Det fandme en ommer Nordica!

#1| 0

Fandme sidste gang jeg sætter mine penge ind på det lorte site.

Har en withdrawal, som jeg igangsatte den 5. december.
Trods flere emails til dem, har de kommet med det samme svar, at de har haft problemer med alle transaktioner.
Men der er intet action på deres site, så hvorfor kan det tag så lang tid?
Og hvorfor er det hver gang, at når man sætter penge ind, så gøres det på sekunder, men når man trækker ud, så tager det flere måneder. FML.

08-01-2010 12:13 #2| 0

Har været igennem samme proces med Nordica. Første og sidste gang jeg satte mine fødder derinde...

09-01-2010 12:50 #3| 0

Nordica=pokernet= ?

09-01-2010 13:04 #4| 0

Desværre er det netværket, Merge, der styrer udbetalinger og NETeller betalinger har været helt på månen de sidste mange måneder med alt for lange ventetider.

Der er indkaldt til et møde imellem skins for at kræve, at dette bliver løst nu, efter at vi har råbt og skreget på ændringer i flere måneder.

Vi har også gjort det helt klart for Merge, at såfremt de ikke løser dette problem, så vil Nordica blive flyttet til et andet netværk, da det er en katastrofe, at noget andre netværk kan klare på under 24 timer (som oftest) skal tage flere uger for Merge.

Så jeg er helt enige med jer. Det er for dårligt og det skal ændres.

/Mikael

09-01-2010 13:30 #5| 0

Nu vi snakker Nordica, er det så andre der oplever, at når man lukker vinduet med HH ned, så lukker hele klienten også ned?

09-01-2010 15:20 #6| 0

@CykelNille

Det er ikke en fejl jeg har hørt om før, men send den evt. til mike (a) partnernordica punktum com.

Det er vores managers e-mail (Mike fra "HU med PokerNet" som kan findes i menuen) og han er en meget utålmodig mand, som man til tider godt kan kalde lidt af en bulldog. Point being, hvis du skriver til ham om problemet skal han nok jage Merge for at få en løsning på det.

Skriv så detaljeret som du kan, hvad der sker.

/Mikael

09-01-2010 18:35 #7| 0

CykelNille, Sjovt nok har jeg oplevet det samme 2 gange i denne uge.

09-01-2010 19:37 #8| 0

Thanks DTM.. Det vil jeg prøve..

raller - Jeg tror, jeg har oplevet det 5 gange alene i dag :)

09-01-2010 19:42 #9| 0

LOL
Har spillet der i 3 år, og har aldrig oplevet det. :D

09-01-2010 20:22 #10| 0

Det er på en måde lidt shady at pokersites ikke tager mere ansvar for deres business. Det kan ikke være spillernes problem hvilken underleverandør man har valgt til softwaren.

11-01-2010 08:03 #11| 0

Så gik pengene igennem, tak Nordica.

11-01-2010 10:58 #12| 0

DanTheMan, Hvor lang tidshorizont forventer du at der er før end Merge får sat tommelskruen på, dvs. hvornår holdes mødet? Taler vi dage, uger eller måneder?

Jeg er selv temmeligt irriteret over at withdrawals skal tage så lang tid. Jeg har et withdrawal hængende fra den 1. Januar. Jeg er VIP Gold på Nordica, men det gør åbenbart ikke nogen forskel i denne sag - det trækker bare ud, og supporten kan ikke fortælle nogen om hvor lang tid jeg skal vente.

11-01-2010 11:30 #13| 0

@Zaphod

Det er ikke fordi, at vi ikke vil tage ansvar, men nu er det jo i sagens natur Merge, som udbetaler pengene. Hvis jeg sender et brev med Post DK, som ikke kommer frem, så kan jeg heller ikke rigtigt gøre andet end at love, at rykke Post DK til at få det leveret.

@raller

Da jeg spillede HU matchen imod Turbofluen gjorde vi det på Nordica, hvorfor jeg ekstraordinært satte penge ind (spiller der ikke normalt af etiske grunde). Det tog også Merge næsten 3 uger at udbetale disse til min NETeller, så jeg ved hvor irriterende det er.

Vi arbejder meget hårdt på det, og jeg håber at dette er fortid indenfor maksimalt 1 måned.

/Mikael

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar