$34,5 HU SnG - Spew?

#1| 0

Kobasteris er en udmærket regular, der crusher de mindre levels på Stars. Dno hvorfor han registrerede mod mig igen (2. match vi spiller). Han mener nok jeg er et soft spot. Nåh, men han bruger stort set samtlige af de kneb, som højst sandsynligt virker længere nede. Fx. at bluffe parrede flops (884 rainbow flop eksempelvis), C/R A-høje flops når Villain c-better i en pot, hvor han bør c-bette 100%, etc. etc.

Jeg floater floppet med min inside + et bagdørstræk. I første omgang troede jeg at han bare ville give op, så jeg kunne stabbe turn og tage den ned, men da han så byder igen bliver jeg i tvivl, men kigger på alle mine outs og tænker fuck den newb - hans range er kampsnæver og indeholder nærmest kun KJ og QT, der gør det her for value. Specielt med turn in mente. Han har været til showdown med ATo mod mig, hvor han 3-bettede småt preflop. Så umiddelbart 3-better han AT+ preflop.

Seat 1: Kobasteris (1495 in chips)
Seat 2: dillerboerge (1505 in chips)
dillerboerge: posts small blind 10
Kobasteris: posts big blind 20
*** HOLE CARDS ***
Dealt to dillerboerge [K 9]
dillerboerge: raises 40 to 60
Kobasteris: calls 40
*** FLOP *** [T Q A]
Kobasteris: checks
dillerboerge: bets 80
Kobasteris: raises 120 to 200
dillerboerge: calls 120
*** TURN *** [T Q A] [2]
Kobasteris: bets 315
dillerboerge: raises 930 to 1245 and is all-in

Like/dislike?

04-02-2010 05:15 #2| 0

Han har vel sandsynligvis et A, så det der kan hjælpe dig er vel eller 10. Det giver vel en chance på omkring 1/4... svært at smide, men tror du er nødt til det
Hvis han sku sidde med den flush har du ca 10% og er stadig nødt til at folde...

04-02-2010 08:30 #3| 0

Imo. har du King High og ingen FE på turn, så muck eller call. Da stacksizes stinker til et call bliver mucken det korrekte play i min bog...

Pre+Flop er ok...


damster

ps. så dislike dit shove... :)

04-02-2010 08:53 #4| 0

Hvis han er god, snapper han her 9/10 gange, da turn ikke forværrer hans formodet range. Det er meget close mth. om du skal folde eller calle. ifølge lidt hurtig hovedregning har du (Implied)odds til et call, men selvfølgelig kun hvis du kan få hele stakken på river. Jeg vil tro at det er neutral EV/slightly +EV.

Kan altså ikke lide dit shove, det er højvarians og -EV, dog har du ca. 25% equity hvis/når han snapper, så helt horribelt bliver det nok aldrig.

Mit gæt er ovb. at han snappede og at du spikede en på river ;)

04-02-2010 14:46 #5| 0
OP

@ Cawbow og damster

Overhovedet ikke enig i, at jeg ingen FE har. Mod hans valuerange har jeg little to none FE, men mod hans bluff-range har jeg ofte den bedste hånd eller vanvittigt mange outs og derudover kæmpe FE. Og jeg er altså ikke interesseret i at kalde turn og potentielt skulle kalde et potbet shove på mere eller mindre any river, der ikke improver min hånd.

Derudover overhovedet heller ikke enig i at jeg har noget der bare minder om implied odds mod hans valuehænder. Tror du han shover QT (to par, no clubs) på et 4 korts flush board på river? Det gør han imo aldrig.

Han repræsenterer QT og KJ her imo. I og med at han er set 3bette AT tidligere, så vil jeg tro der kun er få kombinationer af den, men den snapper obv mit all-in. Jeg tror generelt jeg klarer mig ret skidt mod hans valuerange, men skulle han have spillet A4 eller whatever sådan her, så vil jeg umiddelbart tro at jeg har udmærket FE.

04-02-2010 15:33 #6| 0

Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for om det er godt eller skidt.

Umiddelbart bør han folde alt under to par, men har han nu A7 med klør 7 , QJ med klør Q, JT med klør J, eller lignende er der mange, (inklussiv jeg selv) som kunne finde på at betale.

Dog ville jeg som oftest selv lave det samme play i det spot, såå du er ikke alene :)



06-02-2010 22:22 #7| 0
OP

Han foldede relativt hurtigt, så er ret sikker på at jeg havde den bedste hånd.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar