Danskesspil - kunde"service"

#1| 0

Hej,

Efter danskespils lidt famøse periode var vi flere der havde nogle disconnect oplevelser. Jeg havde ingen problemer med refundering fra de mtts der gik HELT NED. Men har kæmpe problemer med min kommunikation til kundeservice angående nogle dybe runs hvor jeg blev smidt af konstant bla. et finalebord hvor det koster mig mere end halvdelen af min stack.

De henviser til en Annuleringspolitik fra Partypoker - (denne forholder sig kun til hvis det går helt ned) Og har ingen relevans.

Derudover bliver de ved med at sige den pågældende mtt ikke findes i deres system, så Partypoker ikke har afsluttet den. Virker lidt underligt da den blev spillet den 28/11/2014 Andre der støder på sådanne "undskyldninger"?
Turneringen findes på sharkscope, OPR.

Så tænker om de bare prøver at udskyde det til jeg giver op til sidst. Er blevet lidt en princip sag, og de generelt ikke særlig fyldstgørende svar gør mig lidt gal.

18-12-2014 14:10 #3| 0
OP

Nå nu fik de taget sig sammen.

"Vi må dog fastholde at vi ikke kompenserer efter hvilken placering du kunne have fået."

Hvis du ikke er tilfreds med denne afgørelse, må du gå via forbrug.dk eller skrive en klage hertil, så sender vi den til vores pokermanager.

Dog vil svaret nok blive det samme.

Vi er kede af oplevelsen, men kan ikke gøre yderligere.
mvh xxx

------------

Er det godt nok?

Aldrig oplevet problemer med kompensation ved andre udbydere når det deres software der svigter.

18-12-2014 14:16 #4| 1

Smid en klage afsted på forbrug med en detaljeret forklaring, må være på tide vi får sat nogle retningslinie op over for de fupfirmaer

18-12-2014 14:19 #5| 0
OP
www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Kultur-og-fritid/Spil/Klager-over-spil?tc=21A3F8F257894930928B22B4AF5ACDE9

Klager over spil om penge på nettet
Spiludbydere er forpligtet til at behandle klager fra spillere vedrørende udbud af spil.

Kan I ikke blive enige, har du følgende klagemuligheder:

Du kan klage til Forbrugerklagenævnet, hvis du har betalt mere end 800 kroner i forbindelse med spillet. Forbrugerklagenævnet kan behandle klager over spillesider, som henvender sig til danske forbrugere. Det kan fx være, at spillesiden er på dansk, og at du har betalt i danske kroner. Forbrugerklagenævnet kan ikke behandle klager over Danske Spil A/S (både Danske Licens Spil og Danske Lotteri Spil)
Du kan kontakte Forbruger Europa for råd og vejledning, hvis der er tale om en spilleside, som hører hjemme i et andet EU-land, Island eller Norge
Du kan også kontakte Forbrugerombudsmanden

Altså flot igen Danskespil, de henviser lige til en side hvor de så på mystiskvis ikke er omfattet.

Nogle bud på hvorfor forbrugerklagenævnet ikke kan behandle sager fra danskespil? virker helt galt
18-12-2014 14:39 #6| 0

Det er sgu da meget fedt at opnå immunitet fra klager på den måde..

18-12-2014 14:51 #7| 5

Men hvorfor spiller i der? Pokerstars er jo opfundet?

18-12-2014 14:52 #8| 0
OP

Måske bare endnu en lille fejl på vejen fra deres side.


Tak for din mail.

Jeg skal beklage du blev anbefalet at klage via forbrug.dk - dette er lavet om, så hvis du ønsker at klage, så skal dette gøres via spillemyndigheden.

God dag.


Med venlig hilsen,


xxxxxx


Så må jeg jo den vej. Min tiltro til spillemyndigheden som værende en selvstændig instans der tager spillernes parti er dog ikke stor.

18-12-2014 14:55 #9| 0
OP
hermod skrev:
Men hvorfor spiller i der? Pokerstars er jo opfundet?


Første session derinde i lang tid, men ja trods højere niveau må det jo blive pokerstars. Bare ufatteligt at man skal vælge på det grundlag.
18-12-2014 15:58 #10| 0

Spillemyndigheden henviser folk til... forbrugerklagenævnet...

18-12-2014 16:50 #11| 0
OP

Så latterligt. Hurra for en liberalisering af markedet.

18-12-2014 18:59 #12| 0

Jeg er efter lang tids stædighed gået full pokerstars, og jeg må jo bare sige at det er utroligt lækkert at bare kunne spille i fred, uden alt det pis. Det eneste der irriterer mig er mit elendige brugernavn, som blev oprettet for +10 år siden, måske i en brandert. Ikke vidende om at jeg aldrig ville kunne ændre det.
Men jeg synes godt nok det er blevet for meget på DS/Party her på det sidste. Før hen kunne jeg sådan lige leve med at det gik ned en gang eller to om måneden, men nu er det jo nærmest svært at komme gennem en hel dags grind uden sammenbrud.

18-12-2014 20:55 #13| 0

Der står jo at man kan klage til forbrugerombudsmanden?
Men virker underligt at Danske spil er undtaget i klagenævnet..

Hvis det er en principsag, kan du selvfølgelig gå efter toppen og klage til det ministerie det vedrører, i dette tilfælde skatteministeriet.. og de må anvise en klagevej, hvis de ikke selv vil behandle sagen..

19-12-2014 00:54 #14| 0

Hermod

Nu er det jo heller ikke alle, der gider at spille turneringer hvor der 8-10.000 modstandere!

19-12-2014 01:00 #15| 0
Repsak skrev:
Hej,

Efter danskespils lidt famøse periode var vi flere der havde nogle disconnect oplevelser. Jeg havde ingen problemer med refundering fra de mtts der gik HELT NED. Men har kæmpe problemer med min kommunikation til kundeservice angående nogle dybe runs hvor jeg blev smidt af konstant bla. et finalebord hvor det koster mig mere end halvdelen af min stack.

De henviser til en Annuleringspolitik fra Partypoker - (denne forholder sig kun til hvis det går helt ned) Og har ingen relevans.

Derudover bliver de ved med at sige den pågældende mtt ikke findes i deres system, så Partypoker ikke har afsluttet den. Virker lidt underligt da den blev spillet den 28/11/2014 Andre der støder på sådanne "undskyldninger"?
Turneringen findes på sharkscope, OPR.

Så tænker om de bare prøver at udskyde det til jeg giver op til sidst. Er blevet lidt en princip sag, og de generelt ikke særlig fyldstgørende svar gør mig lidt gal.


har oplevet samme problem under den sidste pokerfest med en 20 § smed 70% af min staek med par es på hånden og ds fucker deres system op så den siger jeg intet net har selvom jeg kan gøre alt andet på nettet. da den får forbindelse igen har han overbettet mig og mit par es gik tabt. ca 20 pladser før betaling. og dermed ude før betaling
19-12-2014 02:35 #16| 0

Jeg forstår ikke hvorfor et site med så svært god kundeservice som Fortune Poker måtte lukke og DS og PP køre videre med dette niveau af "service".

Vil de overhovedet tjene penge på poker? Gad vide om PN ikke kunne lave en undersøgelse ala "1) Er du flyttet fra DS pga. softwaren? 2) Er du flyttet fra DS pga. kundeservicen?" så de endelig kunne se hvor grelt det står til.

Jeg har selv flyttet derfra pga. softwaren, selvom jeg dagligt savner det bløde felt, brand ærgeligt og utroligt de ikke har større selvindsigt.

Mht. softwaren er det jo ligefør man ønsker rygterne om at Amaya vil opkøbe bwin.Parry som sande eller at DS ville skifte til et andet netværk (Kunne de dog ikke bare blive et stars skin - if only, if only).

Redigeret af HestenTonny d. 19-12-2014 02:41
19-12-2014 04:51 #17| 0
OP
 skrev:
Der står jo at man kan klage til forbrugerombudsmanden?
Men virker underligt at Danske spil er undtaget i klagenævnet..

Hvis det er en principsag, kan du selvfølgelig gå efter toppen og klage til det ministerie det vedrører, i dette tilfælde skatteministeriet.. og de må anvise en klagevej, hvis de ikke selv vil behandle sagen..



Har været inde og kigge på forbrugerombudsmandens hjemmeside, jeg synes dog på ingen måde det til at putte det i den rette boks. Klikker man i det jeg mener er rigtigt bliver man viderestillet til.... tadadadad "forbrugerklagenævnet".

En ting er sikkert og det er at de ikke har gjort det let at klage over Danskespil A/S og nok også derfor kundeservice medarbejderne er lidt ligeglade. Må prøve og ringe til forbrugerombudsmanden senere idag.

Redigeret af Bridgeking d. 24-06-2023 13:24
19-12-2014 04:53 #18| 0
OP
HestenTonny skrev:
Jeg forstår ikke hvorfor et site med så svært god kundeservice som Fortune Poker måtte lukke og DS og PP køre videre med dette niveau af "service".

Vil de overhovedet tjene penge på poker? Gad vide om PN ikke kunne lave en undersøgelse ala "1) Er du flyttet fra DS pga. softwaren? 2) Er du flyttet fra DS pga. kundeservicen?" så de endelig kunne se hvor grelt det står til.

Jeg har selv flyttet derfra pga. softwaren, selvom jeg dagligt savner det bløde felt, brand ærgeligt og utroligt de ikke har større selvindsigt.

Mht. softwaren er det jo ligefør man ønsker rygterne om at Amaya vil opkøbe Bwin.Parry som sande eller at DS ville skifte til et andet netværk (Kunne de dog ikke bare blive et stars skin - if only, if only).


Det tror jeg bestemt ikke vi skal ønske os. Pokerstars har nærmest monopol i forvejen, så Amaya skal ikek købe de andre netværk så kan de i princippet tage 50% rake.
19-12-2014 16:56 #19| 0
Repsak skrev:
HestenTonny skrev:
(snip)

Mht. softwaren er det jo ligefør man ønsker rygterne om at Amaya vil opkøbe Bwin.Parry som sande eller at DS ville skifte til et andet netværk (Kunne de dog ikke bare blive et stars skin - if only, if only).


Det tror jeg bestemt ikke vi skal ønske os. Pokerstars har nærmest monopol i forvejen, så Amaya skal ikek købe de andre netværk så kan de i princippet tage 50% rake.

Nej jeg mente det jo heller ikke jf. "ligefør" ;)
Jeg forstår bare ikke DS at ikke fatter hvor ringe deres klient fremstår, uagtet det måske mest er Party.Bwins skyld. Det virker ihvertfald grotesk.
Redigeret af HestenTonny d. 19-12-2014 16:57
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar