$34,5 HU SnG - Tricky turn spot

#1| 0

migsab er en gigantisk fisk. Tager sygt underlige linjer, og forstår ikke potkontrol. Hvis han tror hans hånd er god, så raiser han - regardless af om det så betyder, at modstanderen aldrig caller med dårligere, og at det bedste play er kun at kalde.

Bliver dog pænt meget i tvivl i nedenstående hånd, da det er første gang jeg ser et klik fra ham. Er der nogen der folder turn? Hvad med river? Jeg tror godt han kan tage den her linje med noget ala J9, hvorfor jeg også godt kan forestille mig, at der kan være value i at shove river. Tror dog det er meget marginalt.

Seat 1: dillerboerge (1430 in chips)
Seat 2: migsab (1570 in chips)
dillerboerge: posts small blind 10
migsab: posts big blind 20
*** HOLE CARDS ***
Dealt to dillerboerge [K J]
dillerboerge: raises 40 to 60
migsab: calls 40
*** FLOP *** [4 4 9] - pot: 120
migsab: checks
dillerboerge: bets 80
migsab: calls 80
*** TURN *** [4 4 9] [J] - pot: 280
migsab: checks
dillerboerge: bets 200
migsab: raises 200 to 400
dillerboerge: calls 200
*** RIVER *** [4 4 9 J] [K] - pot: 1080
migsab: bets 460
dillerboerge: calls 460

31-01-2010 15:19 #2| 0

Jeg shover river i det her tilfælde.
- Grundet dine oplysninger om at han spiller sine stærke hænder hurtigt.
- Han er en kæmpe fisk, som jeg også tolker som han kan calle små løst.

Jeg mener dog mod en standardt unknown villian at jeg hælder mest til bare at calle, da han på turn endten har j eller 4. Hvor jeg mest tror han har en 4'er, grundet hans call flop og clickraise turn, som jeg utrolig ofte ser som the nuts fra villians side af.

31-01-2010 20:33 #3| 0
OP

@ omnipotens

Yes - han spiller sine stærke hænder hurtigt, men har som sagt aldrig set ham klikke før, og jeg synes virkelig bare at check/call check/clickraise lugter, når manden er så stor en fisk.

Derudover mener jeg at Hero med 430 (21,5 BBs) er langt stærkere end en Villain med 570 i stakken. Ved ikke helt hvordan jeg skal formulere det, men jeg mener at en 21,5xBB stack er en hel del værd mod en retard af hans kaliber, hvorimod en Villain ala ovenstående med 570 i stakken (såfremt vi kalder med KJ og er gode) nærmest allerede har tabt. Dét jeg prøver at komme frem til, er at såfremt vi ikke er gode med top to, så har vi en fair chance for at komme tilbage i matchen, og hvis vi er gode, så er det 95% sikkert at vi vinder matchen alligevel.

Men er ret interesseret i at høre, om der er nogen der mucker river - og hvilke rivers folk mucker, som ikke er en K?

03-02-2010 16:40 #4| 0
OP

Bumper lige. Kommer med resultatet senere i dag :)

03-02-2010 17:00 #5| 0

Jeg caller den bare.

Det er muligt at han har J9, eller en random J.

Men som du selv er inde på er du ude hvis skubber ind i en meget sandsynlig 4er, QT i klør, 99 eller whatever, mens du stadig kan spille videre ved et call.

Mucker aldrig, og har også svært ved at se mig selv mucke nogen andre riverkort.

03-02-2010 17:01 #6| 0

Spiller den som dig..

03-02-2010 19:51 #7| 0
OP

Jeg kalder og Villain viser 89o... den lader vi lige stå et øjeblik. OMFG! :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar