$34,5 HU SnG - Klamt turn spot

#1| 0

Ikke de store reads. Villain virker smådårlig og småspewy.

C/R floppet da jeg ikke tror jeg får skide meget credit og desuden har noget nær toppen af min range. Han kalder 100% med A2/A4, 24/64, 5x og Kx samt mere eller mindre alt der har mig slået. That is, han reraiser ikke KQ/AK eller sets. AA er umiddelbart den eneste hånd jeg tror han amok-3better postflop.

Hvad gør vi til hans clickraise på turn? Er det bare et standard puke-muck?

Seat 1: dillerboerge (1400 in chips)
Seat 2: telisz4 (1600 in chips)
telisz4: posts small blind 10
dillerboerge: posts big blind 20
*** HOLE CARDS ***
Dealt to dillerboerge [K J]
telisz4: raises 40 to 60
dillerboerge: calls 40
*** FLOP *** [5 3 K] - pot: 120
dillerboerge: checks
telisz4: bets 80
dillerboerge: raises 120 to 200
telisz4: calls 120
*** TURN *** [5 3 K] [7] - pot: 520
dillerboerge: bets 320
telisz4: raises 320 to 640
dillerboerge: ?????

04-02-2010 14:48 #2| 0
OP

Båmp :)

04-02-2010 15:22 #3| 0

Hvilken range 3better du pre ?

Personligt kunne jeg godt finde på at 3bette KJ.

Umiddelbart tror jeg det er et muck på turn, da det er de færreste low-limit spillere der raiser turn uden en bedre hånd end din.

PS.

Keep posting, jeg skal snart selv have gang i at poste nogle hænder.

PPS.

Ville STT forum ikke være det rette sted at poste dem ??

04-02-2010 15:31 #4| 0
OP

@ Majaline

Det afhænger lidt af humøret og Villain. Mod en småspewy Villain har jeg ikke lyst til at 3bette KJ, da han som sagt er småspewy og sagtens kunne shove i ren skum. Og har ikke skide meget lyst til at 3bet/folde KJ en ret stor procentdel af gangene. Så lige mod ham her er min 3bet range nok AJs+ og 99+, fordi det også er den range jeg snapper et all-in med.

Hvis han shover turn, kalder du så?

Jeg vil personligt hellere kalde turn, hvis han shover, mens jeg er mere tilbøjelig til at folde, hvis han clicker. Er det et leak?

PS. Will do ;)

PPS. Det har du sgu egentligt nok ret i :)

06-02-2010 22:29 #5| 0
OP

Aktuelt shovede jeg og han snap-betalte med K9s :S

Er dog efterfølgende kommet frem til at jeg langt oftest bør mucke turn uden bedre reads. Er folk enige i den konklusion?

Har ingen idé om, hvorfor jeg shovede - tror bare jeg tænkte "OMG, mongolen har ramt en straight", tog min missclick- og disconnection-equity og tyrede stakken ind.

07-02-2010 07:33 #6| 0

Igen er dette et snapfold fra min side.
Callish spillere der clicker turn = meget, meget, meget ofte en monster.
Selv når jeg tror gode spillere er ude i noget level halløj med den linje har de den like hver gang.
Havde han skubbet kunne vi kalde den klam, men når villain gør det så let for dig at komme væk er det bare om at gøre det :)

Yeayea, engang imellem har han en weird dårligere K eller noget endnu mere weird, men i længden taber du stort på at shove her.

07-02-2010 08:52 #7| 0

Check call turn?

Et shove er semi-spewish, tror det er få villains, der giver dig action med dårligere.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar