De næste 100 K hænder på PLO 25.

#1| 13

Jeg har besluttet mig for at spille 100 K hænder mere på PLO 25.

Jeg syntes at jeg efterhånden har fundet en god study routine og begynder at have godt fat om preflop beslutninger.

Så jeg vil prøve at dele de rutiner med andre, som jeg efterhånden har fundet frem til. Og så ville det jo være herligt, hvis jeg kunne inspirerer nogle hen ad vejen også.

Jeg har denne gang valgt at lave en youtube kanal til projektet. Det er ikke let at lave youtube videoer, men jeg har gjort mit bedste med den tid og de resourcer jeg nu har til rådighed. 

Men hvis i kigger på det og tænker......det her jo Waterboat version 2, så kan jeg godt forstå det.

Uanset, så skal i være velkommen til at følge med. Jeg smider et link til det her:



https://www.youtube.com/channel/UCs3E-1qBW2Nf5lvNnxMzbnw








02-02-2020 09:10 #2| 1

God arbejdslyst, jeg følger med. Er sikker på at jeg kan "learn a little something" til min NLHE study rutine :-)

 

Ps. Videoen er fin.

02-02-2020 19:17 #3| 0
lassej skrev:

God arbejdslyst, jeg følger med. Er sikker på at jeg kan "learn a little something" til min NLHE study rutine :-)

 

Ps. Videoen er fin.

 

 Hej Lasse. Tak, det skal nok blive et sjovt, spændende og lærerigt stykke arbejde. jeg tror nu ikke du kan bruge de study routiner til så meget No Limit. Men hvis du ser den episode med first results. Der går jeg igennem en enkelt hånd, hvor jeg prøver på at highlighte 4 ting om THE GREAT GAME of POT LIMIT OMAHA. Og hvis ikke det kan vinde dig her over the "the dark side", så ved jeg sgu snart ikke, hvad kan få dig over.😎😎😎

03-02-2020 00:03 #4| 0

Skrub sendt!!

03-02-2020 23:07 #5| 0
UTGwithURmom skrev:

Skrub sendt!!

 

 Tak for det......

04-02-2020 06:31 #6| 0

Du lagde en video op forleden dag, hvor du til slut analyserer en AJT2 haand, og kiger naermere paa, hvad villains stack off range er.

 

Jeg har ikke selv brugt Pokerjuice, og er lidt i tvivl om den range syntax du giver ham. Er det J3+ med enten hh eller ss, som han iflg PJ skulle have lidt over 50% af gangene i det spot???

04-02-2020 11:48 #7| 0
Beck skrev:

Du lagde en video op forleden dag, hvor du til slut analyserer en AJT2 haand, og kiger naermere paa, hvad villains stack off range er.

 

Jeg har ikke selv brugt Pokerjuice, og er lidt i tvivl om den range syntax du giver ham. Er det J3+ med enten hh eller ss, som han iflg PJ skulle have lidt over 50% af gangene i det spot???

 

 Først tak for at følger med og overhovedet gider at se nogle af de videoer jeg lægger op. Men altså du stiller et rigtig godt spørgsmål, syntes jeg.

Jeg har siddet og gravet lidt rundt i ranges og pokerjuice i almindelighed. Jeg prøver at lave en video om det, som jeg lægger op i løbet af dagen. Og håber jo så at det kan fungerer som et svar.

04-02-2020 12:38 #8| 0

Er altid interesseret i, hvordan folk analyserer deres spi :)

 

Indtil du faar lavet den naeste video, kan du saa her skrive hvilken stack-off range du giver ham? I din video lyder det som om det er (J3hh+, J3ss+), men det kan umuligt passe med den frekvens PJ giver dig. Det virker mere som (J3+,hh,ss)?

 

 

04-02-2020 14:03 #9| 0
Beck skrev:

Er altid interesseret i, hvordan folk analyserer deres spi :)

 

Indtil du faar lavet den naeste video, kan du saa her skrive hvilken stack-off range du giver ham? I din video lyder det som om det er (J3hh+, J3ss+), men det kan umuligt passe med den frekvens PJ giver dig. Det virker mere som (J3+,hh,ss)?

 

 

 

Ja, det er (j3+,hh,ss) jeg giver ham. Men er det virkelig den range han stacker off med? Men det jeg i bund og grund fucker op er at jeg sidder og roder rundt i range distribution og kalder det for hans stack off range. Men det er de samme tal, der kommer ud af det.

04-02-2020 14:17 #10| 0

Bare saa vi er enige er det en range der er enten J3+, eller flushdraw eller bd flush draw?

I din video loed det som om du ville give ham en stack off range paa J3+ med enten fd eller bdfd (hvilket ikke lyder skaevt imo). men aktuelt gav du ham en stack off range der includerede alle hans haender med fd/bdfd. Hvilket naturligvis resulterer i en helt skaev sansynlighed og equity i en all-in situation.

Hvis det er mig der misforstaar det, saa endelig raab hoejt :)

04-02-2020 14:21 #11| 0
Beck skrev:

Bare saa vi er enige er det en range der er enten J3+, eller flushdraw eller bd flush draw?

I din video loed det som om du ville give ham en stack off range paa J3+ med enten fd eller bdfd (hvilket ikke lyder skaevt imo). men aktuelt gav du ham en stack off range der includerede alle hans haender med fd/bdfd. Hvilket naturligvis resulterer i en helt skaev sansynlighed og equity i en all-in situation.

Hvis det er mig der misforstaar det, saa endelig raab hoejt :)

 

 Jeg tror at vi er ganske tæt på at være 100% på linie med hinanden nu.

24-03-2020 18:26 #12| 5

Der har været lidt stille på yuotube kanalen. Men jeg er efterhånden kommet 25 K hænder ind.

Og jeg begynder at brække nogle stats ned. Altså så godt som jeg nu kan.😜

Men resultatet ser således ud så langt.

24-03-2020 18:34 #13| 1
4streetbluff skrev:

Der har været lidt stille på yuotube kanalen. Men jeg er efterhånden kommet 25 K hænder ind.

Og jeg begynder at brække nogle stats ned. Altså så godt som jeg nu kan.

 

 Ser godt ud 😊

24-03-2020 18:37 #14| 1
RekiB skrev:

 

 Ser godt ud

 

 Tak Reki. Det ser også ud til at du klarer dig godt.......😉

29-04-2020 17:56 #15| 1

BUMP

29-04-2020 19:56 #16| 1
Panter skrev:

BUMP

 

 Hyggeligt med et bump. Jeg sidder på telefon nu, så jeg kan ikke lige smide en graf op. Jeg kan smide en op i morgen. Men der kommer videoer op på youtube kanalen med jævne mellemrum. Der er kommet en op i dag faktisk......

30-04-2020 04:49 #17| 1
Administrator

Som du skriver i op - nej det er ikke let at lave videoer...

Men jeg synes du gør det godt !!

Gl

30-04-2020 07:52 #18| 1

FIne vidoer. Jeg synes dog, at den sidste var en smule mere uskarp i billedet end de andre - kan ikke udelukkes at mine øjne var trætte, men har du lavet noget om?

 

30-04-2020 17:50 #19| 0
Bridgeking skrev:

Som du skriver i op - nej det er ikke let at lave videoer...

Men jeg synes du gør det godt !!

Gl

 

 Mange tak for det.....

30-04-2020 17:52 #20| 0
Panter skrev:

FIne vidoer. Jeg synes dog, at den sidste var en smule mere uskarp i billedet end de andre - kan ikke udelukkes at mine øjne var trætte, men har du lavet noget om?

 

 Jeg har lige kigget lidt på den selv, jeg syntes det ser fint ud med skarpheden. Men hvis du så den i går aftes, da jeg lige havde lagt den op.....så tager det nogen gange youtube lidt tid at tygge den igennem før den er skarp. Så måske det var det? 

30-04-2020 17:59 #21| 1

Men her er en graf over alle de hænder jeg har spillet på PLO 25 zoom siden jeg startede de første blog.

Så det ser ud til at der kan komme gode resultater ud af at arbejde med sit spil. Det er i hvert fald sådan jeg oplever den graf. Men fortæl nu endelig ikke det til rollo99 og Niel.

01-05-2020 20:37 #22| 1
4streetbluff skrev:

 Jeg har lige kigget lidt på den selv, jeg syntes det ser fint ud med skarpheden. Men hvis du så den i går aftes, da jeg lige havde lagt den op.....så tager det nogen gange youtube lidt tid at tygge den igennem før den er skarp. Så måske det var det? 

 

 Så den faktisk lige da du havde lagt den op, så det kunne godt være grunden. Synes den så fin ud i dag.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar