25-09-2010 02:03 #4| 0

pls post dit indlæg igen :D Måske er det dumt men sådan er det jo altid i starten. Og det er sikkert sjov for andre.

25-09-2010 02:04 #5| 0

@Necklas

For det første - syntes satme det er skønt at se, hvordan du med stor iver gør hvad du kan for at blive bedre til at spille poker. Godt gået og bliv ved med det. Ingen tvilv om, at her sidder en masse der kan give dig gode råd.

Vedr selve hånden, har jeg svært ved umiddelbart at kommentere så meget. Normalt er et bluff i en 4-vejs pot en rigtig farlig ting og absolut ikke givtigt på sigt. At de folder til dig, kan skyldes flere ting - og jeg er næsten lige ved at tro, at ingen af dem har ramt noget. Lyder lidt bizart, men det er min formodning. Dit "bluff-bet" er ikke særligt højt og vi snakker en 0,25 dollars tour. Her plejer folk at være rimelig villige til at calle, hvis de eksempelvis sidder med J. Så måske, har du i virkeligheden den bedste hånd.

/Henrik

25-09-2010 02:05 #7| 0

.....

25-09-2010 02:05 #6| 0
OP

@ Hustler22

Havde ikke engang selv analyseret det ordenligt..

25-09-2010 02:06 #8| 0
OP

@ mr-nurse

Er helt klar over hånden. Og tak for ordene:-P Men det spil jeg viste der..puha

@ Peter_Kv11

Havde nok editet 16gange:D

25-09-2010 02:07 #9| 0

@Necklas
Det var nu ikke for at drille, det var mere fordi folk lavede lidt sjov i din forrige tråd. Så ville jeg lige løfte en pegefinger.

Nogle folk er ikke så overbærende overfor nye folk der poster hænder til analyse, så jeg vil anbefale at du kigger en masse hænder igennem fra analysesektionerne, og sørger for at poste dine egne på samme måde som andre gør herinde. Der er nogle standarder for at poste, og dem skal som minimum leve op til, og så skal du kunne tage kommentarerne for dit spil. Alle herinde har været spritnye i poker engang, det er bare ikke alle der er så gode til at huske på det.

Hvis man undgår at slå sig på den nogle gange lidt hårde tone der kan være herinde, så kan du hive uendeligt meget pokerlærdom ud af PokerNet.

25-09-2010 02:09 #11| 0
OP

@ Pisfisk

Det vil jeg helt sikkert gøre. Og har godt bemærket at andre til tider, har glemt at de også har været "spritnye".

Godnat :-)

25-09-2010 02:09 #10| 0

Nogen der fik et SS? :D Nu er man pisse nysgerrig

25-09-2010 02:10 #12| 0
OP

@ LuckerAndy

Bliver den-donkede-legende hvis du ser den ;D Så springer over, tak^^

25-09-2010 02:14 #13| 0

Nu nåede jeg at se hånden og syntes ikke den var så "tåget". Det du forsøger at spørge om - via din HH - er jo i bund og grund noget om at bluffe. Hvornår gør man det (og der kan du ha ret i, at når bordet laver et par, at så kan man måske bluffe nogle væk fra potten).

Ellers som pisfisk siger - tag det med dig du kan bruge når folk kommentere dine analysetråde. Find dig i, at få lidt "hug" engang imellem. Ved fra mig selv, at det bestemt også er der, der kan læres noget. Og for guds skyld - husk at se hvordan analysetråde sættes op, brug lidt tid på det (din var nu ikke så slem).

/Henrik

25-09-2010 03:08 #14| 0

Hej Necklas,

Synes også det er flot med den iver du har. Thumbs up!

Endnu et råd :D Det her er ikke en BytteDollar-tråd, så du har ingen grund til at slette alt hvad du har skrevet. Der er ingen grund til at være flov over de fejl man som pokerspiller uundgåeligt vil lave. Det handler om at udvikle sit spil, lokalisere leaks og lukke dem. Lige som med en dansk stil, hvor man har rettelser, så kan det stå som eksempel på 'fejlfinding'. Derfor er det godt, hvis du lader din første post stå som oprindeligt og tilføje rettelser og indse fejlene i senere posts, sådan at man kan følge udviklingen.

Det er også derfor det er vigtigt at gøre hånden overskuelig inden man poster, for så skal man ikke bruge de første posts med at besvare standardspørgsmål :)

Mvh Zeeto

25-09-2010 14:04 #15| 0
OP

@ mr-nurse

Du har fuldstændig ret. Jeg kan jo sagtens se fejlen, og var måske lidt for ivrig, efter at poste flere analyse tråde, da jeg synes det er interessant :-)

Men jeg var præcis, som du skriver, ude efter noget alá information, om bluff der var forsvarligt :)!!

@ Zeeto

Det vil jeg huske på :) Og mange tak :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar