DCOOP 2004 - Finalen

#1| 0

Hej med jer!

På søndag d. 3. oktober kl. 19 skal vi have fundet vinderen af DCOOP 2004!

Det er nemlig tid til finalen, hvor spillet er NL Holdem. Spillerne på leaderboardets Top 10 har kvalificeret sig gratis til finalen og derudover er der $837 ekstra i præmiepuljen!

Resultatet af finalen tæller også med på leaderboardet, og vinderen her vil modtage et gavekort på 1.000 kr. til Pokershop.dk - Danmarks eneste specialbutik for pokerspillere!

Desuden er der "dusør" til den spiller der slår spilleren "Suppekongen" ud af turneringen. Dusøren er et gavekort på 300 kr. til Pokershop.dk.

Turneringen er sat op hos Absolute Poker (ID #7885), og er du tilmeldt leaderboardet, kan du registrere dig til selve turneringen med det samme. Angående spillerne i Top 10, så arbejder Absolute Poker på højtryk for at disse kommer med gratis (mere information følger).

Læs mere om DCOOP 2004 og hvordan du tilmelder dig på:
www.pokernet.dk/events/dcoop/default.asp


Med venlig hilsen

Mads Pedersen
PokerNet

01-10-2004 09:56 #2| 0

Edit: Pga. vrøvl fra undertegnedes side af. Jeg skal lære at læse før jeg skriver...

I get my coat...

Mvh Mika

01-10-2004 11:01 #3| 0

"Resultatet af finalen tæller også med på leaderboardet, og vinderen her vil modtage et gavekort på 1.000 kr. til Pokershop.dk""

Jeg er helt enig med Mika her!

Det er første gang det bliver nævnt at finalen osse tæller med; jeg var personligt af den opfattelse at leaderboardet kun galdt de indledende runder, og var til for at finde de 10 der kom gratis i finalen.

Slaget om gavekortet på de 1.000 til pokershop synes jeg er afgjort.

Venligst
Darkhand

EDIT: Jeg kan se at jeg heller ikke havde fået læst ordentligt på lektien, beklager!

fra formlen om leaderboardet:

- b er buy-in (dvs. b=20 i de indledende runder og b=100 i finalen)

01-10-2004 11:09 #4| 0

lol... Ellers tak for støtten der Darkhand...

Man skal vist huske at læse det der står med meget småt :-)

Mvh Mika

01-10-2004 11:23 #5| 0

He he... I er skarpe, hva drenge ? :-)

01-10-2004 17:53 #6| 0

Nixen, ingen skarphed her, kun lutter polstrede rum, og lejlighedsvis en all-in med AJo...

Mvh Mika

02-10-2004 13:59 #7| 0
OP

Hej med Jer!

Lige en status fra situationen omkring paid entry for Top 10 på leaderboardet:

Absolute Poker har langt om længe bekræftet at det kan lade sig gøre. Det jeg afventer svar på er hvordan de vil gøre det!

Jeg skal nok holde Jer alle orienteret via denne tråd når der er noget nyt at fortælle.

Dette gælder dog kun for spillere i Top 10, så alle andre der ønsker at deltage i DCOOP 2004 Finalen vil kunne tilmelde sig allerede nu!


Med venlig hilsen

Mads Pedersen
PokerNet

03-10-2004 10:31 #8| 0
OP

Hej med Jer!

Jeg er meget ked af at måtte meddele at på grund af tekniske problemer med paid entry hos Absolute Poker er finalen blevet udskudt og afholdes derfor ikke i aften!

Absolute Poker har lovet at problemet vil blive løst i starten af den kommende uge, hvilket betyder at finalen med stor sandsynlighed i stedet for vil blive afviklet næste søndag. Så I kan godt sætte kryds i kalenderen d. 10. oktober kl. 19!

Jeg beklager meget, men har desværre ikke kunnet gøre mere ved sagen!


Med venlig hilsen

Mads Pedersen
PokerNet

03-10-2004 10:56 #9| 0

PIS!

Jeg skal på familie-tam-tam hele weekenden den 8-9-10 og regner først med at være hjemme søndag sent - øv!

Nå, held og lykke til de der når det :o|

03-10-2004 11:48 #10| 0

Helle ikke helt optimalt her fra min side.

Der er jeg nemlig lige akurat ankommet til Florida..... (Honeymoon) og tror sku ikke hustro"en bliver super begejsteret hvis jeg lige hiver pc"en frem :o)

03-10-2004 11:54 #11| 0

Hvad med at sætte en afstemning op, om det kunne blive evt. Tirsdag - Onsdag eller Torsdag ???

03-10-2004 12:07 #12| 0

Ja, det er super træls. Men vi er alle i samme båd.
Vi må afvente Mads og høre hvad Absolute har at sige.

03-10-2004 12:33 #13| 0

Nu er det ikke for at lyde alt for hård, men er det ikke lidt amatøragtigt (ved ikke fra hvilken side), at sådan noget ikke er tjekket inden?

Jeg mener - det kan vel ikke komme som en overraskelse for nogen parter, at der skulle være paid entrys til denne event.

Rettidig omhu mine herre...

/DTM

PS: Kan alle ikke bare betale deres egen entry, og så få pengene tilbage bagefter? Det kan vel ikke være noget problem?

03-10-2004 12:37 #14| 0

Helt enig, Dan
Absolute har vist dette hele tiden.

Men lad os nu vente og se, inden denne tråd bliver fyldt med "Absolute sucks" tråde :-)

03-10-2004 12:43 #15| 0

Udemærket ide, Dan.

Så skal vi jo også lige have verificeret at alle har de 109 $ på kontoen til at ligge ud. Og så en eller anden form får garanti at de bliver tilbage betalt.

03-10-2004 14:07 #16| 0

Damn, er lidt uvist om jeg kan d. 10... men hvis den glipper så må bounty jo bare være på Mr. Deicer :-)
Går udfra de automatisk lige refunderer de 109$ jeg har lagt ved kasse 1, da jeg havde signet up

03-10-2004 16:58 #17| 0
OP

Hej igen!

Jeg har nu kontaktet Absolute for at undersøge muligheden for at kunne efterbetale et evt. egenbetalt entry.

Hvis det ikke er muligt eller at de ikke svarer snart, vil en udskydelse være en realitet, og vi vil lave en afstemning om hvilken dag finalen skal afvikles i stedet for.


Med venlig hilsen

Mads Pedersen
PokerNet

04-10-2004 08:23 #18| 0
OP

Hej med Jer!

Vi skal finde en ny dag i denne uge, hvor vi skal afholde finalen. Vi har defor oprettet en afstemning om emnet.

Afstemning lukkes tirsdag kl. 20!

Vælg "Afstemninger" i menuen til venstre og afgiv din stemme!

Med venlig hilsen

Mads Pedersen
PokerNet

04-10-2004 10:41 #19| 0

Ærgerligt at finalen må udsættes.

Jeg er dog rimeligt glad for det, da jeg så forhåbentlig kan nå at komme mig over mit jetlag efter USA turen.
Jeg skal nok fortælle lidt mere om mine oplevelser specielt i Vegas, når jeg er kommet til mig selv igen :-)

04-10-2004 22:49 #20| 0
OP

Hej igen!

Så har Absolute Poker fået løst problemet med paid entry!

Nu venter vi på afstemningsresultatet for at finde ud af af hvornår vi skal afholde turneringen. Så ønsker du at deltage, så afgiv din stemme så vi kan finde den dag, hvor så mange som muligt kan være med.

Med venlig hilsen

Mads Pedersen
PokerNet

05-10-2004 19:36 #21| 0
OP

Hej igen!

Alt tyder på at finalen skal afvikles enten onsdag eller søndag, så jeg vil bede jer der har stemt på en af de andre dage om at vælge onsdag eller søndag! Desuden er der et par stykker af de direkte kvalificerede der endnu ikke har stemt!

Husk at afstemningen lukker kl. 20, så der er kun lidt tid tilbage!

Med venlig hilsen

Mads Pedersen
PokerNet

05-10-2004 21:22 #22| 0
OP

Hej endnu engang!

Så blev det afgjort at finalen i DCOOP 2004 afvikles:


Onsdag d. 6. oktober kl. 1900 (dvs. i morgen!)


Top 10 på leaderboardet har kvalificeret sig til en gratis buy-in, mens andre interesserede kan komme med for $100+10.

Husk at der lægges i alt $837 ekstra oven i puljen, og at der er et gavekort på 300 kr. til Pokershop.dk til den spiller der slår "Suppekongen" ud!

Samtidig kan der stadig optjenes point til leaderboardet.

Så ud over at vi skal finde DCOOP Mesteren 2004, så er der masser af grunde til at deltage. Jeg håber derfor at se rigtig mange af jer i morgen!

Med venlig hilsen

Mads Pedersen
PokerNet

06-10-2004 03:59 #23| 0

Jeg er næsten sikker på. at jeg er klar.

06-10-2004 09:40 #24| 0

Sig nærmer tiden...

Glæder mig til at spille mod jer i aften, held og lykke til alle :)

Var lige inde på Absolute, men deltagerlisten til DCOOP er usynlig? Indtil nu er der 12 registrerede, men man kan ikke se nogen af os på listen...

Nå, vi ses i aften - god onsdag

D

06-10-2004 09:53 #25| 0

Uha, det var kort varsel.

Men vi ses med garanti i aften.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar