Danske Spil Turbo Series 2020

#1| 12
Supportprofil

Hej alle

Til september prøver vi med endnu en eksklusiv turneringsserie kun for Danske Spil spillere.

Vi har valgt at give turbo formatet et skud så alle kan være med og stadig nå i seng til tiden :)

Der er mange forskellige varianter og hver aften er der både en turbo (33$) og en mindre hyper-turbo udgave (11$) af samme event ligesom det er en flighted udgave.

Vi starter op i aften med den første mega satellit med 10 sæder til Main Event (109$) i en 5,5$ sat.

Og herfra er der sats hver eneste dag.

Håber i har lyst til turneringshygge - vi sørger for der bliver streamet hver eneste aften fra de mange events i samarbejde med Seabass, som også i august vil uddele en masse sat tickets væk på streamet :)

I kan læse mere her: danskespil.dk/poker/ds-turbo-series

Håber i har lyst til at spille med :)

Rasmus


02-08-2020 18:19 #2| 0

Kommer der også noget spas til os cashgamespillere snart 😇

02-08-2020 19:09 #3| 0
Supportprofil
Zeranor skrev:

Kommer der også noget spas til os cashgamespillere snart

 

Hvis du kan komme på noget spas der overholder de nye bekendtgørelser hvor indskud og præmie skal være 1:1 ved du hvor du kan fange mig - så laver vi gerne noget spas for cashgame segmentet! :)

 

Rasmus

 

02-08-2020 21:12 #9| 0
Supportprofil

 Dagens Mega sat garanterede $1.090 men samlede kun $640 sammen, så ganske fint i overlay i dag.


Husk vi har sats hver eneste dag fra nu af, og mon ikke der kommer fint med overlay i flere af dem frem mod denne nye serie :)

 

Rasmus

 

02-08-2020 21:36 #10| 0
Danske Spil skrev:

 


Hvis du kan komme på noget spas der overholder de nye bekendtgørelser hvor indskud og præmie skal være 1:1 ved du hvor du kan fange mig - så laver vi gerne noget spas for cashgame segmentet! :)

 

Rasmus

 




Først skal jeg beklage min ligegyldige og insinuerende dollar-kommentar til dig. Det glæder mig faktisk at se Danske Spil indgå i et samarbejde med PN. Det er nu engang sjovt at spille mod landsmænd. Jeg er ikke af natur tourspiller, men kommer til at deltage.
Det ville være velgørende, hvis man også kan strikke noget spændende op for cashgamere.

Hvis man ser på Pokerscout, er der cirka 4 gange flere tourspillere. Jeg har dog en formodning om, at en pæn portion af de, der frekventerer PN primært er cash gamere.
03-08-2020 09:16 #11| 0
Danske Spil skrev:

 

Hvis du kan komme på noget spas der overholder de nye bekendtgørelser hvor indskud og præmie skal være 1:1 ved du hvor du kan fange mig - så laver vi gerne noget spas for cashgame segmentet! :)

 

Rasmus

 

 

 Kan man ikke lave en kampagne, i en periode, med bedre rakeback for alle, fx på cash dansker bordene?

Hvordan skal indskud og præmie 1:1 tolkes?

18-08-2020 08:29 #12| 0
Supportprofil
Zeranor skrev:

 

 Kan man ikke lave en kampagne, i en periode, med bedre rakeback for alle, fx på cash dansker bordene?

Hvordan skal indskud og præmie 1:1 tolkes?

 

Jeg tænker vi tager den her særskilt, og så bumper vi lige tråden imens. :)


Satellitterne har svært ved at komme igang - vi håber naturligvis bare det er sommervarmen der lokker og at stadig har lyst til at komme ind forbi i september og spille med om de 30.000$ vi garanterer i DS Turbo Series - sidste vi kørte en anden serie end Online DM var der fint med overlay og noget kunne også tyde på vi har været lidt for ambitiøse med den her. 

 

Husk desuden at Seabass giver tickets væk til sats og events på hans stream, og også kommer til at streame fra samtlige events under turneringsserien. 

 

Rasmus

 

18-08-2020 13:15 #13| 0

Og hvis man ikke har spillet i flere år, men gerne vil give det et skud, er det så nok at have en Oddset profil, da jeg simpelhen ikke ka. Huske min gamle bruger og har også skiftet mailadresse  undervejs.

18-08-2020 14:10 #14| 0
Supportprofil
nafudoma skrev:

Og hvis man ikke har spillet i flere år, men gerne vil give det et skud, er det så nok at have en Oddset profil, da jeg simpelhen ikke ka. Huske min gamle bruger og har også skiftet mailadresse  undervejs.

 

 Du logger bare ind med Nem-ID ja, og så burde flowet være fint, ellers så råb højt til supporten :)

 

Rasmus

 

18-08-2020 14:40 #15| 0

Hvad er grunden til rigtige navne i forhold til screen- names?

18-08-2020 22:06 #16| 0

serien kører først i september, right? 

19-08-2020 09:24 #17| 2
Supportprofil
Froopa skrev:

Hvad er grunden til rigtige navne i forhold til screen- names?

 

Hej

 

Helt grundlæggende forsøger vi at gøre vores unikke turneringsserier på Danske Spil Poker så interessante og underholdende som vi kan. Vi ved fra erfaring på netværket at Real Names er blevet taget rigtig godt imod, og f.eks. Irish Open der blev afviklet med Real Names var en kæmpe succes. 

 

Den kobling vi kan lave med Real Names til den danske Live Poker scene synes vi er spændende. Vi gør alt hvad vi kan for at binde den danske poker så tæt sammen vi kan. Sponsorater af de store liveevents, egne events i klienten kun for DS spillere, og endnu mere Twitch og streaming af begge dele.

 

Så forhåbentlig finder nogle det interessant at man til næste DM i Poker/DS MPT pludseligt kan relatere til andre spillere fra Online Events på Danske Spil Poker og vi på den måde får bundet tingene endnu bedre sammen. 

 

Og ud fra et streaming perspektiv synes jeg også personligt at Real Names giver en ekstra dimension. Til dette event har vi lavet et samarbejde med Sebastian/Seabass, men senere på året er det planen at vi også selv er afsender på streams fra en ny turneringsserie hvor vi f.eks. kan smide Dennis og undertegnede bag mikrofonen og vi forhåbentlig kan være med at skabe en endnu bedre stemning omkring serierne, end uden stream og andre "add-ons". 

 

Og så handler det for os også om teste det af. Ligesom vi kommer til senere på året med spil i Danske Kroner frem for USD i udvalgte turneringer. Vi tester, får feedback, og bliver klogere og bedre, så vi forhåbentlig udvikler bedre og bedre online events der kan hive folk ind i klienten og få en god oplevelse. 

 

Håber du vil give det skuddet, og så er din, og alle andres, feedback altid mere end velkomment her, i en PM, på en mail, eller hvor i nu kan fange os. 

 

Rasmus

 

moktar skrev:

serien kører først i september, right? 

 

 Jeps, 1-6 september :)

30-08-2020 14:21 #18| 2
Supportprofil

I aften og i morgen er der mega satellitter med muligt stort overlay, inden det hele går løs på tirsdag.

Jeg håber i kigger ind forbi, og evt også forbi Sebastians stream som er live fra turneringsserien hele ugen.

Rasmus

30-08-2020 17:21 #19| 0
Danske Spil skrev:

I aften og i morgen er der mega satellitter med muligt stort overlay, inden det hele går løs på tirsdag.

Jeg håber i kigger ind forbi, og evt også forbi Sebastians stream som er live fra turneringsserien hele ugen.

Rasmus

 

 



Er det korrekt at der ikke er en rangliste til serien? 
30-08-2020 18:38 #20| 0
Supportprofil
Haffy skrev:

 


 



Er det korrekt at der ikke er en rangliste til serien? 



Det kan vi desværre ikke udbyde jf den nye bekendtgørelse men vi håber du vil spille med alligevel :)

Mvh Rasmus
30-08-2020 19:17 #21| 0
Danske Spil skrev:

 

Hej

 

Helt grundlæggende forsøger vi at gøre vores unikke turneringsserier på Danske Spil Poker så interessante og underholdende som vi kan. Vi ved fra erfaring på netværket at Real Names er blevet taget rigtig godt imod, og f.eks. Irish Open der blev afviklet med Real Names var en kæmpe succes. 

 

Den kobling vi kan lave med Real Names til den danske Live Poker scene synes vi er spændende. Vi gør alt hvad vi kan for at binde den danske poker så tæt sammen vi kan. Sponsorater af de store liveevents, egne events i klienten kun for DS spillere, og endnu mere Twitch og streaming af begge dele.

 

Så forhåbentlig finder nogle det interessant at man til næste DM i Poker/DS MPT pludseligt kan relatere til andre spillere fra Online Events på Danske Spil Poker og vi på den måde får bundet tingene endnu bedre sammen. 

 

Og ud fra et streaming perspektiv synes jeg også personligt at Real Names giver en ekstra dimension. Til dette event har vi lavet et samarbejde med Sebastian/Seabass, men senere på året er det planen at vi også selv er afsender på streams fra en ny turneringsserie hvor vi f.eks. kan smide Dennis og undertegnede bag mikrofonen og vi forhåbentlig kan være med at skabe en endnu bedre stemning omkring serierne, end uden stream og andre "add-ons". 

 

Og så handler det for os også om teste det af. Ligesom vi kommer til senere på året med spil i Danske Kroner frem for USD i udvalgte turneringer. Vi tester, får feedback, og bliver klogere og bedre, så vi forhåbentlig udvikler bedre og bedre online events der kan hive folk ind i klienten og få en god oplevelse. 

 

Håber du vil give det skuddet, og så er din, og alle andres, feedback altid mere end velkomment her, i en PM, på en mail, eller hvor i nu kan fange os. 

 

Rasmus

 

 

 Jeps, 1-6 september :)

 

 Ja eller der måske nogle der vil benytte muligheden for at få hævn for sine knækket AA online :D nu når de ved det var per hansen der kamp sugede dem med 64 for nogwt løber streg eller lign 

 

Eller hvis du ser frank fra syvvejen vinde 40.000$ så har man da let en adresse for et par røvere :D når manden måske har udbetalt lidt cash:)

Redigeret af gizzar d. 30-08-2020 19:19
30-08-2020 20:22 #22| 1
Supportprofil
gizzar skrev:

 


 Ja eller der måske nogle der vil benytte muligheden for at få hævn for sine knækket AA online :D nu når de ved det var per hansen der kamp sugede dem med 64 for nogwt løber streg eller lign 

 

Eller hvis du ser frank fra syvvejen vinde 40.000$ så har man da let en adresse for et par røvere :D når manden måske har udbetalt lidt cash:)




Den bekymring var der mange der havde da netværket for længe siden skiftede retning. Heldigvis har den, 7-9-13 været gjort til skamme indtil nu, så de positive effekter har heldigvis vundet.

Men hver sin smag naturligvis, og skulle vi få massiv feedback på at Real Names er en showstopper så er det jo ikke være end at vi kan ændre det igen :)

Rasmus
30-08-2020 20:23 #23| 0
Supportprofil

Indtil nu 55 spillere tilbage ud af 62 startende med ti sæder garanteret. Stadig mulighed for latereg...

Rasmus

30-08-2020 23:16 #24| 4

Real Names er en showstopper fra min side af. Det var den første feedback.

31-08-2020 09:34 #25| 6

Rigtige navne er en rigtig god ide, der giver mig større interesse for at spille på Danske Spil poker. Det var den anden kommentar.

31-08-2020 09:56 #26| 1

Hvor længe er der risiko for at sidde oppe hvis man kommer langt i en af PLO turneringerne i morgen ? Eller i det hele taget generelt. Jeg har ikke lyst til at spille hvis man risikerer den anden side af midnat.


Og kunne man ikke prøve at få flere varianter på - hvad med noget FLH eller noget HORSE.



 

31-08-2020 10:43 #27| 1
Supportprofil
KimN skrev:

Hvor længe er der risiko for at sidde oppe hvis man kommer langt i en af PLO turneringerne i morgen ? Eller i det hele taget generelt. Jeg har ikke lyst til at spille hvis man risikerer den anden side af midnat.

 

Og kunne man ikke prøve at få flere varianter på - hvad med noget FLH eller noget HORSE.

 

 

 

 

Jeg er overbevist om at turneringerne er færdige inden midnat, men kan ikke garantere det da vi jo ikke kender deltagerantallet :)

 

Vi tager overvejelser om nye spilformater med til næste serie om 2 måneders tid :)

 

Rasmus

 

31-08-2020 12:38 #28| 3

@Danske spil

Jeg sprang fra pga. man skulle have hele sit navn vist, inkl. mellemnavne og efternavn.

En idé kunne være, at det kun var fornavnet, eller efternavnet der blev vist :)

31-08-2020 12:42 #29| 0
chubbY88 skrev:

@Danske spil

Jeg sprang fra pga. man skulle have hele sit navn vist, inkl. mellemnavne og efternavn.

En idé kunne være, at det kun var fornavnet, eller efternavnet der blev vist :)




For de fleste må fornavn of efternavn være fint. Såfremt man ikke hedder Jesus Mortensen og er den eneste i Danmark med det navn. Langt de fleste af os hedder jo et helt almindeligt navn. Eneste negative ved navn jeg kan finde. Er trusler fra ustabile typer pga man slår dem ud etc. Har du andre dårlige ting angående navne ?
31-08-2020 13:45 #30| 3

Imo burde det kun være fornavn og efternavn. Det der med at have 2 mellemnavne der begge bliver vist er ikke det fedeste i verden, omend det ikke stopper mig fra at spille. 

31-08-2020 16:31 #31| 1

Er heller ikke fan af real-name. Så turbo-serien bliver uden mig.
Men ellers godt at ds laver serier. Vil meget gerne støtte op næste gang, hvis det er almindelige screennames, eller fornavn og efternavnets initial.
Eks Rasmus A

31-08-2020 16:56 #32| 0
Froopa skrev:

Er heller ikke fan af real-name. Så turbo-serien bliver uden mig.
Men ellers godt at ds laver serier. Vil meget gerne støtte op næste gang, hvis det er almindelige screennames, eller fornavn og efternavnets initial.
Eks Rasmus A

 

Jeg er hverken for eller imod, men hvis man vælger fx "Rasmus A.", så kan man jo lige så godt bare bruge almindelige screennames.

31-08-2020 17:57 #33| 0

Grunden til eksempelvis Rasmus A er at så kunne man stadig relatere til spilleren hvis man som jungleras skriver laver fremtidige (live)turneringer i ds-regi, men samtidig beholde anonymiteten online.

31-08-2020 19:40 #34| 2
Luckb0x skrev:


For de fleste må fornavn of efternavn være fint. Såfremt man ikke hedder Jesus Mortensen og er den eneste i Danmark med det navn. Langt de fleste af os hedder jo et helt almindeligt navn. Eneste negative ved navn jeg kan finde. Er trusler fra ustabile typer pga man slår dem ud etc. Har du andre dårlige ting angående navne ?

Jeg kan personligt godt lide at der er en vis form for anonymitet. Både fordi jeg eksempelvis ikke synes at det vedkommer mine kollegaer, at jeg sidder og spiller online. Derudover er jeg den eneste med mit fulde navn i DK, og det synes jeg ik er fedt at få oplyst under en turnering. Fornavn og første bogstav i efternavnet, ville dog være fint nok, hvis mellemnavne udeblev.
Håber det giver mening :)

31-08-2020 20:18 #35| 2
chubbY88 skrev:
Jeg kan personligt godt lide at der er en vis form for anonymitet. Både fordi jeg eksempelvis ikke synes at det vedkommer mine kollegaer, at jeg sidder og spiller online. Derudover er jeg den eneste med mit fulde navn i DK, og det synes jeg ik er fedt at få oplyst under en turnering. Fornavn og første bogstav i efternavnet, ville dog være fint nok, hvis mellemnavne udeblev.
Håber det giver mening :)

 

 

Enig!
31-08-2020 20:37 #36| 0
Luckb0x skrev:

For de fleste må fornavn of efternavn være fint. Såfremt man ikke hedder Jesus Mortensen og er den eneste i Danmark med det navn. Langt de fleste af os hedder jo et helt almindeligt navn. Eneste negative ved navn jeg kan finde. Er trusler fra ustabile typer pga man slår dem ud etc. Har du andre dårlige ting angående navne ?

  Der må jeg personligt melde pas, og sige at jeg er den eneste i dk med mit fornavn samt efternavn.

Så det ville være easy at finde mig samt slå mig op.

Så at sige at størstedelen hedder noget almindeligt, den er vist god nok, men... vi er dog nogen som skiller os ud fra mængden.

 

Om det har en betydning, er en anden snak.

01-09-2020 11:33 #37| 0
Supportprofil

Tak for de mange indspark! De kommer alle med i evalueringen af serien.

Husk det går løs i aften med hele tre events!

33$ Turbo PKO klokken 19:30

33$ Turbo Phased klokken 20:00

11$ Hyper PKO klokken 20:30

Knæk og bræk!

Rasmus

02-09-2020 19:52 #38| 0

Hvad er det for en opdatering der har været i dag disconnecter og timer ud igen og igen?

02-09-2020 19:53 #39| 0

samme her det sker konstant..

 

02-09-2020 19:54 #40| 0
Supportprofil
BUMS4 skrev:

Hvad er det for en opdatering der har været i dag disconnecter og timer ud igen og igen?




Der var problemer tidligere i dag, men oplever du forsat problemer?

Ligner btw overlay i aftenens Events, men hvis i oplever problemer kan det jo ikke overraske.

Rasmus
02-09-2020 20:07 #41| 0

Yeah, stadig

02-09-2020 20:10 #42| 0
Supportprofil

Vi har fejlmeldt det igen.

Rasmus

02-09-2020 20:13 #43| 0

Samme her store problemer timer ud hele tiden.

02-09-2020 21:00 #44| 1

hvad sker der Rasmus !
sidder og spiller kvals til 10k wpt og den sidder bare og folder mine hænder !!! 

02-09-2020 21:03 #45| 0
Supportprofil

Send naturligvis mails til supporten med problemerne, så må vi igang med oprydningen asap i morgen.

Rasmus

02-09-2020 21:14 #46| 0

nu har jeg sendt en mail håber den er sendt til det rigtig sted ??

02-09-2020 21:21 #47| 0

Jeg anbefaler at gå all in pre i de hænder du ønsker at spille.
På den måde skal det kun lykkes dig at få action igennem én gang :-)

02-09-2020 21:30 #48| 0

Det blev os min sidste ud vej ! blind kamp hvor jeg bare call LOL :D

 

02-09-2020 21:39 #49| 3

Jeg deltog i dag. Det er en af de værste oplevelser jeg har haft med online poker. Jeg vil egentlig gerne have en forklaring på hvorfor turneringerne ikke bliver afbrudt og alle får deres penge tilbage. Jeg har ikke spor lyst til at spille på Danske Spil mere.

02-09-2020 21:42 #50| 2

Jeg er helt enig kim.. Det i dag var slet ikke okay ! 

02-09-2020 21:48 #51| 0

Det er næppe op til Danske Spil at stoppe turneringer på Partys netværk

02-09-2020 21:50 #52| 0

Jeg er helt enig i at det er voldsomt frustrerende. Jeg synes dog ikke det skal ødelægge jeres tillid til Danske Spil

De kan næppe gøre noget undervejs.

02-09-2020 22:27 #53| 1

Skete også for mig på Party i kvals til 10k$ WPT event. Virker dog ikke til det er et generelt problem på netværket idag, måske mere specifikt danskere? Spurgte i hvert fald Streamer party reg med 100 mands gruppe af folk uden en eneste havde sagt der var problemer idag. 

02-09-2020 22:33 #54| 0

Men opdater gerne hvis i mener netværket kører fint igen for danskere, er nok ikke helt risikoen værd at registrere sig til mere pt. 

02-09-2020 22:58 #55| 0

Det sejlede ret meget på et tidspunkt, det er dog blevet betydeligt bedre i løbet af aftenen. Lignede heller ikke dem der sad ved bordet havde problemer i DS Serien.

03-09-2020 09:08 #56| 0
Supportprofil

Vi er naturligvis kede af spiloplevelsen i går, men vi håber at de store overlays i gårsdagens serie måske føles som et lille plaster på såret. Og så er vi naturligvis i dialog med vores leverandør omkring de problemer der var. 

 

I aften står den på Turbo 8-max Deepstack, igen i både en $33 udgave klokken 19:30 og en $11 Hyper udgave klokken 20:30


Derudover har vi 3. flight af 5 i vores 33$ Phased. Forsætter tendensen kommer der ret pænt overlay i den turnering med 5.000$ garanteret og $1.700 indsamlet so far. 

 

Rasmus

 

03-09-2020 10:50 #57| 0

Nu kan jeg ikke selv teste før senere,men er i sikre på at det hele kører på skinner igen?
Planen var at spille jeres turbo serie i aften, efter jeg måtte droppe det i går.

03-09-2020 10:58 #58| 0

Desværre kunne jeg ikke anvende løsningen med all hver gang man kom igennem da jeg "spillede" PLO.

03-09-2020 12:30 #59| 0
Supportprofil
BUMS4 skrev:

Nu kan jeg ikke selv teste før senere,men er i sikre på at det hele kører på skinner igen?

Planen var at spille jeres turbo serie i aften, efter jeg måtte droppe det i går.




Vi har ikke hørt fra nogle i dag at der skulle være problemer.
03-09-2020 20:00 #60| 0

Hi jack: Hvis man kvaller 2. gang til en tur får man så T-dollars?


Fx allerede kvallet til mini Main $1050. Hvad sker der hvis man kvaller igen?

04-09-2020 16:27 #61| 0
Supportprofil
SMI12 skrev:

Hi jack: Hvis man kvaller 2. gang til en tur får man så T-dollars?


Fx allerede kvallet til mini Main $1050. Hvad sker der hvis man kvaller igen?

Tickets skal bruges hvis muligt, og i specielle serier som WPT konverteres overskydende til nye tickets - så ingen T$ i specielle serier nej. 


I aften står den på 6-max Turbo og Hyper og i morgen på 6-max PKO. 

 

Og så ligner det forsat overlay i vores faseturnering klokken 20:00 med sidste flights i dag og i morgen inden søndagens finale. 

 

God fornøjelse til alle. 

 

Rasmus

 

 

05-09-2020 07:04 #62| 8

Jeg ærger mig over ikke at spille med, da jeg synes det er helt i skoven med rigtige navne. Jeg forstår tanken om, at det kan være interessant og måske endda en lille smugle sjovere at vide, hvem man spiller imod. Men at det på nogen måde kan måle sig med, at nogen af åbenlyse årsager helst vil spille med et alias, er for mig ubegribeligt. 

Håber virkelig ikke det er en udvikling, der fortsætter.

06-09-2020 13:26 #63| 1
Supportprofil

Sidste skud i aften.

Main Event: $109 Turbo 8-Max - $11.500 garanteret og 37 kvallet/tilmeldt so far - det kunne godt ligne et fint overlay.

07-09-2020 11:28 #64| 2

Super fedt med en turneringsserie kun for danskere.
Jeg ved godt at starttidspunkt og sluttidspunkt altid er til diskussion. Og jeg kan se at man denne gang har valgt at starte tidligere end før.
Positivt at man ved en turbo serie kan spille med og komme fornuftig i seng ift arbejde.
Når main event kun tager 2,5 time at spille så forstår jeg dog ikke hvorfor man har valgt at rykke starttidspunkt frem til kl 1930, hvor det tidligere næsten altid har været start kl 20 og slut nogle timer efter midnat.
Kl 20 er personligt det tidligste tidspunkt for poker ved computeren for mig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar