DM604 højtalere og NAD forstærker til salg. Kom frisk!

#1| 0

I gang med oprydning ifm flytning. Har besluttet mig for at det er på tide at komme videre fra teenage højtalerne og anlægget :)


Der er tale om et sæt B&W højtalere købt omkring 1996 i HiFi klubben. Jeg har ikke kvittering, der er en del slitage og jeg har mistet "nettene" eller hvad de hedder. De spiller stadig som de gjorde da jeg købte dem! Der medfølger 2 Tara Labs højtaler kabler, de er ca 2cm tykke, 2-3meter lange og som jeg husker det betalte jeg 2-300 pr meter i sin tid.


Forstærkeren er en NAD af modellen C375BEE. Den er købt omkring 2009 i Hifi klubben. Som jeg husker det gav jeg ca 4k for den (plus/minus). Jeg har heller ikke kvittering til den. Der medfølger strømforsyning. Men ingen fjernbetjenting eller signalkabler.


Højtalerne er som udgangpunkt gratis, men hvis der er flere der melder sig, så går de til højeste byder. Forstærkeren er nyere og jeg regner med at kunne få noget for den på den blå avis. Lige nu er der en mindre model i samme linje til salg på dba til 1800 - dog med fjernbetjening, så jeg tænker prisen for forstærkeren starter ved 1500. Igen, hvis der er flere interesserede så, går de til højeste bud


Edit: Det viste sig så at forstærkeren er noget mere værd. Vi starter ved 3.5k. Ellers må jeg prøve dba eller hifi4all. Høtalere kan fås gratis!

NB: Eneste betingelse er at man selv afhenter på Østerbro i Kbh. Jeg har ikke selv mulighed for at flytte på lortet.

Redigeret af HolchKnudsen d. 21-01-2016 16:08
21-01-2016 15:17 #2| 0

Specs på NAD forstærkeren på NADs hjemmeside

http://nadelectronics.com/products/hifi-amplifiers/C-375BEE-Integrated-Amplifier

21-01-2016 15:31 #3| 0

Din forstærker er ca det dobbelte værd - smid den på hifi4all til 3k og den er væk i aften - evt med link til replacement remote de koster ikke ret meget.


Hvis du støver den af kan du sikkert få en plov mere : O)

Redigeret af Live d. 21-01-2016 15:36
21-01-2016 15:44 #4| 0
Live skrev:Din forstærker er ca det dobbelte værd - smid den på hifi4all til 3k og den er væk i aften - evt med link til replacement remote de koster ikke ret meget.

Hvis du støver den af kan du sikkert få en plov mere : O)

Tak for det! Det kigger jeg på.


Er 3k virkelig en fair pris? Jeg mener som sagt jeg gav 4k for den fra ny for 6'ish år siden.

21-01-2016 15:46 #5| 0

1500 budt

21-01-2016 15:49 #6| 0
HolchKnudsen skrev:Tak for det! Det kigger jeg på.

Er 3k virkelig en fair pris? Jeg mener som sagt jeg gav 4k for den fra ny for 6'ish år siden.

Imo en fair pris - de fleste vil have 5k for den, nyprisen var både dengang og nu 9k - der er fire til salg pt - den billigste koster 5500 - de vil nok blive solgt til omkring 4500 maksimalt


du kan se her både nu og historisk http://www.hifishark.com/search?q=C375BEE hvad de bliver udbudt til

21-01-2016 15:56 #7| 0

@ Live


9k? wtf? Kan der være tale om en anden model? Som jeg husker det var jeg ikke i nærheden af 9k. Der kan ikke være tale om en anden model? Eller være tale om at NAD har opgraderet modellen siden?



@ wzup


Sry, men jeg suspenderer sq lige salget indtil jeg får klarlagt hvad værdien egentlig er :)

21-01-2016 16:00 #8| 0
HolchKnudsen skrev:@ Live


9k? wtf? Kan der være tale om en anden model? Som jeg husker det var jeg ikke i nærheden af 9k. Der kan ikke være tale om en anden model? Eller være tale om at NAD har opgraderet modellen siden?




@ wzup

Sry, men jeg suspenderer sq lige salget indtil jeg får klarlagt hvad værdien egentlig er :)


Nope, den samme model og ingen opgraderinger - fjernbetjening koster en 250-ish så fratager ik så meget værdi






21-01-2016 16:02 #9| 0
HolchKnudsen skrev:@ Live


9k? wtf? Kan der være tale om en anden model? Som jeg husker det var jeg ikke i nærheden af 9k. Der kan ikke være tale om en anden model? Eller være tale om at NAD har opgraderet modellen siden?




@ wzup

Sry, men jeg suspenderer sq lige salget indtil jeg får klarlagt hvad værdien egentlig er :)


intet problem, giv lyd når vi kører igen :D @udenmellemrum ellers pinger den ikke

21-01-2016 16:11 #10| 0

@Live


Tak for hjælpen. Jeg skylder sq en lille en. Jeg har lige haft HiFi-klubben i røret og de mente jeg har givet 8k for den i 2009. Det siger lidt om mit forhold til penge dengang at jeg huskede det som 3-4k... Dafuq


@wzup


tak for forståelsen.


@ alle interesserede


Nu har jeg tørret støvet af. Så starter vi ved 3.5k for forstærkeren. Højtalere kan stadig afhentes kvit og frit.

21-01-2016 16:12 #11| 0

np gl med salget - dog skal den likely på dba eller hifi4all for at blive solgt

21-01-2016 16:14 #12| 0

det var dog lige godt satans... 2500 er budt

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar