Danske Spil trækker 12.286 kr fra spilkonto pga. regnefejl?

#1| 0

Hej


Hjælp til (statistik) udregning søges.


En dejlig meddelelse tikker ind på SMS'en efter EM-finalen, Tillykke - du har vundet 14.286 på tips 12, beløbet er sat ind på din konto :-)



Men får så følgende melding i dag:



Hmmm, i går var der 7 der havde ramt 12 rigtige - i dag er der 50 der har ramt 12 rigtige...

Kan Danske Spil virkelig regne så meget forkert? Det er noget nederen, når man har lovet børnene noget :-(



1. Kan man se eller regne omsætningen ud - antal rækker?

Der var jackpot på 100.000 kr + 60.192 gevinst kr - udlodning og administrations kr - gevinstskat. Rækkepris 2 kr.

2. Derefter burde man kunne tage tendensen og gange med rækkeantallet og få antal med 12 rigtige?!


Danske Spil regner nok ikke forkert, men godt nok noget ØV! Går i centret og løfter jern, så frustrationerne kan komme ud.


/Relojoto

11-07-2016 20:56 #2| 0

Forstår godt du synes det er surt, men forstår ikke helt hvad det er du spørger om: Kan Danske Spil virkelig regne så meget forkert? Ja det kan de jo åbenbart. Det er nu nok mere en systemfejl, der fejlregistrerede antal vindere, end det er en regnefejl.


Hvis deres system først har registreret 7 med 12 rigtige, giver det den gevinst du først fik. Når så fejlen opdages og der rent faktisk er 50 med 12 rigtige, giver det den gevinst du nu har modtaget. Surt at tro man har vundet noget og så alligevel ikke har det, men systemet har lavet en fejl, ikke så meget mere at sige om det.


Har selv prøvet det mange gange, så sent som i dag faktisk, bare ikke med DS dog, det har altid været hos Bet365 for mit vedkommende.


Modtager beskeder som denne her flere gange om ugen, hvor efter det "for meget" vundne beløb trækkes fra min konto.


Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 11-07-2016 21:14
11-07-2016 21:14 #3| 0

hvad hvis op havde nået at udb

11-07-2016 21:20 #4| 0
JinXXX skrev:hvad hvis op havde nået at udb

Ja så havde de enten sat hans konto i minus, valgt at lade ham beholde pengene, eller annulleret hans overførsel. Det afhænger helt af hvor lang tid der går før fejlen opdages. For et års tid siden, satte de ved en fejl 1mill kr på 2 kunders kontoer, da de ved en fejl var blevet udtrukket som vindere af en mill på deres lottokuponer. Fejlen blev først opdaget efter 2 uger og Danske Spil valgte i det tilfælde at lade de 2 kunder beholde millionen, da de mente der var gået for lang tid til, at de kunne kræve pengene tilbage.

Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 11-07-2016 21:22
11-07-2016 21:49 #5| 0
NyBrugerUdenTøj skrev:

Forstår godt du synes det er surt, men forstår ikke helt hvad det er du spørger om: Kan Danske Spil virkelig regne så meget forkert? Ja det kan de jo åbenbart. Det er nu nok mere en systemfejl, der fejlregistrerede antal vindere, end det er en regnefejl.

Hvis deres system først har registreret 7 med 12 rigtige, giver det den gevinst du først fik. Når så fejlen opdages og der rent faktisk er 50 med 12 rigtige, giver det den gevinst du nu har modtaget. Surt at tro man har vundet noget og så alligevel ikke har det, men systemet har lavet en fejl, ikke så meget mere at sige om det.

Har selv prøvet det mange gange, så sent som i dag faktisk, bare ikke med DS dog, det har altid været hos Bet365 for mit vedkommende.

Modtager beskeder som denne her flere gange om ugen, hvor efter det "for meget" vundne beløb trækkes fra min konto.




Har prøvet det samme flere gange. Er der nogen der har prøvet at få ekstra penge for et odds der skulle have Været højere?
11-07-2016 21:56 #6| 1
superKrikken skrev:

Har prøvet det samme flere gange. Er der nogen der har prøvet at få ekstra penge for et odds der skulle have Været højere?

Ja, og har også fået tilbageført penge for tabte væddemål, som så bagefter er blevet sat til odds 1 af en eller anden grund. Langt de fleste gange er det dog mig der bliver trukket i gevinst.

11-07-2016 21:57 #7| 6

Ufatteligt at bookmakerne får lov at lave de julelege.

11-07-2016 22:02 #8| 0
c_hope skrev:Ufatteligt at bookmakerne får lov at lave de julelege.

Enig, jeg har dog selv accepteret det, da jeg godkendte deres regler ved tilmelding til siden, så jeg gider ikke engang at brokke mig. Man har valget mellem enten at acceptere det, eller lade være med at spille. Indtil videre kan det bedst betale sig for mig, at blive ved med at spille og leve med deres sjusk.

Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 11-07-2016 22:07
11-07-2016 22:04 #9| 5
NyBrugerUdenTøj skrev:
Enig, jeg har dog selv accepteret det, da jeg jeg godkendte deres regler ved tilmelding til siden, så jeg gider ikke engang at brokke mig. Man har valget mellem enten at acceptere det, eller lade være med at spille. Indtil videre kan det bedst betale sig for mig, at blive ved med at spille og leve med deres sjusk.

so true.


Lovgivning og spillemyndighed burde være langt hårdere ved udbyderne.


11-07-2016 22:21 #10| 0
NyBrugerUdenTøj skrev:

Ja, og har også fået tilbageført penge for tabte væddemål, som så bagefter er blevet sat til odds 1 af en eller anden grund. Langt de fleste gange er det dog mig der bliver trukket i gevinst.




Okay...altid noget at det også går den vej.
11-07-2016 22:22 #11| 0
superKrikken skrev:

Okay...altid noget at det også går den vej.

Det er yderst sjældent, men har dog oplevet det.

11-07-2016 23:13 #12| 0
OP
ROI: 125.13% (7)

@NyBrugerUdenTøj

Forstår godt du synes det er surt, men forstår ikke helt hvad det er du spørger om: KanDanske Spil virkelig regne så meget forkert? Ja det kan de jo åbenbart. Det er nu nok mere en systemfejl, der fejlregistrerede antal vindere, end det er en regnefejl.
Hvis deres system først har registreret 7 med 12 rigtige, giver det den gevinst du først fik. Når så fejlen opdages og der rent faktisk er 50 med 12 rigtige, giver det den gevinst du nu har modtaget. Surt at tro man har vundet noget og så alligevel ikke har det, men systemet har lavet en fejl, ikke så meget mere at sige om det.


- Tænker en standardberegning, de har lavet flere tusind gange før, hvordan kan de ramme så meget forkert?! 7 vindere kontra 50... 14.286 kr kontra 2.000 kr.


- Surt, ja. De annoncerer en gevinst på 14.286 kr, sender mail og sms om gevinsten og sætter pengene ind på kontoen. Får en så en mail dagen efter: Tillykke du har vundet. Vi er glade for at kunne sende denne mail til dig... med en gevinst på 2.000 kr i stedet.


- Jeg kunne godt tænke mig at regne den efter selv. Men skal bruge antal spillede kr. Ved ikke om man kan se det nogen steder?


/Relojoto

Redigeret af relojoto d. 11-07-2016 23:33
11-07-2016 23:27 #13| 1
ROI: 104.96% (232)
NyBrugerUdenTøj skrev:

Det er yderst sjældent, men har dog oplevet det.




Men vel også logisk, for hvem vil også spille til et odds der er langt lavere end det burde være 😉
11-07-2016 23:47 #14| 3
relojoto skrev:@NyBrugerUdenTøj
Forstår godt du synes det er surt, men forstår ikke helt hvad det er du spørger om: KanDanske Spil virkelig regne så meget forkert? Ja det kan de jo åbenbart. Det er nu nok mere en systemfejl, der fejlregistrerede antal vindere, end det er en regnefejl.
Hvis deres system først har registreret 7 med 12 rigtige, giver det den gevinst du først fik. Når så fejlen opdages og der rent faktisk er 50 med 12 rigtige, giver det den gevinst du nu har modtaget. Surt at tro man har vundet noget og så alligevel ikke har det, men systemet har lavet en fejl, ikke så meget mere at sige om det.



- Tænker en standardberegning, de har lavet flere tusind gange før, hvordan kan de ramme så meget forkert?! 7 vindere kontra 50... 14.286 kr kontra 2.000 kr.

- Surt, ja. De annoncerer en gevinst på 14.286 kr, sender mail og sms om gevinsten og sætter pengene ind på kontoen. Får en så en mail dagen efter: Tillykke du har vundet. Vi er glade for at kunne sende denne mail til dig... med en gevinst på 2.000 kr i stedet.

- Jeg kunne godt tænke mig at regne den efter selv. Men skal bruge antal spillede kr. Ved ikke om man kan se det nogen steder?

/Relojoto

Altså hvad er det, der er så svært at regne ud? Der er 100.000 til 12 rigtige hvis der er 1 vinder. 100.000/7 = 14.285,71 (de 14.286 du fik i første omgang). 100.000/50 = 2000. De har ikke regnet forkert, men systemet har fejlregistreret antallet af kuponer med 12 rigtige. Det kan vel ikke være så svært at gennemskue. Det er jo ikke en medarbejder, der sidder og kigger alle spillede kuponer igennem, det er onlinesystemet der sørger for det, og der kan altså forekomme fejl ligesom på alle andre onlinesystemer.

Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 11-07-2016 23:52
11-07-2016 23:56 #15| 0
MrNoller skrev:

Men vel også logisk, for hvem vil også spille til et odds der er langt lavere end det burde være

Nu er det ofte decimaler det drejer sig om, så oddset kan sagtens synes spilbart, selvom det burde være 0.1-0.3 højere.

Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 12-07-2016 00:13
12-07-2016 08:48 #16| 0
OP
ROI: 125.13% (7)
NyBrugerUdenTøj skrev:
Altså hvad er det, der er så svært at regne ud? Der er 100.000 til 12 rigtige hvis der er 1 vinder. 100.000/7 = 14.285,71 (de 14.286 du fik i første omgang). 100.000/50 = 2000. De har ikke regnet forkert, men systemet har fejlregistreret antallet af kuponer med 12 rigtige. Det kan vel ikke være så svært at gennemskue. Det er jo ikke en medarbejder, der sidder og kigger alle spillede kuponer igennem, det er onlinesystemet der sørger for det, og der kan altså forekomme fejl ligesom på alle andre onlinesystemer.

Jo, det simple regnestykke kan jeg godt regne ;-) Jeg har lige fanget betydningen af "Jackpot". Det er åbenbart kun og alene til 1. pæmiepuljen, ikke lagt oven i den oprindelige pulje...

Til det sidste du skriver, som IT medarbejder undrer det mig som sagt meget, at de kan tage så meget fejl. Det er ikke systemet der regner forkert, men grundlaget for udregningen må jo have været forkert?!

Som jeg sagde til den ene af mine sønner, da han spurgte om jeg havde fået pengene. Nej, de kan bare stå på Danske Spil kontoen - der er de sikre :-)

12-07-2016 11:21 #17| 3

Hvad hvis man har spillet kuponen i en kiosk og når at få udbetalt de godt 14.000 kr. inden fejlen opdages? Så er der jo ikke noget at gøre for DS ...

12-07-2016 11:37 #18| 3
ROI: 0% (1)
A-K-K- skrev:Hvad hvis man har spillet kuponen i en kiosk og når at få udbetalt de godt 14.000 kr. inden fejlen opdages? Så er der jo ikke noget at gøre for DS ...

Havde 11 rigtigte matematisk fik 1400 med sidepræmier i en kiosk, før de ændret præmier

12-07-2016 16:45 #19| 0
allin1987 skrev: Havde 11 rigtigte matematisk fik 1400 med sidepræmier i en kiosk, før de ændret præmier

Der kan man bare se... Så er der alligevel nogle fordele ved at spille i kiosk ;)

12-07-2016 16:50 #20| 0
ROI: 0% (1)
A-K-K- skrev:
Der kan man bare se... Så er der alligevel nogle fordele ved at spille i kiosk ;)

Yep.. Røg kun på x i ft, javde været lækkert at snyde DS for 14k 😂😂

12-07-2016 18:50 #21| 1
ROI: 0% (0)

Er du gal jeg var gået amok, de sender mails, de overfører penge osv. Hvad regner de selv med, hvis jeg klonker 1 mio i lotto og de sender mig mail om at de er overført til min konto, og de så enten forsøger at slette den eller vil have pengene tilbage.


Var nok gået Michael Douglas på dem....

13-07-2016 08:05 #22| 0

Forstår ikke helt folks holdning til bookmakerne.

Alle kan lave fejl, og selvfølgelig er det helt fair at DS kun udbetaler 2000kr som var den korrekte gevinst.


Mange har den holdning at fordi det er en bookmaker der har lavet en fejl, jamen så skal de bare punge ud.


13-07-2016 08:52 #23| 0
ROI: 93.93% (161)
relojoto skrev:Jo, det simple regnestykke kan jeg godt regne ;-) Jeg har lige fanget betydningen af "Jackpot". Det er åbenbart kun og alene til 1. pæmiepuljen, ikke lagt oven i den oprindelige pulje...
Til det sidste du skriver, som IT medarbejder undrer det mig som sagt meget, at de kan tage så meget fejl. Det er ikke systemet der regner forkert, men grundlaget for udregningen må jo have været forkert?!
Som jeg sagde til den ene af mine sønner, da han spurgte om jeg havde fået pengene. Nej, de kan bare stå på Danske Spil kontoen - der er de sikre :-)

Amen for fanden, det kan jo ikke være udregningen det er galt med, så skulle alle tips 12'er i alle de år de har kørt med det være forkerte. Jeg ser gerne at du går igang med at regne alle foregående tips igennem, og hvis du finder en vedblivende fejl, så får du sgu 1k af mig.

13-07-2016 08:56 #24| 2
EdDeline skrev:Forstår ikke helt folks holdning til bookmakerne.
Alle kan lave fejl, og selvfølgelig er det helt fair at DS kun udbetaler 2000kr som var den korrekte gevinst.

Mange har den holdning at fordi det er en bookmaker der har lavet en fejl, jamen så skal de bare punge ud.

Det er fordi bookies i mange henseender er nogle klamme svin.

13-07-2016 09:49 #25| 0
ROI: 122.73% (57)
EdDeline skrev:Forstår ikke helt folks holdning til bookmakerne.
Alle kan lave fejl, og selvfølgelig er det helt fair at DS kun udbetaler 2000kr som var den korrekte gevinst.

Mange har den holdning at fordi det er en bookmaker der har lavet en fejl, jamen så skal de bare punge ud.

Så kan de vel for fanden vente med at sende deres mails ud om gevinst og overføre penge til folks konti indtil de er sikre på de har det rigtige resultat....

13-07-2016 10:20 #26| 0
Krisdahl skrev:
Det er fordi bookies i mange henseender er nogle klamme svin.

Den må du gerne uddybe.

13-07-2016 10:22 #27| 0
Mikkmakk skrev:
Så kan de vel for fanden vente med at sende deres mails ud om gevinst og overføre penge til folks konti indtil de er sikre på de har det rigtige resultat....

Der sidder selvfølgelig en medarbejder med røde ører efter han/hun har lavet en fejl.
Det ændrer dog ikke på at de har opdaget en fejl, ændret den, sendt en mail til kunden. Præcis efter bogen.

13-07-2016 12:26 #28| 1
EdDeline skrev:
Den må du gerne uddybe.


Vi har vel alle sammen en masse historier hver især. Eksempelvis synes jeg at det er klamt når bookies udelukker kunder uden at ville forklare hvorfor, andet end at man henholder sig til at man ifølge t/c kan gøre hvad fanden man har lyst til uden at forklare nærmere. Men jeg har respekt for folk der kan arbejde i deres "kundeservice". Må være svært at gå på arbejde og vide at man grundlæggende arbejder med at røvrende folk.

13-07-2016 12:41 #29| 0
Krisdahl skrev:Vi har vel alle sammen en masse historier hver især. Eksempelvis synes jeg at det er klamt når bookies udelukker kunder uden at ville forklare hvorfor, andet end at man henholder sig til at man ifølge t/c kan gøre hvad fanden man har lyst til uden at forklare nærmere. Men jeg har respekt for folk der kan arbejde i deres "kundeservice". Må være svært at gå på arbejde og vide at man grundlæggende arbejder med at røvrende folk.

Der vil altid være nogle der har dårlige erfaringer med bookmakere. Præcis som der altid er nogle der har dårlige erfaringer med teleselskaber osv.

Bookmakerne udelukker selvfølgelig kun kunder som har brudt noget i deres T&C - Eller som er vindende i betting f.eks
Grunden til de udelukker vindende sportsbettere er selvfølgelig at de ikke har råd til at blive renset af dem. Dette er (indtil videre) fuldt ud lovligt.


Du kan vende den om hvis DU ejede f.eks Danske Spil. Ville DU se passivt til mens en pro sportsbetter vandt +1 mio og opefter hvis du havde mulighed for at sætte limit på ham ? Ej vel. Selvfølgelig ville man ikke se passivt til.




13-07-2016 14:11 #30| 4
EdDeline skrev:
Der vil altid være nogle der har dårlige erfaringer med bookmakere. Præcis som der altid er nogle der har dårlige erfaringer med teleselskaber osv.

Bookmakerne udelukker selvfølgelig kun kunder som har brudt noget i deres T&C - Eller som er vindende i betting f.eks
Grunden til de udelukker vindende sportsbettere er selvfølgelig at de ikke har råd til at blive renset af dem. Dette er (indtil videre) fuldt ud lovligt.

Du kan vende den om hvis DU ejede f.eks Danske Spil. Ville DU se passivt til mens en pro sportsbetter vandt +1 mio og opefter hvis du havde mulighed for at sætte limit på ham ? Ej vel. Selvfølgelig ville man ikke se passivt til.

Hvilket site arbejder du for?

Og hvorfor er det en selvfølgelighed at folk skal bannes fordi de fx er vindende?



13-07-2016 14:15 #31| 0

Jeg arbejder skam ikke for nogle bettingsider, men jeg har forståelse for hvorfor de gør det.


Det er en selvfølge da det er ren forretning for dem. Alle med en smule sans for forretning ville gøre det.
Det vil være direkte dumt ikke at udelukke sportsbettere der renser igennem.

13-07-2016 14:19 #32| 2

Lol obv. arbejder du for et betting-site.

Det kan godt være, at det ville være dumt ikke at banne folk der er oppe - men det er klamt at gøre det.

Ligesom det også er dumt hvis man ikke stjæler fra en forsvarsløs person - men det er også klamt at gøre.

13-07-2016 14:24 #33| 0
ROI: 104.96% (232)
EdDeline skrev:
Den må du gerne uddybe.

Ja vi kan starte med latterlige Limits.

Så du mener betting kun er for tabende spillere. Så Lad os droppe betting og kun have spille automater.


Du er da en klaphat , hvis du mener det er i orden folk udelukkes.

Redigeret af MrNoller d. 13-07-2016 14:25
13-07-2016 14:27 #34| 2
ROI: 104.96% (232)
EdDeline skrev:Jeg arbejder skam ikke for nogle bettingsider, men jeg har forståelse for hvorfor de gør det.


Det er en selvfølge da det er ren forretning for dem. Alle med en smule sans for forretning ville gøre det.
Det vil være direkte dumt ikke at udelukke sportsbettere der renser igennem.

Hold nu kæft, de har aldrig tjent så mange penge som de gør nu. Du er da helt væk.

13-07-2016 14:29 #35| 1
ROI: 70.49% (36)
EdDeline skrev:
Der vil altid være nogle der har dårlige erfaringer med bookmakere. Præcis som der altid er nogle der har dårlige erfaringer med teleselskaber osv.

Bookmakerne udelukker selvfølgelig kun kunder som har brudt noget i deres T&C - Eller som er vindende i betting f.eks
Grunden til de udelukker vindende sportsbettere er selvfølgelig at de ikke har råd til at blive renset af dem. Dette er (indtil videre) fuldt ud lovligt.

Du kan vende den om hvis DU ejede f.eks Danske Spil. Ville DU se passivt til mens en pro sportsbetter vandt +1 mio og opefter hvis du havde mulighed for at sætte limit på ham ? Ej vel. Selvfølgelig ville man ikke se passivt til.





Er du klar over hvor mange hundrede millioner Bet365 og unibet feks laver år efter år?

Så at sige de ikke har 'råd' er helt i skoven.

Det er ren mafia virksomhed bookies med dk licens og staten køre sammen, de behøver ikke at forklare hvorfor de gør som de gør, de har dækket sig under T&C som om de var skrevet i en banan republik, og kunder har ingen steder at klage hvis de føler sig snydt eller forkert behandlet, det har staten sørget for der ikke er nogen der beskytter kunderne.

13-07-2016 14:31 #36| 0
ROI: 70.49% (36)

Bare det de har lov til at sætte 200 special bets op til store kampe, hvor der er 2 muligheder for udfaldet, A og B, er kampen lige, ja så hedder odds måske 1,87-1,87 hvilket er ren tyveri, specielt at tænke på vinder du lidt, blir du sat ned i limit til 25 øre.

13-07-2016 14:37 #37| 0
MrNoller skrev:
Hold nu kæft, de har aldrig tjent så mange penge som de gør nu. Du er da helt væk.

Så du mener at f.eks Betsson group som er KÆMPE, har så meget overskud at de skal lade vindende spillere spille løs ?
Er ikke sidder på aktionærerne er enige i den betragtning da de i følge en artikel på Betxpert flygter og aktien er styrtdykket på 7 måneder fra kurs 157 til kurs 67.


Alle bookmakere sætter limits på folk, nogle hårdere end andre. Men de gør det af den simple grund at det er en forretning. Kan du ikke se det, ja så er du helt væk.

13-07-2016 14:44 #38| 0
ROI: 70.49% (36)

Jeg kan godt forstå det er en forretning, men måden de laver deres penge på i flere tilfælde, høre slet ikke hjemme i et veludviklet samfund som Danmark. Kunden har stort set ingen rettigheder, der er ingen steder at gå hen og klage, ingen steder at gå hen og få hjælp, eller få en forklaring på hvorfor de gør som de gør. Men du syntes åbenbart det er helt fint de får grønt lys af deres mafia partner, staten, til stort set at køre deres forretning som de selv ønsker.

13-07-2016 14:45 #39| 0
Nimacos skrev: Er du klar over hvor mange hundrede millioner Bet365 og unibet feks laver år efter år?
Så at sige de ikke har 'råd' er helt i skoven.
Det er ren mafia virksomhed bookies med dk licens og staten køre sammen, de behøver ikke at forklare hvorfor de gør som de gør, de har dækket sig under T&C som om de var skrevet i en banan republik, og kunder har ingen steder at klage hvis de føler sig snydt eller forkert behandlet, det har staten sørget for der ikke er nogen der beskytter kunderne.

Der er en grund til de laver mange penge. Var der ikke limits hos nogle spillere ville de tabe store millionbeløb på få spillere.
Vi taler altså om nogle kæmpe store virksomheder hvor det er hardcore business og ikke den lokale grønthandler der skal holde sig gode venner med alle.

I et helt perfekt samfund ville det selvfølgelig være lækkert hvis NIBALI kunne spille alle de cykel specialspil uden limit han ville.
Eller ham der forsøgte at sælge bets over snap osv.
Kunne de spille uden limit ville bettingselskaberne hurtigt tabe store summer.

I kan vende den om hvis det var jeres forretning - jeres penge. Ville i tilbyde at alle pro'erne kunne sportsbette som de havde lyst til, næppe.



13-07-2016 14:49 #40| 0
Nimacos skrev:Jeg kan godt forstå det er en forretning, men måden de laver deres penge på i flere tilfælde, høre slet ikke hjemme i et veludviklet samfund som Danmark. Kunden har stort set ingen rettigheder, der er ingen steder at gå hen og klage, ingen steder at gå hen og få hjælp, eller få en forklaring på hvorfor de gør som de gør. Men du syntes åbenbart det er helt fint de får grønt lys af deres mafia partner, staten, til stort set at køre deres forretning som de selv ønsker.

Hvilke rettigheder er det du mener du mangler ?
Der står i T&C hvilke regler de opstiller. Det er så dit valg om du vil spille på pågældende side.


Jeg siger på ingen måde det hele er fantastisk, jeg ville da også gerne undgå limits. Men jeg har forståelse for hvorfor de har limit.

13-07-2016 14:57 #41| 0
ROI: 97.29% (74)

Vil det sige, at dem der KUN køber tilbuds varer i Bilka, de skulle udelukkes fra Bilka, da forrentningen ikke tjerner på disse kunder !!

13-07-2016 14:59 #42| 0
OP
ROI: 125.13% (7)
Lakini9 skrev:Vil det sige, at dem der KUN køber tilbuds varer i Bilka, de skulle udelukkes fra Bilka, da forrentningen ikke tjerner på disse kunder !!

Der er også limits på disse varer :-)

13-07-2016 15:02 #43| 1
ROI: 97.29% (74)
relojoto skrev:Der er også limits på disse varer :-)

ja men ens for alle. Man må tage det sure med det søde. Og ikke limitere nogle og ikke andre

Redigeret af Lakini9 d. 13-07-2016 15:02
13-07-2016 15:04 #44| 0
Lakini9 skrev: ja men ens for alle. Man må tage det sure med det søde. Og ikke limitere nogle og ikke andre

Det er lidt sværere at sætte limits på i en fysisk butik end det er i en online forretning :)

13-07-2016 15:05 #45| 0
Nimacos skrev:Bare det de har lov til at sætte 200 special bets op til store kampe, hvor der er 2 muligheder for udfaldet, A og B, er kampen lige, ja så hedder odds måske 1,87-1,87 hvilket er ren tyveri, specielt at tænke på vinder du lidt, blir du sat ned i limit til 25 øre.

Lige den del med, at de må sætte to bets op, hvor odds er 1.87 - 1.87, er ikke noget der gør mig harm, men limits derimod. Der kan jo sagtens være kæmpe værdi i netop det ene odds, selvom de har en stor avance, men når de så også går ind og limitere folk.... ffs.


Det burde i øvrigt også være krav, når der er et limit, at man kan se, hvor meget man max. må spille for. Hos Bet365 kan man jo trykke Spil Max, og så ser man ens limit, hvor man endda kan sende flere penge til godkendelse. Det burde man også kunne hos Nordic, Unibet, Besafe osv. så man ikke sætter penge ind, for at blive mødt af et 25 kr. limit og derefter hæver igen med gebyr tab.

13-07-2016 15:08 #46| 0
ROI: 70.49% (36)

Bet365 tjente fra marts 2014 til marts 2015 539.6 millioner EURO, og endnu mere sidste år, samme er ca med unibet, og ja, de skal da tjene langt mere på deres usmagelig måde at narre alle de blinde kunder de har, som ikke tænker over at det de egentlig stikker på er matematisk helt i skoven.


Dit syn på tingene hænger egentlig meget godt sammen med det profil billed du har;)


Til din info har jeg også forståelse for limit i div tilfælde, men der foregår så mange andre beslutninger og regler som er i en gråzone at jeg simpelthen ikke forstår staten acceptere det, og gør sig som sleeping partner, men igen, du skriver selv det er hård business og penge, så de er sikkert fløjtende ligeglade bare der ender nogle skatte kroner i deres kasse også.


13-07-2016 15:16 #47| 1
ROI: 104.96% (232)
EdDeline skrev: Så du mener at f.eks Betsson group som er KÆMPE, har så meget overskud at de skal lade vindende spillere spille løs ?
Er ikke sidder på aktionærerne er enige i den betragtning da de i følge en artikel på Betxpert flygter og aktien er styrtdykket på 7 måneder fra kurs 157 til kurs 67.

Alle bookmakere sætter limits på folk, nogle hårdere end andre. Men de gør det af den simple grund at det er en forretning. Kan du ikke se det, ja så er du helt væk.

Du er da en kegle. Fortæl dine bookmaker venner at man kan kører sin virksomhed ligesom Pinnacle. I forvejen er oddsene langt lavere.


Forskellen på en pap bookmaker som flere af dem har DK licens og en ægte bookmaker som Pinnacle er Limits politikken. Hvor dem du forsvare kører personligt, så kører Pinnacle med markeds Limit som er ens for alle.


Så Drop alt dit pis med at forsvare dem. De er ækle og vil kun have tabende spillere. Fremfor for at videre udvikle en model som virker .


Kort sagt, du er da ikke for skarp.

13-07-2016 15:17 #48| 0
Nimacos skrev:Bet365 tjente fra marts 2014 til marts 2015 539.6 millioner EURO, og endnu mere sidste år, samme er ca med unibet, og ja, de skal da tjene langt mere på deres usmagelig måde at narre alle de blinde kunder de har, som ikke tænker over at det de egentlig stikker på er matematisk helt i skoven.

Dit syn på tingene hænger egentlig meget godt sammen med det profil billed du har;)

Til din info har jeg også forståelse for limit i div tilfælde, men der foregår så mange andre beslutninger og regler som er i en gråzone at jeg simpelthen ikke forstår staten acceptere det, og gør sig som sleeping partner, men igen, du skriver selv det er hård business og penge, så de er sikkert fløjtende ligeglade bare der ender nogle skatte kroner i deres kasse også.

Så er vi trods alt ikke helt uenige, hvis du godt kan forstå de har limits :)
Jeg er bestemt ikke kun på bookmakernes side. Har lige kommenteret et andet indlæg hvor jeg helt sikkert mener der er svans fra bookmakerens side.



13-07-2016 15:22 #49| 4
MrNoller skrev: Du er da en kegle. Fortæl dine bookmaker venner at man kan kører sin virksomhed ligesom Pinnacle. I forvejen er oddsene langt lavere.

Forskellen på en pap bookmaker som flere af dem har DK licens og en ægte bookmaker som Pinnacle er Limits politikken. Hvor dem du forsvare kører personligt, så kører Pinnacle med markeds Limit som er ens for alle.

Så Drop alt dit pis med at forsvare dem. De er ækle og vil kun have tabende spillere. Fremfor for at videre udvikle en model som virker .

Kort sagt, du er da ikke for skarp.

Så fordi man ikke er enig i dit synspunkt, så er man en kegle og ikke for skarp :)
Går ikke ud fra din vennekreds er stor, og de få der er tilbage er rygklappere.


Ingen grund til vi diskutere videre. Vi bliver alligevel ikke enige.

13-07-2016 15:29 #50| 0
ROI: 70.49% (36)
EdDeline skrev:
Så er vi trods alt ikke helt uenige, hvis du godt kan forstå de har limits :)
Jeg er bestemt ikke kun på bookmakernes side. Har lige kommenteret et andet indlæg hvor jeg helt sikkert mener der er svans fra bookmakerens side.


Citer mig nu rigtigt 'i div tilfælde' så folk ikke misforstår.

13-07-2016 15:32 #51| 0
ROI: 104.96% (232)
EdDeline skrev:
Så fordi man ikke er enig i dit synspunkt, så er man en kegle og ikke for skarp :)
Går ikke ud fra din vennekreds er stor, og de få der er tilbage er rygklappere.

Ingen grund til vi diskutere videre. Vi bliver alligevel ikke enige.


Du løb tør for argumenter, og skal pludselig skal du inddrage mit privat liv, om hvor mange venner jeg har osv?

Jeg ved godt det er svært og op indse, at din påstand om den måde de agerer på er forkert.

Men det er jo bevist flere gange, at man kan lave et produkt som virker uden personlige Limits.

Så derfor kan vi konkludere, at Unibet, Betsafe m.fl.

De ønsker kun tabende spillere, og de belønnes med bonusser. Jeg synes det er klamt. Men klap du dem endelig på skulderne. Flot produkt udarbejdelse , det er jo en geni streg uden lige.







13-07-2016 15:41 #52| 0
MrNoller skrev:
Du løb tør for argumenter, og skal pludselig skal du inddrage mit privat liv, om hvor mange venner jeg har osv?

Jeg ved godt det er svært og op indse, at din påstand om den måde de agerer på er forkert.

Men det er jo bevist flere gange, at man kan lave et produkt som virker uden personlige Limits.

Så derfor kan vi konkludere, at Unibet, Betsafe m.fl.

De ønsker kun tabende spillere, og de belønnes med bonusser. Jeg synes det er klamt. Men klap du dem endelig på skulderne. Flot produkt udarbejdelse , det er jo en geni streg uden lige.









Jeg er bestemt ikke løbet tør for argumenter. Men det giver ingen mening at diskutere videre når DU har ret og dem der ikke er enige med dig er både det ene og det andet. Det niveau gider jeg ikke diskutere på.

13-07-2016 15:42 #53| 0
ROI: 70.49% (36)
MrNoller skrev:
Du løb tør for argumenter, og skal pludselig skal du inddrage mit privat liv, om hvor mange venner jeg har osv?

Jeg ved godt det er svært og op indse, at din påstand om den måde de agerer på er forkert.

Men det er jo bevist flere gange, at man kan lave et produkt som virker uden personlige Limits.

Så derfor kan vi konkludere, at Unibet, Betsafe m.fl.

De ønsker kun tabende spillere, og de belønnes med bonusser. Jeg synes det er klamt. Men klap du dem endelig på skulderne. Flot produkt udarbejdelse , det er jo en geni streg uden lige.









Frygten er at de andre kan se modellen virker, usmagelig eller ej, så bliv ikke overrasket over Pinnacle går i deres fodspor når de kommer på markedet herhjemme i 2017.

13-07-2016 15:47 #54| 0
ROI: 104.96% (232)
EdDeline skrev:

Jeg er bestemt ikke løbet tør for argumenter. Men det giver ingen mening at diskutere videre når DU har ret og dem der ikke er enige med dig er både det ene og det andet. Det niveau gider jeg ikke diskutere på.




Så kan du jo bare lade vær med at svarer mig?
Altså jeg har ikke tvunget dig til at svarer 😉

Dog har jeg nok været lidt for aggressiv i mine kommentarer. Beklager 😉

Nimacos skrev:

Frygten er at de andre kan se modellen virker, usmagelig eller ej, så bliv ikke overrasket over Pinnacle går i deres fodspor når de kommer på markedet herhjemme i 2017.




Personligt tror jeg de kunne overveje lidt mindre markedet Limits. Men håber de holder fast i det som de har nu .
13-07-2016 15:51 #55| 0
Nimacos skrev:
Frygten er at de andre kan se modellen virker, usmagelig eller ej, så bliv ikke overrasket over Pinnacle går i deres fodspor når de kommer på markedet herhjemme i 2017.

Pinnacle har specielle limits for VIP (Tabende) kunder.

Jeg foretrækker absolut også den model de kører, men derfor har jeg forståelse for hvorfor de andre kører med en anden model.




13-07-2016 16:04 #56| 3
ROI: 70.49% (36)
EdDeline skrev:
Pinnacle har specielle limits for VIP (Tabende) kunder.

Jeg foretrækker absolut også den model de kører, men derfor har jeg forståelse for hvorfor de andre kører med en anden model.





Ja, jeg tror du sidder hos en lille bookie som blir nød til at godkende 1000 kr bets personligt;)

13-07-2016 16:15 #57| 3

@mrnoller.


Grimt sprogbrug og dårlig stavning. Derefter trækker din "modstander" sig fra debatten, og du konkluderer at han er løbet tør for argumenter.


Ikke underligt han ikke gider en debat med dig

Redigeret af c_hope d. 13-07-2016 16:23
13-07-2016 16:24 #58| 0
Nimacos skrev:
Ja, jeg tror du sidder hos en lille bookie som blir nød til at godkende 1000 kr bets personligt;)

Heldigvis ikke, jeg er selvstændig :)

13-07-2016 16:26 #59| 0
ROI: 104.96% (232)
c_hope skrev:@mrnoller.

Grimt sprogbrug og dårlig stavning. Derefter trækker din "modstander" sig fra debatten, og du konkluderer at han er løbet tør for argumenter.

Øgenavnene passer vist mest på dig selv.



Kan ikke se hvad min stavning har med sagen at gøre.



Jeg har beklaget mit sprog brug, men synes stadig hans argument omkring det er en forretning er meget dårligt.



For ikke nok med de har dårlige tilbagebetaling, så havde man alle muligheder for at kopiere en model som Pinnacle, så der var plads til alle.



Men han vil ikke diskutere mig, og det er hans gode ret til at lade vær med


Og du fik alligevel selv sendt en sviner til mig i sidste linje.

Redigeret af MrNoller d. 13-07-2016 16:28
13-07-2016 17:11 #60| 0

Langt langt langt de fleste som har limits er fordi at snyder på den ene eller den anden måde, altså misbrug af bonus (opretter flere konti i eget og familie medlemmers navne, for udelukkende at få bonus), Late bets altså folk som bevidst prøver at udnytte at live odds konsollen er et par sekunder efter osv. Det synes jeg er helt på sin plads!

Dem som bliver limiteret pga de er dygtige, synes jeg ikke er ok, men det vil jeg også skyde på er 1/100.. Dog tror jeg også der bliver limiteret nogle stykker fordi de udelukkende følger eksperter, og aldrig spiller "selv".

13-07-2016 17:17 #61| 0
MrNoller skrev:


Kan ikke se hvad min stavning har med sagen at gøre.



Jeg har beklaget mit sprog brug, men synes stadig hans argument omkring det er en forretning er meget dårligt.



For ikke nok med de har dårlige tilbagebetaling, så havde man alle muligheder for at kopiere en model som Pinnacle, så der var plads til alle.



Men han vil ikke diskutere mig, og det er hans gode ret til at lade vær med

Og du fik alligevel selv sendt en sviner til mig i sidste linje.

Dårlig stavning og grim tiltale ødelægger selvfølgelig en debat.

13-07-2016 17:33 #62| 0
c_hope skrev:
Dårlig stavning og grim tiltale ødelægger selvfølgelig en debat.

Stavning er ikke noget der kan sætte mit pis i kog :)
Desuden har MrNoller skrevet han beklager hans sprogbrug, det er nok for mig. No hard feelings her fra.

Folk må gerne være uenig med mig, så længe det holdes i en sober tone. Det er alle bedst tjent med.

13-07-2016 19:03 #63| 0

Der findes efterhånden ingen emner her på PN, som folk ikke kan komme op at skændes om. Utroligt at voksne mennesker ikke kan have en diskussion uden at svine hinanden til, hvis ikke lige man deler det samme synspunkt. Rystende, men desværre ikke overraskende.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar