Destination 200 NL - Cash Game Blog

#1| 14

Hej PokerNet

Jeg er en relativt ny pokerspiller, som spillede sine første hænder om rigtige penge tilbage i 2023. Spillede meget on and off indtil 2025, hvor jeg begyndte at tage det mere seriøst, begyndte at arbejde på mit spil og rykkede op til 25nl, selvom jeg ikke havde en winning sample på lavere stakes. Havde stadig begrænset viden om spillet, men lærte nogle preflop ranges ved hjælp af gto wizard og begyndte ellers bare at grinde.

Ikke en specielt køn graf, og stadig rigtig mange leaks pga. manglende forståelse for, hvordan man spiller postflop, og desuden lidt for tight preflop spil, selvom jeg havde kigget på charts, spillede jeg altså kun med 20 vpip.

Har siden samarbejdet mellem GG poker og Danske Spil rykket alt mit spil derover

En god start, og som man måske kan se, har jeg også ændret, hvordan jeg spiller en del. Det eneste, jeg er lidt utilfreds med, er min volume. Hvis jeg har et mål om at blive vindende 200 NL spiller, så skal der simpelthen bare grindes noget mere. Størstedelen af hænderne er endda fra, at jeg 4-tabler rush and cash, men jeg har til gengæld også fået en langt bedre forståelse for spillet med offtable arbejde. Håbet er, at dele rejsen med jer måske kan motivere mig selv til at få spillet nogle flere hænder.

Hvis der er nogle som skulle have nogle spørgsmål er man selvfølgelig mere end velkommen til at stille dem, og kunne da også være fedt at finde nogle at snakke NLH cash games med, hvis der er andre med lignende mål.

14-04-2026 21:12 #2| 1

Kæmpe GL! Glæder mig til at følge med i rejsen :) 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar