DM Poker 2017 - Danske Spil

#1| 1

Søndag afholder Danske Spil en mega satellit til DM i Poker - Se det er noget jeg altid ser frem til :D


Men jeg har googlet og ledt, jeg kan ikke finde noget om DM i poker 2017 hverken på CC eller Danske Spils hjemmeside -- jeg forstår at i år bliver det sådan at man kan spille kval til ca 1100 kr både online og live -- det tror jeg bliver en succes.


Hvornår kan vi forvente at der kommer en turneringsplan med diverse tours mm... mere så vi kan planlægge det (forbandet arbejde tager jo også noget af ens tid)


30-05-2017 16:50 #2| 1
Supportprofil
simon900 skrev:Søndag afholder Danske Spil en mega satellit til DM i Poker - Se det er noget jeg altid ser frem til :D

Men jeg har googlet og ledt, jeg kan ikke finde noget om DM i poker 2017 hverken på CC eller Danske Spils hjemmeside -- jeg forstår at i år bliver det sådan at man kan spille kval til ca 1100 kr både online og live -- det tror jeg bliver en succes.

Hvornår kan vi forvente at der kommer en turneringsplan med diverse tours mm... mere så vi kan planlægge det (forbandet arbejde tager jo også noget af ens tid)

Siden er 99% klar. Smider et link i morgen omkring frokost når den er helt klar :)


30-05-2017 18:48 #3| 0
Danske Spil skrev:Siden er 99% klar. Smider et link i morgen omkring frokost når den er helt klar :)


Du fortjener sku en snaver... takker

01-06-2017 15:15 #4| 0
Danske Spil skrev:Siden er 99% klar. Smider et link i morgen omkring frokost når den er helt klar :)


Det link der??

01-06-2017 15:17 #5| 1
Supportprofil
MarioR6 skrev:
Det link der??

https://www.pokernet.dk/forum/dm-i-poker-2017.html


Here you go :)


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar