$1.000 Betfair bonus sådan gør du

#1| 0
Supportprofil

Efter aftale med PN. Sådan her får I $1.000 reload bonus hos Betfair. Det gælder naturligvis kun, hvis I er signet op gennem PN. Ellers brug sign up bonussen.

Nedenstående skulle gerne være en guide, så I (næsten) når at have bonussen klar til det nye OG race starter i morgen, fredag.

Generel info
Bonussen er, som Skod beskriver næstøverst her www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=230257. Flowet er således, at vi (Betfair) skal tilknytte bonussen til jeres konto, hvorefter I selv indtaster et password i poker clienten. Passwordet får I af os, og når det er indtastet, så aktiveres bonussen.

Hvis du har været aktiv på Betfair Poker efter tirsdag d. 27. juli, dvs. mens Betfair har været på Ongame: Så er bonussen allerede tilknyttet din konto. Send en mail til [email protected] så får du passwordet tilbage hurtigst muligt. Skriv gerne ”Password ønskes” i emnefeltet.

Hvis du IKKE har været aktiv hos Betfair, mens Betfair har været på Ongame: Log ind på Betfair Poker, lad softwaren opdatere sig selv til Ongame og vælg evt. nyt poker alias. Send en mail til [email protected] med dit Betfair brugernavn (ikke dit poker alias, men det brugernavn du logger ind med). Så tilknytter vi bonussen til din konto inden for to hverdage og sender samtidig password retur til dig. Skriv gerne ”Bonus ønskes” i emnefeltet.

Det skulle være det, håber I tager godt imod bonus og racet. Hvis I har generelle spørgsmål til promoen, så skriv endelig her. Er det individuelle spørgsmål, så skriv til [email protected] alternativt send en PM. Vi svarer hurtigst muligt men er dog primært på pinden 9-18 i hverdagene.

ENJOY!!

07-10-2010 22:40 #2| 0

Har jeg forstået det ret sådan at det er en bonus der kan aktiveres uden at lave yderligere deposits?

07-10-2010 22:46 #3| 0

Hvis man har RB tilknyttet sin konto, for man så det udover bonussen og race ?

07-10-2010 22:57 #4| 0

er der mulighed for oprettelse af en ny konti jeg har ikke brugt Betfair konto i 2 år og kan ikke huske brugernavn eller den mail jeg brugte ?

07-10-2010 23:06 #5| 0
OP
Supportprofil

@David BB
Hvis du har penge på din konto, behøver du ikke lave deposit. Bemærk dog at du kun kan modtage bonussen, hvis du har været inaktiv (altså ikke spillet poker) i mindst 14 dage.

@TiltThis
Yes sir, så får du bare god value

@allehaderos0
Tag fat i vores support på [email protected] eller 32 71 46 61. De kan hjælpe dig med at finde din gamle konto (og samtidig se om du er på rakeback aftale).

07-10-2010 23:36 #6| 0

Så jeg skal lade være med at spille på Betfair i 14 dage, hvorefter jeg kan få bonussen?

08-10-2010 00:28 #7| 0

Jeg er tilknyttet Betfair via PN, men har aldrig spillet eller lavet deposit.

Hvordan ved jeg om jeg faar rakeback eller cashback?
Hvordan skal jeg goere hvis jeg vil udnytte baade first deposit bonus og nu denne ekstra bonus?

08-10-2010 02:32 #8| 0

@Betfair

Jeg vil så benytte denne tilbudstråd til at meddele, at jeg fra dags dato er blevet træt af at blive taget ved røven fordi man har været kunde gennem flere år og dermed forpasser alle de tilbud helt nye kunder åbenbart skal have smidt i nakken. Hvilken latterlig holdning til kunder der har spillet meget regelmæssigt igennem adskillige år. Der er nul værdi i at spille på Betfair for undertegnede.

Ændringen af rakeback beregningen er i øvrigt også completely fucked!

08-10-2010 02:40 #9| 0

@Ludomand

- Hvis du læser tråden igen, vil du se, at bonussen allerede er blevet tildelt os "normale" spillere. Jeg kører faktisk stadig på den $1k bonus som udbetales i $5 portioner, som ALLE blev tilbudt da de skiftede til ongame.

- Du har mistet lidt rakeback, men fået langt større netværk

08-10-2010 02:44 #10| 0

@Razga

Såvidt jeg kan se, er denne bonus ikke mulig at få, hvis du har været aktiv indenfor de seneste 14 dage.

08-10-2010 02:54 #11| 0

@orty

Jeg læser det bare som, at folk som ikke fik bonussen da de skiftede til ongame, nu får en chance mere. Kan godt se det ikke står der direkte.

08-10-2010 03:10 #12| 0

Jeg har nu ikke nogen erindring om en bonus ved skifte til ongame. Jeg er ikke på PN aftalen. Der har været en ordning som løb i en måned og skulle være afsluttet senest med udgangen af september. Den blev udbetalt i 5 usd portioner og her deltog jeg også. Syntes ikke den bonus var i nærheden af fuld kompensation for det der er mistet i rakeback.

08-10-2010 12:24 #13| 0
OP
Supportprofil

@Beck
Send en PM med dit username (ikke poker alias), så kan vi tjekke om du er på rakeback. Du kan ikke aktivere både sign up bonus og $1.000 bonus.

@ludomand
Dette er ikke et tilbud til nye kunder men til eksisterende, der ikke har været aktive i min. 14 dage. Når det så er sagt, er jeg helt enig med dig i, at der i branchen generelt (og i øvrigt også i andre brancher som eks. telebranchen) er for stor fokus på blot at få nye kunder i butikken og ikke nurse eksisterende. Det er en af grundene til, at vi nu giver dette bonustilbud. Smid mig evt. en PM hvis du er i tvivl om, hvorvidt du kan få bonussen. Mht. rake beregningen kan jeg også sagtens finde nogle minusser. Det er en OG beslutning, som jeg kan forsøge at påvirke men egentlig beslutningskompetence har jeg ikke.

@orty/razga
Denne bonus er uafhængig af bonussen ifm. skiftet til OG

08-10-2010 13:15 #14| 0

Jah det kan du godt påstå. Men det er vel meget få som har clearet den første bonus ifm skiftet som nu har været inaktive i 14 dage :-)

08-10-2010 13:17 #15| 0
OP
Supportprofil

@Razga
Point taken:-)

08-10-2010 17:47 #16| 0
OP
Supportprofil

@alle
Alle der har kontaktet os skulle nu have fået bonussen tilknyttet + password tilsendt. Det kan tage et par timer, før bonussen er synlig under "My Players Club".

Hvis der er problemer, så skriv til [email protected], og så løser vi det. Bemærk dog at vi først kan gøre noget igen mandag.

God fornøjelse med bonus + race

Mvh.
Peter

08-10-2010 18:19 #17| 0

Hvis man nu kun har spillet lidt freerolls inden for de sidste 14 dage, kan man så stadigvæk få bonussen...?

10-10-2010 13:21 #18| 0

Bump

10-10-2010 13:24 #19| 0

Nå prøver at smide mit spørgsmål her, siden den anden tråd nok ikke er rigtig.

Kan man cleare denne 1k$ bonus på samme tid som ens deposit bonus ? hvis ja får man så stadig RB imens ? altså ikke noget med at bonus fratrækkes RB or so.

Der står ikke noget om hvad man skal depositte for hverken denne 1k$ eller jeres deposit bonus, er beløbet lige gyldigt? man kan godt claime 2,5k$ bonussen ved et deposit på 1k$ ?

10-10-2010 14:46 #20| 0
OP
Supportprofil

@Dick Turpin
Ja, det kan du. Så længe du ikke har spillet real money

@Incrazy
Du kan ikke få både $1.000 bonussen og deposit/sign up bonus. $1.000 bonussen er kun til eksisterende kunder, sign up bonussen til nye. Som udgangspunkt kan du aldrig spille to bonusser igennem på samme tid.

Du får fortsat RB, hvis du har en RB aftale.

Det er ikke noget krav om størrelsen på dit deposit. Du skal bare kunne spille den fri.

11-10-2010 13:00 #21| 0

Er der nogen tidsfrist på at benytte sig af $1000 bonussen? Hvis jeg nu først vil gøre brug af den fra den 29 oktober?

11-10-2010 14:20 #22| 0
OP
Supportprofil

@Break66
Hvis du skriver det i en mail til [email protected] så finder vi ud af det

11-10-2010 15:21 #23| 0

@Betfair
Jeg sendte en mail i weekenden angående en kode til bonussen. Kan i sige noget om hvornår den bliver sendt? Det kribler i mine grinderfingre :-)

11-10-2010 15:23 #24| 0

Hvordan er PP/$ ratioen?

11-10-2010 15:44 #25| 0

Det er vist 1000 pp/100$, tror jeg nok

11-10-2010 16:01 #26| 0

Hvorfor gælder bonussen kun for spillere som ikke har spillet i de 14 dage før tilbuddet blev sendt i luften? Hvorfor skal jeg som forholdsvis trofast raker straffes for at have spillet?

/slotten

12-10-2010 11:40 #27| 0
OP
Supportprofil

@TopperH
Du får koden inden for en times tid. Jeg sidder lige i et telefonmøde, og så bliver mailsne sendt ud.

@Slotten
Det er Ongames regler, som vi er nødt til at følge. Hvis vi ikke gør det, får vi en bøde af kaliber i nakken.

12-10-2010 11:47 #28| 0

Lidt OT:

men kan man spille fra 2 ongame klienter samtidigt?

Obv må man ikke spille samme tour/cashgame/SNG men må man ellers godt?

12-10-2010 18:48 #29| 0
OP
Supportprofil

@alle
Et par stykker har spurgt til om man kan vente med at aktivere bonussen. Det kan man godt. Deadline for aktivering er 31. oktober.

Alle der har skrevet her i tråden, sendt PM eller mailet til os skulle nu have fået tildelt bonussen samt fået password.

Hvis I savner noget fra os, så smid en PM eller skriv til [email protected].

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar