DCOOP 2004 - Resultatet

#1| 0

Hej med Jer!

Så fik vi afviklet finalen i DCOOP 2004!

Vinderen som nu kan kalde sig DCOOP Mester 2004 blev:

Nietzsche

Læs mere om resultatet på forsiden af PokerNet!


Vi fik også fundet vinderen af leaderboardet:

Med en flot slutspurt i form af en 2. plads i finalen, overhalede COCOWS lige akkurat Miwala og vandt dermed et gavekort til Pokershop.dk på 1.000 kr. Da COCOWS samtidig slog Suppekongen ud undervejs i finalen hjemtog han en dusør på et gavekort på 300 kr. til Pokershop.dk!


Stort tillykke herfra til begge vindere!

Samtidig vil jeg gerne sige tak til alle der har deltaget i turneringsserien og støttet op om ideen. Jeg håber at I trods de mange problemer der har været undervejs har synes at det var sjovt at spille mod andre PokerNettere. Vi har fået en masse erfaringer til kommende turneringsserier, og jeg håber at endnu flere vil deltage næste gang. Allerede nu kan jeg afsløre at næste gang ikke bliver i samarbejde med Absolute Poker idet de har skuffet - især op til finalen. Vi har dog fået positive tilbagemeldinger fra andre pokerrum og vi glæder os allerede til at skulle i gang igen!


Med venlig hilsen

Mads Pedersen
PokerNet

07-10-2004 03:09 #2| 0

Cool - Ville måske have foretrukket at kalde mig WSOP Mester, men næste år bytter jeg titlerne ud og dedikerer sejren til PokerNet. Det kan nok fremtvinge et "yeah yeah" fra Letterman ;)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar