Dagens Ongame softwarefejl! FYI

#1| 0

Hej alle,
Der var en tråd om det forleden hvor Zaphod2000 påpegede fejlen, men her kommer der lige en generel advarsel. Problemet omhandler det at to forskellige klienter godt kan regge til den samme turnering, men den blocker den ene efter at turneringen er gået i gang. hvorved man mister en BI til touren. Det smarte ville være at den smed en ud før turneringen startede, så man ikke mistede sit BI.

I kan læse min chat med Betsafes support. Her vil jeg godt lige påpege med det samme, at Betsafe yder en fremragende service og de intet gør galt i sagen. Det har for så vidt intet med sagen at gøre, men de har en god chatsupport hvor man kan stille spørgsmål uden at det er en hjernedød Inder med nicket "Candy", der skal hjælpe dig.


"Thomas: uhh jeg har faktisk et ekstra spørgsmål`?

Kasper: ja det jeg har gjort vores tekniske afdeling opmærksom på

Thomas: forstil dig situationen:

Thomas: Jeg og en kammerat har begge kvalificeret os til en $54 turney

Kasper: ja?

Thomas: vi sidder så sammen og regger os til den samme turnering. hvorefter jeg tager hjem. Han bliver så blocked fra turneringen, da vi har regged fra samme IP

Thomas: men vi spiller den ikke fra samme IP, da jeg obv er hjemme og han sidder hos sig selv

Thomas: hvad er ongames procedure i den situation, betaler de en ny billet til ham der blev blocked. eller er det det enkelte skin der skal betale

Thomas: jeg mener, det er rimelig let at se at det er en softwarefejl

Kasper: Vent venligst et øjeblik

Thomas: jep

Kasper: uha

Thomas: ja det er en lidt pudsig situation. mest fordi de med en simpel softwareopdatering, kunne rette den fejl. Bare ved at to fra samme IP ikke kunne regge til den samme turnering

Kasper: ja det er korrekt

Kasper: men jeg tror ikke de vil returnere en billet, men kan ikke 100% vide hvordan Ongame vil handle i netop denne situation

Thomas: Men du kan godt se at det er en fjollet situation, right?

Thomas: Nu er det ikke jer der skal videre med sagen, men et andet ongameskin, da min billet virkede fint


Kasper: nej okay men jo giver dig da umiddelbart ret


Thomas: men det er ongame man skal have fat i og ikke sitet

Thomas: og hvordan gør man lettest det?


Kasper: hvis i skriver klagen på engelsk til os, altså hvis din kammerat er kunde ved os

Kasper: så sender vi det videre til ongame


Thomas: Nej den er spillet fra bwin, så du skal ikke gøre mere i sagen. Men nu hvor jeg alligevel havde fat i dig, ville jeg bare lige høre hvordan jeres procedure var for det.

Thomas: så jeg kan kun sige tak for hjælpen til dig


Kasper: selv tak

Kasper: og jeg vil råde dig/ jer til at kontakte bwin


Thomas: Og bwin er intet mindre end skandaløse i alle henseender.

Thomas: yes yes, det er prøvet, men deres svartider er vel en uges tid



TL:DR: Ongame har lortesoftware.

16-01-2011 13:43 #2| 0

Quote OP: "TL:DR Ongame har lortesoftware"
Quote CP: "TL:DR Ongame har mange fisk, og det opvejer det.. Ellers ku' vi jo bare vælge et andet site :-)

Umiddelbart fremragende support hos Betsafe. Jeg ville dog - som nævnt i chatten - kontakte bwin og forklare situationen, som I har gjort. I kan kun vente. Hvis I fortsat brokker jer over bwin er der jo andre Ongame skins at spille på..

16-01-2011 13:50 #3| 0

Hvad er det lige, der er så god support der ?

Svarene bliver jo mere eller mindre "lagt i munden" på ham, kan ikke lige se nogle brugbare oplysninger i den chat, udover at de vil videresende klagen til Ongame ( hvis skrevet på engelsk ).

16-01-2011 13:58 #4| 0
OP

Det var Betsafes generelle support jeg hentydede til.

16-01-2011 14:05 #5| 0

Nååå...du mener de gange, hvor de bare har sagt....sagen afsluttet.

Tænker på de sager, der har været herinde omkring bonus'er, der ikke kunne udbetales pga. vedkommende en eller anden random gang, er kommet til at logge på en PC, hvor en anden Betsafe-bruger har været logget på i 1864.

Fremragende support.

16-01-2011 14:26 #6| 0
OP

Whatever - De har altid klaret mine problemer godt :-)

16-01-2011 19:56 #7| 0
OP

Det kan afsløres at man får pengene tilbage hos bwin

16-01-2011 20:06 #8| 0

Jeg har ikke fået analyseret problemet til bunds, men det er tilsyneladende større end det først så ud til.

Igår reggede jeg til en turnering fra en ANDEN IP end min egen, min søn spillede så samme tur igen (ja, vi havde ikke lige koordineret) hvilket resulterede i at vi BEGGE fik beskeden "Another play is already playing this tourney from your network" ... nu kunne ingen af od så spille touren men bare blive blindet ud.

Igen virker det samtidig sådan at når man først er kommet i det "mode" så kan man ikke engang observe et andet bord i samme turnering.

Det er noget hø - håber de retter det hurtigst muligt. Ellers fint nok at de hr genindført IP-blocket som jo blev indført efter den store multiaccounting skandale for nogle år siden, men så blev fjernet igen fordi det forstyrrede almindelige spillere.

Nu har de så kombineret alle de dårligste egenskaber ved de forskellige løsninger til en klassisk gang Ongame-makværk.
Jeg tror simpelthen ikke de har nogen der tester deres software overhovedet!

16-01-2011 22:14 #9| 0

fantastisk, så bliver man sat ud ved flere borde og den skriver fejl og der mangler en god sjat penge.

16-01-2011 22:40 #10| 0
Jeg tror simpelthen ikke de har nogen der tester deres software overhovedet!


Lige det punkt tror jeg er så spot on som det kan være. Helt elementære ting fra den historiske upgrade, var jo helt blæst. Enhver lowroller kunne have identificeret halvdelen af alle fejl på en halv time!
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar