Danske spil poker klient

#1| 0

Hej nogen der kan hjælpe .

jeg kan ikke downloade den nye poker klient ?

Redigeret af zilledk d. 07-07-2015 17:29
07-07-2015 17:56 #2| 0

Prøv og giv lige flere info.


Hvilket styresystem har du, hvilken browser bruger du, og hvilken fejl får du når du prøver at hente klienten?

07-07-2015 18:05 #3| 0

Har i øvrigt helt samme problem med en anden, gammel computer også.
Efter exe-filen er hentet, forbliver installationsprocessen bare på 0 %
Det er W7, og der har før kørt DS-poker på den af flere omgange. Browseren er ligegyldig, samme problem.

Computeren er lige bleven formateret, og alt andet virker tilsyneladende helt fint.

07-07-2015 18:07 #4| 0

Hijacker lige, hvis man ikke har nogen $ på sin DS konto og man ikke gider indbetale, kan man så ikke få fat i den 100 kroners bonus?

07-07-2015 18:12 #5| 0

Det er en bonus du skal spille fri, så med mindre du rent faktisk spiller, så får du ikke fat i de 100 bonuskroner.

07-07-2015 18:18 #6| 0
Dieb skrev:Det er en bonus du skal spille fri, så med mindre du rent faktisk spiller, så får du ikke fat i de 100 bonuskroner.

Ahh ok, troede bare man fik 100 kroner tildelt, sådan havde jeg forstået det.

07-07-2015 19:00 #7| 0
OP

Samme som Elmalo bare vista og bruger normalt Crome !!

07-07-2015 19:25 #8| 0
Supportprofil

@Zilledk & ElMalo

Kan jeg ikke lokke jer til at ringe til Danske Spils kundeservice. Der er bemanding indtil klokken 22.00 i aften, og de vil helt sikkert gøre, hvad de kan for at hjælpe. Det direkte nummer er: 36 37 18 88.
Det kunne være fedt at få en forklaring - og forhåbentlig - løsning, så andre, der oplever problemet, ved, hvad de skal gøre.

Mvh.
Michael Nielsen
Content Manager, Danske Spil



07-07-2015 19:37 #9| 0
OP

Har ringet flere gange nu bliver spist af med at der ikke er bemanding nok for nuværende til dette problem skal altid ringe ved en anden lejlighed ??

07-07-2015 19:47 #10| 0
Supportprofil

Det lyder ikke som et hensigtsmæssigt svar. Vores kundeservice-medarbejdere plejer ellers at være super behjælpelige og blandt de hurtigste overhovedet, hvad angår svartid og løsning af problemer. Men det kan du selvfølgelig ikke bruge til noget lige nu - det er jeg helt klar over.

Jeg kender ikke selv svaret på de problemer, du oplever. Men lad mig lige prøve at undersøge, om jeg kan få fat på nogle af de ressource-personer, vi har siddende vedr. udfordringer på pokerklienten. Jeg kan dog ikke love andet end, at jeg giver det forsøg. Skal nok opdatere i tråden.

Beklager din uheldige oplevelse.

Mvh.
Michael Nielsen
Content Manager, Danske Spil





Redigeret af Danske Spil d. 07-07-2015 19:51
07-07-2015 19:49 #11| 0
OP

mange tak

07-07-2015 20:28 #12| 0
Supportprofil

Hej alle

Så er der nyt, som jeg håber, kan hjælpe jer. Vores kundeservice-medarbejdere med indblik i den nye pokerklient er pt. ikke på job, men jeg fangede hurtigt en af dem via Facebook-chat. Derfor bliver det ikke en udførlig manuel - men han havde dog et enkelt bud:

I skal slette alle tilgængelige mapper/filer med ds-poker i registreringsdatabasen. Og derefter forsøge at gen-installere med Google Chrome som browser.

Jeg er desværre ikke selv teknisk ferm nok til at kunne hjælpe ud over dette, så hvis ikke det virker - eller giver mening for jer, så er I desværre nødt til at ringe til kundeservice igen i morgen. Telefonerne åbner klokken 9.00.

Mvh.
Michael Nielsen
Content Manager, Danske Spil

Edit: Telefonerne åbner klokken 9 - ikke 8 som først skrevet.

Redigeret af Danske Spil d. 07-07-2015 20:30
07-07-2015 22:06 #13| 1
Danske Spil skrev:Hej alle

Så er der nyt, som jeg håber, kan hjælpe jer. Vores kundeservice-medarbejdere med indblik i den nye pokerklient er pt. ikke på job, men jeg fangede hurtigt en af dem via Facebook-chat. Derfor bliver det ikke en udførlig manuel - men han havde dog et enkelt bud:

I skal slette alle tilgængelige mapper/filer med ds-poker i registreringsdatabasen. Og derefter forsøge at gen-installere med Google Chrome som browser.

Jeg er desværre ikke selv teknisk ferm nok til at kunne hjælpe ud over dette, så hvis ikke det virker - eller giver mening for jer, så er I desværre nødt til at ringe til kundeservice igen i morgen. Telefonerne åbner klokken 9.00.

Mvh.
Michael Nielsen
Content Manager, Danske Spil

Edit: Telefonerne åbner klokken 9 - ikke 8 som først skrevet.

I kan ikke mene seriøst at i vil lokke den gennemsnitlige pc bruger til at rode i registreringsdatabasen...det er simpelthen en failure waiting to happen.


Nå ja og..LOL : "Vores kundeservice-medarbejdere plejer ellers at være super behjælpelige og blandt de hurtigste overhovedet,"

08-07-2015 09:18 #14| 3
Supportprofil
Dj Ellington skrev: I kan ikke mene seriøst at i vil lokke den gennemsnitlige pc bruger til at rode i registreringsdatabasen...det er simpelthen en failure waiting to happen.

Nå ja og..LOL : "Vores kundeservice-medarbejdere plejer ellers at være super behjælpelige og blandt de hurtigste overhovedet,"

Hej DJ E

Som nævnt i en tidligere kommentar, så har jeg personligt ikke kendskab til, hvad det at rode i registreringsdatabasen præcist indebærer, og er derfor heller ikke den rette til at vurdere, om det er en 'failure waiting to happen'. Det var nu engang det, som den medarbejder, jeg fangede i aftes, foreslog som eneste mulige løsning, hvis man ville undgå at vente til dagen efter.

Hvis man ikke har følt sig kompetent til at sidde og rode i registreringsdatabasen, så vil jeg da antage, at man har undladt.

I forhold til om vores kundeservice-medarbejdere er blandt de hurtigste, så tror jeg ikke, du finder mange virksomheder med den mængde henvendelser, som Danske Spil får, der svarer lige så hurtigt. Og jeg tror i øvrigt heller ikke, at særligt mange tilsvarende virksomheder har en lige så høj procentdel af kunder, der får løst deres problem inden for en overskuelig tidsramme.

Hvis du har konkrete oplevelser, hvor du har været utilfreds, så er du mere end velkommen til at tage fat i os og dele dem. Det er imho en mere konstruktiv tilgang end sarkastiske oneliners.

Mvh.
Michael Nielsen
Content Manager, Danske Spil









08-07-2015 16:28 #15| 0
OP

Så har jeg prøvet at ringe til support igen ,men nej prøv at ringe imorgen ha`en fortsat god dag

08-07-2015 21:32 #16| 2

Selvom der er ting jeg synes kunne være bedre hos DS, har jeg fået yderst kompetent hjælp, de få gange jeg har haft brug for det.
Håber du får løst dit problem op.

08-07-2015 23:33 #17| 0

Måske dem der har problemer skulle prøve at ringe i et tidsrum hvor der er bedst bemanding? Her tænkes mellem 9-16. Måske de ikke har helt samme bemanding i ydertimerne..

Til i 2 der har problemer kunne jeg godt tænke mig at i prøvede at åbne internet Explorer og tilgå Danske Spil, unibet, Bet365 og hvad de ellers hedder og se om det kan lade sig gøre. Bare besøge hjemmesiderne via IE

09-07-2015 00:26 #18| 0

Problemet blev løst hos en ven via IE. Chrome har været sløj (selvvalgt) et stykke tid efterhånden...

09-07-2015 00:29 #19| 0

Altså som Madsen faktisk siger.....

10-07-2015 18:01 #20| 0

Andre der har problemer med at logge ind fra den nye klient ? (nemid/login vinduet er blankt)

bruger Mac hvis det har noget at sige.

10-07-2015 18:28 #21| 0

Sidst jeg spurgte DS om hjælp, henviste de til en PN-tråd. Det må siges at være den optimale/mest kompetente løsning.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar