$100/$200 hånd

#1| 0

6 handed, tight for et shorthanded bord, men profitabelt fordi de andre spiller som om det var 10 handed (de spiller for tight, folder for meget på floppet, og er generelt for nemme at læse). Spillet er dog stadig agressivt, og de er gode spillere, så det er svært at trække penge ud af dem postflop. Mit spil nyder en hvis respekt.

UTG hæver. Jeg syner blot med AA i BB.

Flop Ks x x, check, check.

Turn: Ts, bud, hæv, syn

River: x, check, bud, hæv...

28-04-2005 16:20 #2| 0

Jeg syntes det ser pænt ud, når nu du er ude på at mixe det lidt op. Dit river raise kan jeg godt lide.

/Mikael

28-04-2005 16:33 #3| 0

Kan godt forstå dit postflop spil, men jeg tror du mange gange kan opnå det samme selvom du trebetter før floppet...

angående river, så formoder jeg du ville have budt ud på xs?



28-04-2005 17:22 #4| 0

nyder dit spil så meget respekt at han vil folde top par til et turn 3-bet? Hvis ja, så er der god mulighed for at vinde mere ved denne linie.

Folder du til et 3-bet på river? Og hvad sætter du din modstander til at calle med som minimum her?

Selvom det måske vinder flere bets i denne situation er det nok mere en linie jeg ville vælge mod en LAG, hvor jeg også kan være rimelig sikker på et flop bet. Hvad er action hvis han better flop?

Ved at spille den her hånd med max aggression vinder du måske ikke max på lige netop denne hånd, men det vil øge dine chancer for at stjæle flere puljer senere - hvilket kan vise sig at være mere givtigt i SH, da du misser floppet mere end du rammer. Det forudsætter selvfølgelig at hånden bliver vist frem på den ene aller anden måde.

Og hvis de stadig er aggressive, får du vel også action af en TPTK?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar