DM HU Tekniske spørgsmål i forhold til Betfair konti mm.

#1| 1
Supportprofil

Hey alle.

Jeg har heldigvis fået utroligt mange henvendelser mht. Betfair konti i forbindelse med DM i heads up poker. Mange af spørgsmålene går igen, så vil se om jeg kan samle Q+A her i denne tråd:

Q: Jeg har ikke brugt min konto i lang tid, og nu er den suspenderet. Hvad gør jeg?

A: Din konto er midlertidigt lukket efter implementeringen af NemID. Vi skal manuelt igennem et tjek, der kræver vi har dit CPR-nummer. Send dette til [email protected], eller ring til 32 71 46 61. Sørg desuden for dine adresseoplysninger er up to date.
Denne proces tager op til 48 timer, så sørg for at komme igang med processen i god tid, så du er sikker på at kunne deltage

Q: Jeg tror jeg engang har haft en betfair konto, men har glemt alt om det. Hvad gør jeg?

A: Send en PM til mig med de info jeg muligvis kan søge på. Det kan være de emails du har brugt, dit formodede poker nick, eller dit navn. Hvis du hedder Anders Jensen, eller noget andet kedeligt almindeligt, så glem det bare, da der kommer alt for mange resultater op.
Peter Eastgate er f.eks. lettere at finde :)

Q: Jeg vil gerne flyttes til PokerNet. Hvad gør jeg?

A: Dette kan lade sig gøre i nogle tilfælde. Hvis du allerede har en affiliate eller spiller aktivt, så kan vi ikke gøre noget. Har du en inaktiv konto uden affiliate, så kan vi flytte dig. Ved du ikke det her, så send en PM til Betfair eller Dieb.

Q: Jeg har en gammel konto. Jeg har hørt disse kan have rakeback. Er det rigtigt?

A: Det kan de have ja. Konti der er oprettet før Betfair skiftede til Ongame (sommeren 2010) kan have rakeback. Send dit nick til mig, så undersøger jeg gerne.

Q: Jeg har hørt Betfair tager gebyr for indbetalinger. Er det korrekt, og hvilken indbetalingsmetode er smartest for mig?

A: Det er korrekt der er gebyrer på nogle indbetalingsmetoder. Der er dog også masser der er gratis. Du kan se en oversigt over alle metoderne og gebyrerne her:
http://promo.betfair.com/intpayments/payment_dk.htm

Hvis der er yderligere spørgsmål, så smid dem endelig her, og så opdaterer jeg OP.

MVH Kasper

15-05-2012 17:48 #2| 0

Jeg downloadede jeres software, men når jeg åbner den første gang, så kommer den ikke længere end til "Downloading Update"..?

Efter 10min: "Update failed. Please contact support if the problem per......."

Redigeret af Cawbow d. 15-05-2012 17:51
15-05-2012 18:15 #3| 0

Prøv at slå firewall fra midlertidigt. Det plejer at hælpe her.

15-05-2012 18:15 #4| 0
OP
Supportprofil

@ Cawbow

Jeg har hørt om problemet en enkelt gang før, og har ikke umiddelbart nogen løsning på det. Umiddelbart er det lokalt på din computer (vi har en på kontoret der har samme problem, men kun på hans PC). Det kan dog godt tage mange minutter, så prøv at give den 5-10 min. Virker det stadig ikke, så kommer det nok ikke til det .

Den hurtige løsning er, at du kan vælge at spille i browseren. Det burde virke fint. Jeg chaser den, men når det er tekniske ting kan det godt tage så lang tid, at det ikke er klar inden DMHU :(

MVH Kasper

15-05-2012 18:16 #5| 0
OP
Supportprofil

Sirthomas bud er nok ikke dårligt. Det kunne nemt være sådan noget. Jeg ved det dog ikke.

15-05-2012 18:31 #6| 0

Succes! Tak Thomas.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar