Hej,
Hvis der stadig er nogen på det her forum der interesserer sig for poker, så har jeg taget mig den frihed at lave den her video.
Hej,
Hvis der stadig er nogen på det her forum der interesserer sig for poker, så har jeg taget mig den frihed at lave den her video.
Paddy skrev:Hvor fanden er deagle, Mihan?
Nice video!
Han er præcis én plads under mig.
Tak!
Ville have puttet Lars Bønding med her - men årstallet gør at det måske er ok at han er udeladt.
Han er velsagtens en af de største chefer DK har haft.
Fed video.. Tak for den.
God video - og som med alle subjektive ranglister, vil den sikkert skabe lidt debat.
Længe siden vi har haft den klassiske hvem er bedst tourspillere eller cashspillere :D
Uden at vide det store så er det svært at være uenige i din liste. Savner de gode gamle dage før solvere og man så masser af chefer give den gas på ftp og stars.
Fed video Mihan!
Lidt info om Martin Dam, så går der også rygter om at selveste Phil Ivey har spurgt Martin om han ville coaches ham;)
og grunden til at Sasuke ikke spiller mere er vel manden er blevet ultra rig på BC🤷🏻♀️
Hyggeligt. Kan du sætte navn på boblerne eller folk du også lidt rundede mentalt?
Ikke i rækkefølge, er bare nysgerrig da jeg ikke har styr på hvem der stadig spiller osv.
Turbofluen skrev:Hyggeligt. Kan du sætte navn på boblerne eller folk du også lidt rundede mentalt?
Ikke i rækkefølge, er bare nysgerrig da jeg ikke har styr på hvem der stadig spiller osv.
Grunden til at det er en top 6, er at der er et kvantespring ned til de næste.
Fedt indspark :) til os der måske ikke kender dig så godt: Hvad spiller du selv i øjeblikket? Hvis du spiller :)
BUMS4 skrev:Er du selv bobler til den liste?
ligger et sted imellem 10-15 vil jeg tro.
MrLe-roy skrev:Fedt indspark :) til os der måske ikke kender dig så godt: Hvad spiller du selv i øjeblikket? Hvis du spiller :)
PLO200-1k
Svært at være meget uenig i den liste, men tak for den.
Faldt lige over den her artikel, som også fortæller meget godt om det du siger med Sasuke.
https://www.pnn.dk/artikler/russisk-highroller-sasuke-spiller-som-graekenland-i-2004/
Hvad med Suwalski? Tox? Aki?
Jeg kender ikke noget til spillere der er poppet op de sidste 5-7 år, er der nogen i blandt der, som er tæt på toppen?
Og hvor vil du rangere en spiller som starwins, som jo er meget oppe i tiden og spiller de dyreste turneringer der findes online og har gjort det nogle år? Og som i årene op til 2020, efter eget udsagn, havde den bedste ChipEV i highstakes spins?
Slclausen skrev:Svært at være meget uenig i den liste, men tak for den.
Faldt lige over den her artikel, som også fortæller meget godt om det du siger med Sasuke.
https://www.pnn.dk/artikler/russisk-highroller-sasuke-spiller-som-graekenland-i-2004/
Hvad med Suwalski? Tox? Aki?
Jeg kender ikke noget til spillere der er poppet op de sidste 5-7 år, er der nogen i blandt der, som er tæt på toppen?
Og hvor vil du rangere en spiller som starwins, som jo er meget oppe i tiden og spiller de dyreste turneringer der findes online og har gjort det nogle år? Og som i årene op til 2020, efter eget udsagn, havde den bedste ChipEV i highstakes spins?
Tox og Aki har ikke spillet i perioden 2014 og frem.
Suwalskis bedste dage var i perioden før 2014.
Overvejede starwins, har måske en bias imod turneringsspillere. Ved heller ikke så meget om ham som jeg gør om de andre på listen.
Sjovt at se, når man ikke selv har fulgt med i meget lang tid :) Genkender kun KP, walth og Sasuke af navnene
Meget fin video👍
Tales der nogensinde beløb i jeres kredse - altså hvad folk er gode for? Er der evt. nogen der vil fortælle noget? Ren nysgerrighed😉
I tråd med clrawe så kunne det være interessant med en liste over de 6 mest succesfulde pokerspillere i DK tidligere og/eller nuværende. Og ved succesfuld menes hvem der allegedly sidder bedst i det i dag.
Eller er den liste identisk med ovenstående?
PokerHolmes skrev:I tråd med clrawe så kunne det være interessant med en liste over de 6 mest succesfulde pokerspillere i DK tidligere og/eller nuværende. Og ved succesfuld menes hvem der allegedly sidder bedst i det i dag.
Eller er den liste identisk med ovenstående?
Det ville være en sjov tråd. Ikke sikker på at det skal handle om hvem der er mest værd idag, der spiller mange faktorer ind væk fra pokeren. Men helt klart sjovt at tænke på hvem der har været bedst all time.
Hvad de præcis er gode for synes jeg ikke er så interessant, da mange andre omstændigheder også spiller ind.
Ikke mindst det personlige forbrug, samt gode/dårlige investeringer.
Jeg forventer at alle ovenstående spillere, som minimum har solide syvcifrede beløb i overskud på pokeren, når de over en 10 årig periode betragtes som de bedste.
Sasuke nævnes tit som en der også har klaret sig godt overall. Derudover er der vist også nogle ex spillere der har investeret en del i ejendomme osv. Kunne være en sjov liste.
Det bare en utrolig svær liste at lave - der er også mange udenlands danskere, som bør tages i betragtning.
Lasse Fønns, bosat i Wien, er nok den onlinespiller som har vundet mest de sidste par år. Men går under radar, da han spiller under østrigsk flag. Synes klart han bør være på listen.
Men kan nu godt lide listen i videoen
Det er egt en meget nem liste at lave, hvem har vundet flest penge på poker.
Udover Hecklen og Eastgate er der no chance nogen turneringsspiller i DK eller dansker i udlandet er i nærheden af top10 hvis endda top20 i DK, turneringspillere lavere latterligt lidt penge kontra hvad folk tror og det er før part solgt ud og rejseomkostninger (dem der spiller live)
Nogle af dem nævnt her i tråden (os fra tidligere dato) kan ik breake en top50 i indtjening i DK all time. En spiller som Martin Dam har helt sikkert os lavet flere penge på cash end på sine 3,5mill$ cashes i live tours.
AlexKP skrev:Det er egt en meget nem liste at lave, hvem har vundet flest penge på poker.
Udover Hecklen og Eastgate er der no chance nogen turneringsspiller i DK eller dansker i udlandet er i nærheden af top10 hvis endda top20 i DK, turneringspillere lavere latterligt lidt penge kontra hvad folk tror og det er før part solgt ud og rejseomkostninger (dem der spiller live)
Nogle af dem nævnt her i tråden (os fra tidligere dato) kan ik breake en top50 i indtjening i DK all time. En spiller som Martin Dam har helt sikkert os lavet flere penge på cash end på sine 3,5mill$ cashes i live tours.
Hvor finder vi resten af top10 danskerene - hvis de hverken bor i DK eller udlandet?
Er det en noname, som vi ikke kender?
Jones skrev:
Hvor finder vi resten af top10 danskerene - hvis de hverken bor i DK eller udlandet?
Er det en noname, som vi ikke kender?
Cash game spillere
Ja, eller en spiller som Theis Nielsen, som bevæger sig i de højeste cashgames spil, rundt i Europa. Han har styret live-scenen de sidste par år.
Mihan29 skrev:
Nogle forslag?
De Dårligste danske pokerspillere (2014-2025)?
Mihan29 skrev:
Nogle forslag?
pedrinho skrev:
De Dårligste danske pokerspillere (2014-2025)?
Endelig en liste, jeg er kvalificeret til.
Mihan29 skrev:
Nogle forslag?
De oplagte:
Bedste Live cash regs?
Hilken hourly hiver de bedste live regs i offentligt tilgængelige spil?